Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A używasz vraymaterial? bo jak użyjesz normalnego raytrace, to będzie czarne.

Napisano
  • Autor

zwykły vrayowy material

 

zmieniałem w materiale niemal wszystko, generalnie jednak zaczalem od tego ze

 

reflection i refraction zrobiłem białe (ale tez probowałem kombinacji)

 

difusse na czarny (ale tez biały ustawiałem)

 

nawet exit color zmieniałem,

 

i wlasnie teaz sobie uswiadomilem ze jedyne czego nie zmieniałem to IOR

Napisano
  • Autor

no nic to nie zmieniło, dalej jest ten sam problem, a jak Wy robicie szyby w takich projektach?

 

test14ar7.jpg

Napisano

Pokaz ustawienia szkla, i enviromentu. Bo tak to mozna zgadywac jeszcze przez jakis czas.

Napisano
Wygląda jak Refraction Override.

 

tez bym na to stawial, ale bez ustawien to wrozenie z fusow :)

Napisano

Wejdź w menu: Rendering>Enviroment>Background Color: zmień kolor z czarnego (domyślny w maxie od lat) na biały. Chodzi o background maxowy a nie vray'owy zaznaczam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności