Skocz do zawartości

WIP2D: Rescue - prawie final (1-szy post)


ortheza

Rekomendowane odpowiedzi

Prawie Prawie final:

uplift17m.jpg

 

 

Prawie FINAL :)

uplift16m.jpg

--------------------------------------------------

Zaczalem kombinowac nad obecna bitwa na CGTalk'u

Przyszedl mi do glowy wlasnie taki pomysl.

temat : ekipa ratunkowa obcych wyciagajaca ludzi z wraku statku.

Licze na wasze komentarze i pomoc.

 

 

uplift1m.jpg

Edytowane przez ortheza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

czy jest to pracka na event Uplift? ;) podoba się przede wszystkim pomysł, jest poprostu niewąski! nie ma czegoś takiego chyba wśród dotychczasowych wrzutów na tą bitwe. Fajnie wyglądają okolice dysz poza tymi białymi śrubkami, generalnie wykorzystaj ten brusz dla efektu zagięcia światła przy wylotach , bedzie czuć że jest gorąco.

 

Good luck!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi tak sie podoba,w prozni wydaje mi sie byloby jakies takie,hmmm bez zycia;] no i kosmos nie daje takiej mozliwosci kolorow,cieni i fizycznych smaczkow, no bo przeciez proznia. Naprawde ciakawie to wyglada, mimo iz nie mam zielonego pojecia jaki jest temat konkursu;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i kosmos nie daje takiej mozliwosci kolorow,cieni i fizycznych smaczkow, no bo przeciez proznia.

 

oj panie Nicponim bez zaaarttow;] Trzeba tylko bardzej plastycznie do tematu podejsc.

Pozatym nie w otwartej przestrzeni tylko we wraku w kosmosie.

 

Homeworld2.jpg

 

screen_2.jpg

 

homeworld2047_2.jpg

 

 

 

homeworld2036_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deepspace bez mglawic.. hmm- kiedy my to zobaczymy :D wiec sadze, ze to kazdego wolna interpretacja, a popieram Omena w plastycznym podejsciu do tego zagadnienia.

Co do pracki to nie wiem czy sa tam potrzebne te 3 male statki, o ile dobrze to zinterpretowalem... i popracowalbym nad rekoma tego aliena. Kolorki fajne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omen- no niby tak,ale jezeli porownujac kosmos z atmosfera "ziemska",to ta druga daje wiekszy wachlarz mozliwosc( w sumie 3 obrazek to czysto "kosmiczny" bo reszta jest na pograniczu-sa chmury, jest linia zachodu slonca itp-sprawy typowo "ziemskich widoczkow"). Ortheza zrobil przynajmniej oryginalniej, no bo jezeli kosmici to odrazu ma byc "typowy" kosmos? Zreszta co ja tam bede sie klocil- raz ze za mocnego przeciwnika na klotnie bym wybral;p,a dwa ze ortheza zrobie juz wedle swojego zyczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czysto teoretycznie (bo w praktyce ziemi nie opuszczalem :P) to w rejonie roznych mglawic i innych ciekawych kosmicznych formacji takie widoczki byly by mozliwe. Ba! wrecz masz wieksze mozliwosci niz w atmosferze planetarnej ktora ma zazwyczaj jeden dominujacy kolor wynikajacy z jej skladu chemicznego.

Ale oczywiscie stosuje sie te kosmiczne pejzaże w troche przerysowany sposob by ta czern kosmosu jakos zapelnic. Inaczej grafika kosmicznych strzelanek czy strategii byla by troche monotonna ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywal ten pomaranczowy i staraj sie ta palete co masz zbijac innymi kolorami-bo narazie cos niebieskie jest cale niebieskie, zielone cale zielone-a sprobuj mieszac,zbijac,wprowadzac inne barwy, jednym slowem-urozmaicac ta palete, bez wprowadzenia nowych barw(cos ale ten pomaranczowy. bleeee)

pozdro!;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :] bardzo pomocny ten overlay.

alke jeszcze nie odtarelm do tego etapu, bo mnostwo bryl jest jeszcze nieokreslonych.

kiedys juz kombinowalem w ten sposob, jak pokazales, na innym obrazku. tyle ze to robilem jak juz mialem datale zrobione.

 

jescze raz dzieki :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zle robiles :P Takie rzeczy trzeba robic jak najwczesniej bo pozniej wychodzi ci czesc zupelnie nietrafionych detali ktore albo trzeba przemalowac albo calkiem usunac. Tworzenie bryl i kolorow powinno nastepowac razem a nie ze najpierw detalizujesz pracke a pozniej ja kolorujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra - moze przesadzilem z tym ze to zle bo kazdy robi jak lubi, ale tez kiedys wlasnie tak jak ty staralem sie dopracowac detale a pozniej sie kolorkami bawic. Teraz wiem ze o wiele lepsze efekty przynosza eksperymenty kolorem na bardzo wczesnym etapie prac bo pozniej domalowywane przez ciebie detale lepiej pasuja do calosci.

Nie mowiac o tym ze bardzo czesto wlasnie w tak wczesnych eksperymentach wychodzi zupelnie przypadkiem cos co nadjae charakter calej pracy, cos o czym sam bys moze nawet nie pomyslal.

Tak sobie gadam ogolnie ;]

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no statek fajnie wyglada juz,chociaz wierze ze to nie ostateczna wersja;] ale ten dym niepotrzebny-troche zatłacza, duszno i ciasno sie robi, daj lepiej troche oddechu...

omen ladnie ci poradzil, lepsze kolory, lepsze swiatelko, nie zmarnuj tej drogocennej pomocy;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim jeszcze przejdziesz do totalnego detalenia byc moze warto troszke poruszac levelsami, szczegolnie pierwszy plan mozna by zrobic ciemniejszy - tak jak teraz postac aliena wyjezdza Ci przed te kawalki statku na przodzie. bym pociemnil calosc, a potem wymaskowal to co interesujace. potem jak juz sie ma sporo detalu to strasznie stresujace jest zmienianie "ogolnego klimatu". pozdrowienia i koncz, jak widze, ze ktos robi to i mi sie chce=), a zostalo raptem 5 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności