KrZyHu Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 Witam wszystkich i każdego z osobna!. People!. Mam mały problem. Chcę sobie "wymodelować" "firankę" do okna ale nie wiem jak... Próbowałem robić to za pomocą spline, ale efekt nie był zadowalający. Znalazłem też, na tym forum tutorial, któregoś z userów nt. zasłony z recatorem. IIi było by git, gdybym miał taki modyfikator jak Reactor AttachToRB . Można go skądś pobrać? albo lepiej. Zastąpić jakimś innym?? :) Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!. P.S: aa.. i jeśli taki temat już był poruszony, to przepraszam, ale na prawde nie dałem rady tego odszukać.
piksar Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 to nie modyfikator tylko przycisk z meny reactora - attach to rigid body
KrZyHu Napisano 29 Kwiecień 2008 Autor Napisano 29 Kwiecień 2008 http://www.mkk3a.republika.pl/Tutek/Tutek2.htm Punkt 5: 5. Dodaj do plane'a modifier Mesh Select. Wybierz jakiś vertex pod którymś boxem, następnie modifier Reactor AttachToRB i wybierz odpowiedniego boxa. Kurcze, ja tego nie widzie niestety;/
zgred Napisano 29 Kwiecień 2008 Napisano 29 Kwiecień 2008 przeciez napisal ci Tweety. Widocznie autor tutoriala sie pomylil.
KrZyHu Napisano 29 Kwiecień 2008 Autor Napisano 29 Kwiecień 2008 Tak, Napisał, ale nie zmienia to fatku, że nie moge tego przycisku znależć;P. soory, jestem początkujący w maxie i nie wiem jeszcze co gdzie leży. Edit:./ Ok mam. tylko teraz jak się tym posłużyć;p
griz Napisano 30 Kwiecień 2008 Napisano 30 Kwiecień 2008 AttachToRB w nowym reactorze jest przeniesiona do pod zakladki Constraints attachtodefmesh etc... dlatego nie możesz tego znalesc W reactor cl. w trybie verticle wybierz wierzcholek w Constraints wybierz attach to defmesh zaznacz to co sie dodalo w tym okienku przesun zakladke wzwyz bedzie mozna tam dodac nowego boxa jak klikniesz na none. vola
staszek Napisano 30 Kwiecień 2008 Napisano 30 Kwiecień 2008 najszybciej zrobisz to z 'Plane' tylko odpowidnio zagesc siatke - po tem wrzuc na to np modyfikator 'wave'. Inna szybka metoda tez z 'plane' poporstu zaznacz na przemian vertexy w pionie i przesun - nastepnie wrzuc na to modyfikator 'Turbosmoot'. W obu tych przypadkach na koniec mozesz dodac ' noise' modyfikator ale na bardzo delikatnych ustawieniach - dla realniejszego efektu. a u gory tam gdzie bedzie to zapiete na zabklach :) mozna to zrobic dodajac modyfikator 'Edit poly' i zaznaczyc odpowiednie vertexy(razem z soft selection) i przesunac w odopiednie miejsce.. troszke zwezic itp..
KrZyHu Napisano 30 Kwiecień 2008 Autor Napisano 30 Kwiecień 2008 O. Właśnie;). Dzięki Wam za pomoc. Jednak, najlepiej moim zdaniem wychodzi mi ta opcja z modyfikatorem Wave;).. Jak coś stworze to pokaże:) Pozdrawiam!.
KrZyHu Napisano 7 Maj 2008 Autor Napisano 7 Maj 2008 aaa jeśli chodzi o teksturowanie tej "zasłony" tzn. mam na myśli teraz firanki. Jak nadać jej tą przezroczystość... ii jeśli ma ktoś moze link z teksturkami firanek to byłbym wdzięczny : ). Mój przyjaciel www.google.pl coś nie chce współpracować ze mną w tym temacie :D:P
Pawelkos Napisano 8 Maj 2008 Napisano 8 Maj 2008 za przezroczystosc odpowiada mapka opacity w edytorze materialow, wrzucasz tam czarnobialo teksture i po sprawie, co do tego gdzie znalesc tekstury firanek to nie pomoge
Rekomendowane odpowiedzi