polon Napisano 31 Marzec 2008 Share Napisano 31 Marzec 2008 Witam Może ktoś już odwiedził mojego WIPa, http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=48049&page=2 problem polega na złym materiale szyby, dlaczego to jest czarne to szkło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 31 Marzec 2008 Share Napisano 31 Marzec 2008 jaki to material szkla masz ? poka ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 31 Marzec 2008 Share Napisano 31 Marzec 2008 A używasz vraymaterial? bo jak użyjesz normalnego raytrace, to będzie czarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 31 Marzec 2008 Autor Share Napisano 31 Marzec 2008 zwykły vrayowy material zmieniałem w materiale niemal wszystko, generalnie jednak zaczalem od tego ze reflection i refraction zrobiłem białe (ale tez probowałem kombinacji) difusse na czarny (ale tez biały ustawiałem) nawet exit color zmieniałem, i wlasnie teaz sobie uswiadomilem ze jedyne czego nie zmieniałem to IOR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hcpiter Napisano 31 Marzec 2008 Share Napisano 31 Marzec 2008 a zaznaczyles affect shadows dla szkla ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 31 Marzec 2008 Autor Share Napisano 31 Marzec 2008 a zaznaczyles affect shadows dla szkla ? nie zaznaczylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polon Napisano 31 Marzec 2008 Autor Share Napisano 31 Marzec 2008 no nic to nie zmieniło, dalej jest ten sam problem, a jak Wy robicie szyby w takich projektach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 31 Marzec 2008 Share Napisano 31 Marzec 2008 Pokaz ustawienia szkla, i enviromentu. Bo tak to mozna zgadywac jeszcze przez jakis czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 31 Marzec 2008 Share Napisano 31 Marzec 2008 Wygląda jak Refraction Override. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 31 Marzec 2008 Share Napisano 31 Marzec 2008 Wygląda jak Refraction Override. tez bym na to stawial, ale bez ustawien to wrozenie z fusow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
laci Napisano 1 Kwiecień 2008 Share Napisano 1 Kwiecień 2008 a zwieksz w refraction max depth... tak do 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sob Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 Wejdź w menu: Rendering>Enviroment>Background Color: zmień kolor z czarnego (domyślny w maxie od lat) na biały. Chodzi o background maxowy a nie vray'owy zaznaczam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 20 Kwiecień 2008 Share Napisano 20 Kwiecień 2008 ewentualnie jest to szkło w multimateriale. jak tak to to zdetachuj do odzielnego obiektu i wtedy przypisz materiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się