Łukasz Jaskólski Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Tak wiec pod koniec lutego wpadlem na pomysl zeby zrobic pracki 2d i 3d i w końcu troche mi czasu zabraklo zeby je należycie odpicować :D (bo i wpadly mi jakies zleconka w miedzyczasie). Nie założyłem wątku wczesniej bo i tak nie miałbym czasu odpowiadac. Bedzie duzo obrazków: 2d: 3d: pozdro
Kuba Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Pierwszy koncept super, szkoda że nie wykorzystałeś go jako conceptu do 3d. Druga praca technicznie bardzo fajnie wykonana, ale brakuje tych jaj, które ma pierwszy koncept :) PS. Co na beaty renderze robi biped?:D
soda Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 A mi sie bardzo podoba:] Fajnie materialy wyszly.
Levus Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 2D mi się dużo bardziej podoba niż 3D, byłeś chyba bardziej w swoim żywiole;) Imo też modeling sheet z 2D jest o wiele bardziej wypieszczony niż beauty. No ale bardzo mi się podoba, gratulacje! pozdrawiam!
Łukasz Jaskólski Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 miło że sie podoba :) Kuba: no troche mało czasu miałem na głębsze rozważania nad konceptem w wersji 3d ( i tak sie zmieniał pare razy ) A biped to sparring partner :D Soda: Nad materiałami siedziałem ostatnie 2 dni. Niektóre badziej dopracowałem ( pancerz na plecach ) inne mniej ( tarcza ). Do pewnego etapu robiłem model z mapą reflection ale zrezygnowałem z niej bo dosyc trudno bylo uzyskac porzadany efekt wespół z mocnym oświetleniem. Levus: Prawie skonczoną wersje 2d mialem juz jakies 2 tygodnie temu, winning pose robilem w pospiechu w ostatnich godzinach konkursu. A wogóle zrobiłem 2 wersje i się przez długi czas nie mogłem zdecydować ( to się nazywa klęska urodzaju ;) W sumie model 3d to moja druga skonczona postac lowpoly w zyciu. Straciłem bardzo duzo czasu zastanawiajac sie jak zrobic niektore rzeczy, czy mozna zrobic jeden unwrap dla wszystkich połączonych elementów ( :) tak wiem ze to głupie ) , normalki wypalałem w maxie bo zbrush mial jakies problemy z mergownymi subtoolami ( przy okazji dowiedzialem sie ze max moze łyknąć pare milionow poly i nic sobie z tego nie robi), fala na tarczy zrobiona w reaktorze. Tylko normalki w po zrenderowaniu w scanline maja seamy w miejscach mirrorowanych uvałek ( lew na tarczy). Z tym moim żywiołem to w sumie trudno powiedziec - w 2d to robie raczej dla frajdy i tez przewaznie speedpainty a w 3d to rożniste robótki od czasu do czasu. A z 3d to najbardziej lubimy nieskrępowany sculpting :P Alternatywna (nieskonczona) wersja winning pose 2d:
Levus Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Jakbyś zmixował pierwszą wersję z druga, w sensie, że na tej drugiej co pokazałeś jest fajniejsze oświetlenie imo i jeszcze bardziej zdetalizował, byłoby nie do przebicia;) Extra jest, napradę extra. Jeśli mam się przyczepiać do 3d, to textury miejscami wyglądają jakby były niedomalowane, bez koloru, tak samo specular, pomimo, że mapka istnieje, nie widać go praktycznie wcale, światło się bardzo jednolicie odbija we wszystkich miejscach. A masz nawet glossiness co powinno spotęgować efekt speca w jego szerokości. Może przepaliłeś światło po prostu? Jeśli spojrzeć na mapkę diffuse, widać, że kolor jest bardzo jednolicie położony, brakuje urozmaicenia odcieni, nie widać faktury danego materiału, praktycznie żadnych plamek, syfków brudu na zbroi, samo ambient occlusion z podłożonym kolorem. Spec color na pewno by w tym przypadku pomógł nieco. pozdrawiam! PS: ja się wogóle zastanawiam jak Ci się udało na 2 baty czasowo wyrobić:P
ETA Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Podziwiam cie Łukasz... skończyć w terminie dwie tak dobre pracki, mistrzu normalnie, aczkolwiek 2d jest baridzej zajefajne :P.
Łukasz Jaskólski Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 Levus: zrezygnowałem z pierwszej wersji z 2 powodow : po 1 wydala mi sie mniej wysublimowana niz wesja ostateczna ( uzycie standardowaj blyskawicy vs powstrzymanie wrogow elektomagnetyzmem i moment przygotowywania uderzenia ) po 2 rozswietlona postac na rozswietlonym tle - trudno wyciagnac z tego fajny kontrastowy obrazek. Jak teraz patrze na to co zamiescilem to jest zdecydowanie za malo kontrastowe. No ale juz po ptakach :) Co do 3d masz oczywiscie racje, speculara zabilem za mocnym swiatlem. Cos musialem pogmatwac jak zrezygnowalem z reflect mapy, testury byc moze za ciemne probowalem rozjasniac zbyt mocnym swiatlem . Brudy na teksturach robilem glownie w specularze. Tekstury wykanczalem na samym koncu (po upozowaniu i oswietleniu). I cóż ja moge jeszcze dodać - przydał by sie jeszcze z tydzien dłubania :) ETA: hehe dzięki dzięki. pozdro
Gość Marioza Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 fajne szkoda ze texturek nie zdazlyes podpicowac bardziej, uwazm jednak ze stanowczo dziadzia byłby lepszym materiałem na model , wiesz twarz jej wraz itp zawsze nadaje postaci jakiegos chrakteru a to z kolei sie rzuca w oczy i jesli dobre przykuwa uwage, tak czy siak koncepciki fikusne podobają mi się
Łukasz Jaskólski Napisano 15 Kwiecień 2008 Autor Napisano 15 Kwiecień 2008 dzieki no ja nie bylem pewnien czy mi sie uda zrobic to 3d takze bardziej przemyslany byl koncept 2d ( tu mam cichą nadzieje ze sedziowie beda bardziej patrzec na concept niz art :) ). A tak realnie patrzac to raczej małe szanse mam z mastahami dla ktorych lowpoly to chleb powszedni ( chodzi o techniczne wykonanie modeli ). Także jednym sposobem na jako takie konkurowanie jest wykorzystanie innych moich atutów (sorki, głupio mi tak pisać o sobie :)) - koncepcji własnie i doswiadczenia z 2d ( pozowania, oswietlenia itp ) No ale 24 godzin doby nie przeskocze. W kwestii głowy się zgodze , mialem nawet zmiar zrobic całkowicie otwieralny hełm do paru ujec , niestety w pewnym momencie bylem zmuszony podjac szybka decyzje i sie ostalo na otwieralnej przylbicy ( w gre wchodził zarówno czas jak i ograniczenie polycountu ) pozdro
noiprox Napisano 24 Kwiecień 2008 Napisano 24 Kwiecień 2008 O żesz Elektromanta jest genialny :D Nie odbierz mnie źle, nie mam zamiaru Ci się podlizywać, ale jesteś moim faworytem wśród prac na DW z tego forum :) Zobaczymy co wystawią inne fora i jak sobie poradzisz :)
Łukasz Jaskólski Napisano 25 Kwiecień 2008 Autor Napisano 25 Kwiecień 2008 Fajnie ,że się podoba dzięki Noiprox No i dziękówa za rekome, normalnie sie nie spodziewałem :)
Shogun 3D Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Rządzisz. :) Ile czasu Ci zajęło zrobienie całości, bez szkiców?
DarCon Napisano 25 Kwiecień 2008 Napisano 25 Kwiecień 2008 Łukasz bardzo piękne prace, miło się ogląda takie cudeńka.Jedno mi tylko nie pasuje :) dlaczego stworek w 3d ma kołatkę na pasie ? Coś mi sie jakoś inaczej kojarzy :D Dół szczęki przyozdobiony ala predator ale fajnie pasuje. Pozdrawiam
Łukasz Jaskólski Napisano 26 Kwiecień 2008 Autor Napisano 26 Kwiecień 2008 :) Shogun: Szkice robiłem cały czas projektując poszczególne elementy. Także np. ustrojstwo na plecach Elektromanty wykończyłem na wszystkich obrazkach wlasciwie pod koniec. Poza tym w pewnym momencie zdałem sobie sprawę, że część rzeczy które pokazuje na forum CGS jako "postępy" może być w ogóle nie widziana przez sędziów. Innymi słowy oceniane będą tylko i wyłącznie te 3 końcowe obrazki (mówimy o 2d). Tak więc zrobiłem wipy skonczonych prac z logotypem i jakimś spójnym układem. No i jakoś szybciej poszło jak sie wie na czym sie stoi. Jeśli chodzi o czas wykonania to zacząłem kombinować kiedy pojawiły się założenia konkursu. To był ostatni tydzień lutego zdaje się. Skończyłem 12 kwietnia. W środku tego okresu wypadły mi jakieś 2 tygodnie na zlecenia. To daje jakieś 4 tygodnie na 2 prace. DarCon: Tego kólka przy pasie na początku nie było. Lew miał trzymać w łapach tą przepaskę czy jak to tam nazwać. Tyle ze patrzac z boku za bardzo odstawała (bo łapy są sporo wysunięte ). Dodalem kólko zeby dopchnąć przepaske blizej modelu. Obrazowo mówiąc - jakby ją zakładał to musialby ją przedziać od spodu przez kółko i przyczepić do łapek lwa. Mogłem to dokładniej wymodelować teraz widze :) pozdro
Drakula Napisano 27 Kwiecień 2008 Napisano 27 Kwiecień 2008 nie czytalem ani slowa w tym topiku, wiec moze kogos powtorze, ale IMO bardzo slabo dynamicznie z ta postacia ;/
Łukasz Jaskólski Napisano 29 Kwiecień 2008 Autor Napisano 29 Kwiecień 2008 No racja, mogłoby być lepiej. Dosyć trudno było ustawić krasnala tak zeby jednoczesnie dobrze zaprezentowac design (i max ilosc elementow) i z drugiej strony pokazac go w akcji (znaczy jak sobie radzi z przeciwnikami). pozdro
Gotham Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Hmmm, tak trochę chyba za mocno pachnie cartoonem jak na DW, ale dla mnie git po całości. Jak pierwszy raz byłem w tym threadzie to zerkając na obrazki zdawało mi się że jestem na innym forum ;), taki jakiś zamyślony byłem ;P. Pozdrawiam,
image.nation Napisano 5 Maj 2008 Napisano 5 Maj 2008 o k....urczaki :D jedne z lepiej przygotowanych concept artów jakie widzialem model tez niczego sobie BAYER! :)
Kulfon_Fascynator Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 o w morde misia ...ale fascynacja mnie dopadla mam nadzieje ze krasnolud enerdzajzer bedzie Twoja trzecia postacia low-poly :D
sicksicksick Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 jeju jeju czarodzieju ..dziwny model jak cholera ale zrobiles w nim wszystko ..szacun nawet.. riga ci sie chcialo meczyc :P respektrz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się