Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mając trochę wolnego czasu, postanowiłem że czas pobawić się trochę modo 301. Stwierdziłem, że w ramach nauki zrobię nową postać i wybór padł na Indiana Jonesa ale w wersji LEGO.

 

Koncept:

Concept_S.jpg

 

Rezultaty:

 

P_1_S.jpgP_2_S.jpgP_3_S.jpgFront_S.jpgBok_S.jpg

 

Jako że to postać Lego, to jeszcze części ludzika:

Czesci_S.jpgCzesci_2_S.jpg

 

Te dodatkowe edge loopy są wstawione ponieważ postać ta będzie miała zrobiony szkielet.

 

Pozdrawiam i czekam na komentarze.

  • Odpowiedzi 28
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

HAHAHA! Kocham lego, niby na tych klockach się wychowałem. Czuj się obserwowany i wspomagany. Ogromne podobieństwo.

Napisano

To moj pierwszy post ;) czekamy na efekty pchela. Z racji Twojego doswiadczenia praktycznego i teoretycznego mam nadzieje ze pokazesz co potrafisz hehe

 

pozdro for all

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze:)

JunioR- będą dokładnie takie same, ponieważ ta postać będzie się animować tak jak ta z konceptu, czyli uda będą na zawiasie kulkowym oraz dojdzie możliwość zginania kolan.

 

A teraz Update:

Indy nie może być poszukiwaczem skarbów bez swojej torby, zatem oto i ona:P

 

P_1_S.jpgP_2_S.jpgTorba_S.jpg

 

Zabieram się za bicz oraz pistolet.

Pozdro:)

Napisano

modelik super :D jak zywy :D hehehe tak szczeze to ... o texturki bedziesz sie musiał postarac ;p

Napisano

bardzi fajny, maly modelik. Mala rzecz a cieszy :) Postaraj sie o ladne texxturki teraz ;)

Napisano
  • Autor

Witam prawie punktualnie o północy:P

 

ajbin- do animki trochę jeszcze zostało, muszę zrobić całe tekstury i jeszcze szkielet, czyli jeszcze dłuuga droga przede mną. Do domu wracaliśmy w strasznym hałasie bo autobus to jakiś zabytkowy był:)

 

malyboa- wielkie dzięki za miłe słowa, teksturki możesz ocenić bo w tym poście już się pojawią:P

tob01- dzięki, tekstury to w sumie tylko na korpusie twarzy i na nogach, co zaraz pokażę w troszkę innym koncepcie.

 

mowicz- dzięki, staram się jak tylko mogę:)

 

Trochę inny koncept:

 

Concept%202_S.jpg

 

Oraz Update:)

 

P_1_S.jpgP_2_S.jpgP_3_S.jpg

 

Czekam na opinie i pozdrawiam:)

Napisano
  • Autor

Witam, dzięki za komentarze:)

ajbin- tak Indy będzie mógł zarówno strzelać jak i machać batem

 

bez zbędnych wstępów- oto lista zmian jakie zostały wprowadzone od ostatniego czasu:

- zrobiłem tekstury na nogach oraz na twarzy (tylko broda)

- usta, brwi oraz oczy NIE są teksturami, są to obiekty 3D, które są częścią szkieletu jaki wykonałem dla twarzy Indiego.

 

Tutaj przedstawię tylko końcowy efekt prac nad tym szkieletem, a dokładne jego działanie omówię w innym temacie w dziale "Animations".

Temat ten będzie zarazem kontynuacją tego wątku, ponieważ teraz zajmuję się zrobieniem szkieletu dla postaci, a to nie jest odpowiednie miejsce dla takich rzeczy.

 

Zatem oto efekty:

- kilka szybkich renderów

 

R1_S.jpgR2_S.jpgR3_S.jpg

 

A tutaj jest przykładowa animacja twarzy "Ściągnij animację"

 

EDIT:

Dokładny opis szkieletu twarzy jak i kontynuacja tworzenia tej postaci (w szczególności riggu) jest w tym wątku "Kontynuacja wątku"

Napisano

Tak, od początku na stałym, świetnym poziomie. Przypominają mi się godziny spędzone nad Lego Racers 1 i 2.... Teksturki są świetne.

Napisano

nice work!!!

 

pracuj tak dalej... ;)

 

kolo fajnie wygląda...

Napisano
  • Autor

Witam:)

 

Zrobiłem cały szkielet dla Indiego, to pokazuje, jak moja postać wygląda w pozie- jest to ta sama poza co na koncepcie:P

 

StojBoStrzelam_S.jpgStojBoStrzelamTylF_S.jpg

 

Pozdrawiam:)

Napisano

i tak najlepszy jest filmik gdy logo indy jest prawdziwym indym co nie pchela? :) tylko wtajemniczeni wiedza...

Napisano

pchela a kiedy wdrozysz cos do *.swf ?? wiesz juz jak to robic z 3dmaxa? pozdro

Napisano
  • Autor

A właśnie, taki offtop: jak wyrenderować coś w maxie żeby później zapisać to jako *.swf? Bo w opcjach zapisu tego co ma się wyrenderować, nie ma takiej opcji.

Napisano

niop dokladnie ktos wie? czy robi sie serje zdjec i wrzuca do plikow fla i stamtad eksportuje jako swf?

:) a moze to wrzucimy pchela do innego dzialu tam gdzie powinno? ;)

Napisano

O ile dobrze pamietam to plugin swift pozwala na render do .swf ,ale bez urzycia swift mozesz wyrenderowac to jako avi,jpeg czy tam mov i importujac to potem do flash(soft)

Jezeli jednak nie posiadasz programu flash to musisz poczytac o swift :)

Napisano

To dość stary topic, no ale cóż, chciałbym spytać czy można zanimować takiego ludzika za pomocą bipeda. Na razie pracuję nad animacją ludzika, ale nogi sprawiają wyraźny kłopot, gdyż envelopy wpływają na tors ludzika/

Napisano
  • Autor

To czy użyjesz Bipeda, CAT'a, czy zrobisz własny szkielet, nie ma znaczenia. Liczy się tylko to, jak ustalisz wagi w skinowaniu, a po Twoim poście, widzę, że masz je źle ustawione w nogach. U mnie envelopy nóg nie mają żadnego wpływu na tors i odwrotnie.

Pobaw się trochę ze skinowaniem a na pewno wszystko będzie dobrze działać. Na mojej stronie jest dokładniej omówione jak zrobiłem ten szkielet, może Ci to pomoże.

Pozdrawiam

Napisano

Jak się robi takie animacje, jakby samej tekstury? (Nie no... serio się pytam...)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności