Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Przyszedł mi do głowy pewien pomysł w ramach odstresowania się od pracy :)

Kamienna brama, właściwie ruina jakieś skałki, trochę zieleni... dalej zobaczymy

 

pierwsze dwa print screen'y:

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hmmm... mam pytanie jesten nowy.. jest jakis modyfikator ktory "gniecie" czy sam modelujesz te skalki? :P moze denne pytanie... nie wiem... :P szykalem modyfikatorka ale nie znalazlem... moze nie umialem uzyc :P

Napisano

Ladnie zaczoles.

 

jest jakis modyfikator ktory "gniecie"

Daniel1540

Chodzi ci ze nadaje nieregularnych ksztaltow??? Sproboj Noise'm

Napisano
  • Autor

Kamienie to poly modeling + odrobine Noice'a oczywiscie. Narazie jeszcze nie "zrelaxowane"

 

Mały update. Jedziemy ze skalistym zboczem...

Napisano

fajnie tylko jest jeden zasadniczy błąd w konstrukcji tej bramy :) normalnie to by sie zawaliła :P ale niestety w Twoim 3d obowiązują widać inne prawa fizyki :PP p;patrz jak od tej wnęki na drzwi w tej kamiennej obudowie jak się schodzą te 2 łuki to to miejsce musi być pokryte całe przez cegłę, czy tram kamień :) chodzi o coś takiego że powiedzmy, że masz ten łuk |_/ \_| to między tymi skałami warstwie wyżej musi być cała powierzchnia, nie mogą w wyższej warstwie łączyć się tam kolejne cegły :)

 

Myślę,że wiesz o co mi biega :)

 

tzn wiesz, nie jest aż tak krytycznie, bo poniekąd by się trzymało, ale jakby firma budowlana coś takiego stawiała, to by se na tonie pozwoliła :P a ta zasada to istnieje już od niepamiętnych czasów, patrz np na piramidy :) jak są zaokrąglone wejścia :)

Napisano
  • Autor

Wiem, hehe ale zakladam, że bob budowniczy użył zaprawy i przymykam oko ;p

Napisano

Fajnie to wygląda póki co. Czasem nie inspirowane takową ,,bramką" z gry Assassin's Creed ?? btw. komp Ci nie muli ? Bo tak się składa śmiesznie, że jakieś 3 dni temu sam robiłem z takich cegiełek domek, identyczną techniką (poly+noise+ms) i przy jakiejś 15 cegiełce komp już nie wyrabiał. Potem wpadłem na genialny pomysł skopiowania tych 15 cegiełek ale niestety komputer miał inne plany i max się wyłaczył.

Napisano

fajne:) dodasz jakiegos evy generatora i bedzie najs bede obserwował

QbisieQ- jak kopiujesz juz to do takich obiektow Hpoly uzywaj Vray proxy

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze, już niedługo kolejny update.

Nie mam problemów z kompem. W brew pozorom nie ma tam tak dużo poligonów.

Pozdrawiam.

Napisano

hmmmm taaa łapie to klimat średniowieczny :) ja proponuje za tą braą schody zawijane ciągnące się w nieskończoność, takie schody do nieba :D:D i będzie odlot

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Kolejny printscreen, nowe skały, jakieś zielska i podobne detale, skały jeszcze nie zmapowane...

 

Niedługo pierwsze renderki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.