Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, nie tak dawno całkiem popularne były topory i tarcze.

Zainspirowało mnie to i postanowiłem zrobić coś swojego.

Mój wielki topór z łatwością każdą tarcze zmieni w drzazgi. ^^

 

Co do samego etapu powstawania to był on długi i pełen wyboi.

Pierwszy raz wypalałem specular mape... normal mape z crazy bumpa.

Nie ma się więc co dziwić że efekt marny.

Mimo wszystko, mam nadzieję że choć troche spodoba wam się mój topór.

 

Na początek siatka:

siatalo4.th.jpg

A teraz taka prezentacja. Na czarnym tle, ale przy takim połysku wydaje mi się, że jest ok:

prezentacjaqo9.th.jpg

Texturka color:

colorxp2.th.jpg

Mapka Specular, wygląda żałośnie :P

specularcd5.th.jpg

No i normalka, chyba jej nie powinienem nawet pokazywać O.o

normalkaas6.th.jpg

 

pozdrawiam i liczę na ostrą krytykę, bo chcę wiedzieć co dokładnie zrobiłem źlę...

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model wg mnie ok. Tekstur nie oceniam, bo na gamearcie sie nie znam (choc metal jak dla mnie malo ciekawy w porownaiu z drewnem).

Ale ogolnie to jestem na wielkie NIE dla takiego topora, glownie przez to ze dezajn broni jest tak absurdalnie nie praktyczny ze az boli jak sie na niego patrzy :)

 

pozdrawiam :)

Napisano

Jeśli chodzi o "dezajn" to: RPG -> D&D -> Podręcznik gracz v.3 -> strona 102

Luźno się wzorowałem na tym concepcie:

conceptze6.jpg

To topór rodem z D&D, więc o zbytnią praktyczność to bym tego topora nie posądzał. Aha, nie przesadzajcie z tymi prawami autosrkimi xD

 

Jesli chodzi o uv to dobrze wiem, że jest w kilku miesjcach rozciągnięta, ale już nie mam siły tego poprawiać. Siedzę przy tym toporze naprawdę długo robiąc czasami w wolnych chwilach, mam dosyć poprawiania błędów :P

Napisano
Jesli chodzi o uv to dobrze wiem, że jest w kilku miesjcach rozciągnięta, ale już nie mam siły tego poprawiać. Siedzę przy tym toporze naprawdę długo robiąc czasami w wolnych chwilach, mam dosyć poprawiania błędów :P
w takim razie doradzam dużo ćwiczeń praktycznych, i popracować nad technikami, bo taki toporek razem z UV można zrobić bez większego kłopotu w 30 min.

 

textury nie wystarczy wrzucić do crazy bumpa aby powstał fajny normal ;)

 

textura niezbyt fajna, ale najgorsza UV. rozłozyłes 4 razy ostrze, każdą stronę osobno. po co skoro i tak zrobiłeś je identyczne?

 

widać że to dopiero początki, więc życzę wytrwałości i powodzenia :)

Napisano

hehe, nawet prezentacje zrobil 1024x1024 :D drewno fajne, skora/sznurek....malo kontrastowa...metal, za duzy bump i ogolenie bardzo drewniano wyszedł...powodzenia przy dalszych projektach

Napisano

jak już mówili drewno jest ok. reszta moim zdaniem... a najbardziej sama prezentacja tego modelu to już b.słabo wygląda...

Napisano

Dzięki za odzew ^^. Ciekawe że drewno zrobiłem najszybciej i najbardziej się podoba. Nad metalem się męczyłem ho-ho i ostrze wyszło marnie. No zgadza się, jestem jeszcze początkującym. Przy tym toporze nauczyłem się sporo co chwila czegoś szukając. Powiem tylko że modelowanie zajeło mi z 1-2 godz. (było kilka wersji tego topora) a UV... przy uvce to masakra chyba z 3 godziny ją robiłem o.o (też było kilka wersji :P) Textury już jakoś lżej z godzine albo dwie. Więc speedem bym tego nie nazwał... Piszę to bo aż ciężko mi uwierzyć że w 30 minut można zrobić bez większego problemu model + uv... No nic, może kiedyś dojdę do takiej wprawy. Zamiast coś robić muszę poszukać i nauczyć się lepszych technik... Jeszcze raz dzięki i pozdro.

Napisano

Heh, skoro toporek z D&D to sie nie czepiam, 90% ich wymyslow nie nadaje sie do uzyca w walce :)

 

Zamiast coś robić muszę poszukać i nauczyć się lepszych technik... Jeszcze raz dzięki i pozdro.

Szukaj nowych technik, ale nie przestawaj robic, teoria teoria, ale praktyki nic nie zastapi :)

No i trzeba przyznac, ten toporek mozna zrobic w jakies 30 min (mi by pewnie zajelo z 1h, ale ja nie gameartowiec.. i pewnie bym go bardziej spapral :D )

Napisano (edytowane)

Dobrze ci idzie jeszcze troszeczkę i będziemy w domu :)

 

Speka nierób CB

To się robi rożne elementy na rożnych

warstwach w PS wtedy masz większą

kontrolę nad odbiciem i możesz dostosować

je do odpowiedniego materiału.

Edytowane przez KRUQ
Napisano

Uwaga, za tydzień rozpoczynamy oficjalną pierwszą edycję Axe Compo. Do wygrania topór strażacki deluxe:)

 

A tak poważnie, nie podoba mi się tex metalu. Drewno fajne, rączki też nawet nawet, metal sux.

Smooth grupy chyba trzeba rozdzielić na ostrzu bo się cień robi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności