Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

od wczoraj mam dziwny problem.

 

otóż przykład prosty:

scatter.jpg

 

po prawej jest obiekt który po lewej rozrzuciłem scatterem i ukryłem distribution object dla czytelności problemu. jedyne parametry w scatterze zmienione to ilość objektów na 15, perendicular odznaczony i obrót w osi y na 360 stopni. jak widać objekty od scattera są jakby poscalowane róznorako, kiedy nic nie zaznaczałem.

 

 

myślę że z tego samego powodu dzieje się równiez podobnie przy extrude dialogu. czyli zaznaczam poligon w editable poly, klikam kwadracik przy extrude i pojawia mi się extrude dialog. bez zamykania dialogu gdy obraca się gizmem i je skaluje to powinno być coś ala rotate by normal, w tutku LIS-a o modelowaniu drzewka bonsai to było pokazane dobrze. od wczoraj wariuje i też krzywi wszystko...

 

przeszukałem opcje, nie wiem co jest powodem. jakaś pomocna dłoń?

 

mam nadzieje że zbyt zawile tego nie opisałem.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem o co może chodzić, ale będę strzelał.

Na górnym barze masz taką ikonkę którą się zmienia pivot point center (pomiedzy zmianą systemu orientacji a ikonką "select and manipulate). Kiedyś nie obczaiłem że jest to przestawione i się cuda przy rotacji bonesów działy. Sprawdź.

Napisano

Ja chyba mam podobny problem, np jak robie opone za pomocą benda, to nie tworzy się ogrągła tylko elipsoidalna, to samo z modyfikatorem lathe

Napisano

Masz skale wszystkich objektów w osiach xyz na 100%. wygląda mito jakby jakaś oś była przeskalowana.

Napisano

Dokładnie. ResetXForm usuwa macierz skalowania. Dodatkowo warto ustawić sobie pivot obiektu w punkcie zaczepienia (pozycja i orientacja) jeżeli to ma być na skaterze.

Napisano
  • Autor

ta, ale ten Xform wcale nie działa tak jak powinien na mój problem. otwarłem nową scene, zmergowałem wszystkie objekty z tamtej i działa.

 

można zamknąć temat, dzięki za dobre chęci;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.