pchela1313 Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 Witam. Mając trochę wolnego czasu, postanowiłem że czas pobawić się trochę modo 301. Stwierdziłem, że w ramach nauki zrobię nową postać i wybór padł na Indiana Jonesa ale w wersji LEGO. Koncept: Rezultaty: Jako że to postać Lego, to jeszcze części ludzika: Te dodatkowe edge loopy są wstawione ponieważ postać ta będzie miała zrobiony szkielet. Pozdrawiam i czekam na komentarze.
Bielo^ Napisano 28 Marzec 2008 Napisano 28 Marzec 2008 HAHAHA! Kocham lego, niby na tych klockach się wychowałem. Czuj się obserwowany i wspomagany. Ogromne podobieństwo.
ajbin Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 To moj pierwszy post ;) czekamy na efekty pchela. Z racji Twojego doswiadczenia praktycznego i teoretycznego mam nadzieje ze pokazesz co potrafisz hehe pozdro for all 1
JunioR Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 ale nie rob mu takich smiesznych nog jak na koncepcie ;)
pchela1313 Napisano 29 Marzec 2008 Autor Napisano 29 Marzec 2008 Dzięki za komentarze:) JunioR- będą dokładnie takie same, ponieważ ta postać będzie się animować tak jak ta z konceptu, czyli uda będą na zawiasie kulkowym oraz dojdzie możliwość zginania kolan. A teraz Update: Indy nie może być poszukiwaczem skarbów bez swojej torby, zatem oto i ona:P Zabieram się za bicz oraz pistolet. Pozdro:)
ajbin Napisano 29 Marzec 2008 Napisano 29 Marzec 2008 pchela kiedy planowane efekty? jakies pierwsze animy?
malyboa Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 modelik super :D jak zywy :D hehehe tak szczeze to ... o texturki bedziesz sie musiał postarac ;p
tob01 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 takie małe a cieszy :P a tekstur to dużo chyba nie bedzie ^^
ajbin Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 to kiedy? PS fajnie sie wczoraj wracalo do domu? :D :D
mowicz Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 bardzi fajny, maly modelik. Mala rzecz a cieszy :) Postaraj sie o ladne texxturki teraz ;)
pchela1313 Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Witam prawie punktualnie o północy:P ajbin- do animki trochę jeszcze zostało, muszę zrobić całe tekstury i jeszcze szkielet, czyli jeszcze dłuuga droga przede mną. Do domu wracaliśmy w strasznym hałasie bo autobus to jakiś zabytkowy był:) malyboa- wielkie dzięki za miłe słowa, teksturki możesz ocenić bo w tym poście już się pojawią:P tob01- dzięki, tekstury to w sumie tylko na korpusie twarzy i na nogach, co zaraz pokażę w troszkę innym koncepcie. mowicz- dzięki, staram się jak tylko mogę:) Trochę inny koncept: Oraz Update:) Czekam na opinie i pozdrawiam:)
Orangegraphics Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 siateczki super. rób rób. jesteś obserwowany, nie ma na razie co wytykać.
ajbin Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 czy indy bedzie mogl strzelac i machac lassem? :))
pchela1313 Napisano 6 Kwiecień 2008 Autor Napisano 6 Kwiecień 2008 Witam, dzięki za komentarze:) ajbin- tak Indy będzie mógł zarówno strzelać jak i machać batem bez zbędnych wstępów- oto lista zmian jakie zostały wprowadzone od ostatniego czasu: - zrobiłem tekstury na nogach oraz na twarzy (tylko broda) - usta, brwi oraz oczy NIE są teksturami, są to obiekty 3D, które są częścią szkieletu jaki wykonałem dla twarzy Indiego. Tutaj przedstawię tylko końcowy efekt prac nad tym szkieletem, a dokładne jego działanie omówię w innym temacie w dziale "Animations". Temat ten będzie zarazem kontynuacją tego wątku, ponieważ teraz zajmuję się zrobieniem szkieletu dla postaci, a to nie jest odpowiednie miejsce dla takich rzeczy. Zatem oto efekty: - kilka szybkich renderów A tutaj jest przykładowa animacja twarzy "Ściągnij animację" EDIT: Dokładny opis szkieletu twarzy jak i kontynuacja tworzenia tej postaci (w szczególności riggu) jest w tym wątku "Kontynuacja wątku"
Bielo^ Napisano 6 Kwiecień 2008 Napisano 6 Kwiecień 2008 Tak, od początku na stałym, świetnym poziomie. Przypominają mi się godziny spędzone nad Lego Racers 1 i 2.... Teksturki są świetne.
floo Napisano 7 Kwiecień 2008 Napisano 7 Kwiecień 2008 nice work!!! pracuj tak dalej... ;) kolo fajnie wygląda...
pchela1313 Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 Witam:) Zrobiłem cały szkielet dla Indiego, to pokazuje, jak moja postać wygląda w pozie- jest to ta sama poza co na koncepcie:P Pozdrawiam:)
ajbin Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 i tak najlepszy jest filmik gdy logo indy jest prawdziwym indym co nie pchela? :) tylko wtajemniczeni wiedza...
ajbin Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 pchela a kiedy wdrozysz cos do *.swf ?? wiesz juz jak to robic z 3dmaxa? pozdro
pchela1313 Napisano 21 Kwiecień 2008 Autor Napisano 21 Kwiecień 2008 A właśnie, taki offtop: jak wyrenderować coś w maxie żeby później zapisać to jako *.swf? Bo w opcjach zapisu tego co ma się wyrenderować, nie ma takiej opcji.
ajbin Napisano 21 Kwiecień 2008 Napisano 21 Kwiecień 2008 niop dokladnie ktos wie? czy robi sie serje zdjec i wrzuca do plikow fla i stamtad eksportuje jako swf? :) a moze to wrzucimy pchela do innego dzialu tam gdzie powinno? ;)
Numinatic STUDIO Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 Dobry "prosty" ludzik, do nauki modo i riggowania. : > Co powiesz o tym programie, jak się w nim modeluje?
odnetniN Napisano 13 Sierpień 2008 Napisano 13 Sierpień 2008 O ile dobrze pamietam to plugin swift pozwala na render do .swf ,ale bez urzycia swift mozesz wyrenderowac to jako avi,jpeg czy tam mov i importujac to potem do flash(soft) Jezeli jednak nie posiadasz programu flash to musisz poczytac o swift :)
MistrzYoda Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 To dość stary topic, no ale cóż, chciałbym spytać czy można zanimować takiego ludzika za pomocą bipeda. Na razie pracuję nad animacją ludzika, ale nogi sprawiają wyraźny kłopot, gdyż envelopy wpływają na tors ludzika/
pchela1313 Napisano 24 Sierpień 2009 Autor Napisano 24 Sierpień 2009 To czy użyjesz Bipeda, CAT'a, czy zrobisz własny szkielet, nie ma znaczenia. Liczy się tylko to, jak ustalisz wagi w skinowaniu, a po Twoim poście, widzę, że masz je źle ustawione w nogach. U mnie envelopy nóg nie mają żadnego wpływu na tors i odwrotnie. Pobaw się trochę ze skinowaniem a na pewno wszystko będzie dobrze działać. Na mojej stronie jest dokładniej omówione jak zrobiłem ten szkielet, może Ci to pomoże. Pozdrawiam
Godzil Napisano 24 Sierpień 2009 Napisano 24 Sierpień 2009 Jak się robi takie animacje, jakby samej tekstury? (Nie no... serio się pytam...)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się