Muhaho Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Witam, Przyszedł mi do głowy pewien pomysł w ramach odstresowania się od pracy :) Kamienna brama, właściwie ruina jakieś skałki, trochę zieleni... dalej zobaczymy pierwsze dwa print screen'y:
daniel1540 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 hmmm... mam pytanie jesten nowy.. jest jakis modyfikator ktory "gniecie" czy sam modelujesz te skalki? :P moze denne pytanie... nie wiem... :P szykalem modyfikatorka ale nie znalazlem... moze nie umialem uzyc :P
zgred Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Ladnie zaczoles. jest jakis modyfikator ktory "gniecie" Daniel1540 Chodzi ci ze nadaje nieregularnych ksztaltow??? Sproboj Noise'm
malyboa Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 podoba mi sie bardzo fajnie to wyglada keep on working ... Czekam na apdejty !
Muhaho Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Kamienie to poly modeling + odrobine Noice'a oczywiscie. Narazie jeszcze nie "zrelaxowane" Mały update. Jedziemy ze skalistym zboczem...
Matrixus17 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 fajnie tylko jest jeden zasadniczy błąd w konstrukcji tej bramy :) normalnie to by sie zawaliła :P ale niestety w Twoim 3d obowiązują widać inne prawa fizyki :PP p;patrz jak od tej wnęki na drzwi w tej kamiennej obudowie jak się schodzą te 2 łuki to to miejsce musi być pokryte całe przez cegłę, czy tram kamień :) chodzi o coś takiego że powiedzmy, że masz ten łuk |_/ \_| to między tymi skałami warstwie wyżej musi być cała powierzchnia, nie mogą w wyższej warstwie łączyć się tam kolejne cegły :) Myślę,że wiesz o co mi biega :) tzn wiesz, nie jest aż tak krytycznie, bo poniekąd by się trzymało, ale jakby firma budowlana coś takiego stawiała, to by se na tonie pozwoliła :P a ta zasada to istnieje już od niepamiętnych czasów, patrz np na piramidy :) jak są zaokrąglone wejścia :)
Muhaho Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Wiem, hehe ale zakladam, że bob budowniczy użył zaprawy i przymykam oko ;p
Matrixus17 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 ano wiesz :) źle nie jest :) sam nie mam takich umiejętności na pewno jak Ty, to nie narzekam :PP
Ania Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Pokaż bez tej siatki bo nic nie widać Zapowiada się ładnie.
gregorjan Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Przydałaby się jakaś ruina katedry, zamku lub grota do ktorej prowadzi brama... give me more;)
piotrek Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Sklepeinie bramy jakieś dziwne, ale ogólnie przyjemny widoczek się szykuje.
QbisieQ Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Fajnie to wygląda póki co. Czasem nie inspirowane takową ,,bramką" z gry Assassin's Creed ?? btw. komp Ci nie muli ? Bo tak się składa śmiesznie, że jakieś 3 dni temu sam robiłem z takich cegiełek domek, identyczną techniką (poly+noise+ms) i przy jakiejś 15 cegiełce komp już nie wyrabiał. Potem wpadłem na genialny pomysł skopiowania tych 15 cegiełek ale niestety komputer miał inne plany i max się wyłaczył.
grzegerz Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 fajne:) dodasz jakiegos evy generatora i bedzie najs bede obserwował QbisieQ- jak kopiujesz juz to do takich obiektow Hpoly uzywaj Vray proxy
Muhaho Napisano 2 Kwiecień 2008 Autor Napisano 2 Kwiecień 2008 Dzięki za komentarze, już niedługo kolejny update. Nie mam problemów z kompem. W brew pozorom nie ma tam tak dużo poligonów. Pozdrawiam.
Matrixus17 Napisano 2 Kwiecień 2008 Napisano 2 Kwiecień 2008 hmmmm taaa łapie to klimat średniowieczny :) ja proponuje za tą braą schody zawijane ciągnące się w nieskończoność, takie schody do nieba :D:D i będzie odlot
Muhaho Napisano 3 Kwiecień 2008 Autor Napisano 3 Kwiecień 2008 Witam, Kolejny printscreen, nowe skały, jakieś zielska i podobne detale, skały jeszcze nie zmapowane... Niedługo pierwsze renderki.
Koyot Napisano 4 Kwiecień 2008 Napisano 4 Kwiecień 2008 Ladnie ladnie :) ujecie podobne do : http://features-temp.cgsociety.org/gallerycrits/4029/4029_1191501236_large.jpg Czekam na renderki :)
Muhaho Napisano 10 Kwiecień 2008 Autor Napisano 10 Kwiecień 2008 Chwila ciszy i wracam: poniżej jeden z pierwszych renderów, oraz link do gotowizny. http://www.muhaho.prv.pl/p5.jpg pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się