Skocz do zawartości

WIP 2D: Wspomaganie ;)


lisu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie często zakładam wip'sy, ale w sumie przekonało mnie to, że nie raz pomogliście. Pracka na event CGTalkowy, tematyka książkowa, o której nie mam pojęcia ;) Więc w sumie własna interpretacja tematu.

 

I etap i główny zarys był taki, że obcy tak jakby pełnią rolę Kopernika zacofanej cywilizacji ludzi i odpłaszczają ich świat ;) zdrowo pogrzane ale właśnie coś takiego sobie ubzdurałem, i zawarłem w takim szkicu:

 

upliftwip1apd9.jpg

 

a obecnie jestem na takim etapie, prackę możemy obracac o 180 stopni. Co by tu jeszcze podklepać?

 

upliftwip11st1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no ja tez jakos nie kumam tresci zawartej na ilustracji (nie opisanej, choc tez jakos tak dziwnie)... w kazdym razie to, co tu najlepsze to kolory- swietne zjawisko i ujecie momentu- w tej kwestii juz bym tu nic nie tykal i pokusilbym sie o delikatne obrocenie / przechylenie tego kadru w lewo, bo jest za duzy spad i moim zdaniem widz za bardzo przewraca glowe w prawo, co meczy.. jesli juz musza byc te hexagonalne ksztalty w oddali to zmniejszylbym ten wychodzacy z nieba..to na tyle jak narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysl z edukacja zacofanego spoleczenstwa przez kosmitow jest przedni - aaaaleeee sam obrazek zupelnie tego nie tlumaczy. Albo zmien koncepcje, albo obrazek na bardziej samowyjasniajacy . Co jak co ale na CGtalku klada spory nacisk na to by bylo wiadomo o co biega w obrazku bez czytania opisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak myślałem, że to moje urojenie i ciężko wykminić "o so chozi ;)", na zmianę koncepcji czasu raczej mieć nie będe - zostało go coprawda jeszcze sporo, ale już wiem ze nie dam rady raczej..wiec raczej popracuję nad tym, żeby obrazek bardziej się określał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta postać przezroczysta bardzo fajnie wyszła :) Ogólnie całość spoko, tylko kadr jakoś dziwny, taki nieczytelny troche dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba muszę przeprawcować ten kadr, mam za sobą korektę linii horyzontu, bo wcześniej to już na maxa pojechane było. Myślę też o poszerzeniu kadru i powiększeniu w dół plus lekki przechył w lewo całości.

 

Noiprox - w lewo? a nie o 180?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest naprawde dobre - nie koniecznie zgadzam sie z ludzmi, którzy mowia ze nie kapuja o co chodzi. ja bym nie poswiecil designu tylko dlatego ze ktos nie czai bazy... toć wlasnie od tego jest design przecież!!

 

 

aj tam, ale mayk robi to na CGTalk - tam są specyficzne zasady, dość mainstremowe

 

PS: chbya ze tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aj tam, ale mayk robi to na CGTalk - tam są specyficzne zasady, dość mainstremowe

 

ten wielki hex w tle - może przerobić go na jakąś formę skomplikowaną, kilka prostokątów złożonych w sześciokąt... coś, żeby tak nie kłuło w oczy wielką bryłą, żeby było lepiej wpisane w otoczenie

 

przepiękne kolory!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna praca, ale przyznam, że jak ją oglądam, to mi się w głowie kręci. Zbyt dynamiczna jak dla mnie ta kompozycja. Trochę nie rozumiem też pracy światła np. co jest źródłem światła dolnego planu (po ostrych cieniach wnioskuję, że jakby słońce z góry i "coś" ciepłego od dołu, ale gdzie tedy GI od niebieskiego nieba?). Podobnie zielonkawe światło przy portalach teleportacyjnych... przy tej jego intensywności, jaką rozpoznaję na dolnym kosmicie, dosyć sporo światła o tym kolorze powinno rzutować na konstrukcję zabudowań kosmitów, które znajdują się za plecami oświetlanego "ludka"). Tak mi się wydaje.

 

Gratuluję skill'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za komenty, owszem sporo możnaby jeszcze wygłaskać, zobaczymy ile czasu będzie na to.

 

Update, wrzucam pivota bo w sumie najwięcej zmieniło się właśnie w części zmechanizowanej, poprostowałem to i owo, troszkę detalu..

 

upliftwip16in9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem lepiej będzie zostać przy pierwszym ułożeniu scenki, czyli mechaniczne otoczenie na dole. Lepiej to wygląda bo wtedy na pierwszym planie jest moment kiedy ten człowieczek sie przenosi do "prymitywnego" świata, a jak jest na odwrót to już nie czuć "wagi tego zdarzenia" ... Czaisz ? bo trochę namieszałem :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna praca. Jedyna rzecz, która mi mocno przeszkadza to ta fluorescencyjna, jarząca sie trawa. Wygląda bardzo nienaturalnie. Gdybyś zmniejszył nasycenie i poprawił jej kolor przestała by się odcinać od reszty pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano ciezko sie teraz w czelendzach z samym rysunkiem na cos zalapac. Troche szkoda bo kazdy konkurs to czesciowo loteria, a im wiecej miejsc nagradzanych tym troche bardziej sprawiedliwa :] Czy sa jakies gifty czy nie powinienies byc z siebie dumny bo praca naprawde super!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności