Pumba Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Witam, nie tak dawno całkiem popularne były topory i tarcze. Zainspirowało mnie to i postanowiłem zrobić coś swojego. Mój wielki topór z łatwością każdą tarcze zmieni w drzazgi. ^^ Co do samego etapu powstawania to był on długi i pełen wyboi. Pierwszy raz wypalałem specular mape... normal mape z crazy bumpa. Nie ma się więc co dziwić że efekt marny. Mimo wszystko, mam nadzieję że choć troche spodoba wam się mój topór. Na początek siatka: A teraz taka prezentacja. Na czarnym tle, ale przy takim połysku wydaje mi się, że jest ok: Texturka color: Mapka Specular, wygląda żałośnie :P No i normalka, chyba jej nie powinienem nawet pokazywać O.o pozdrawiam i liczę na ostrą krytykę, bo chcę wiedzieć co dokładnie zrobiłem źlę...
mirach Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Model wg mnie ok. Tekstur nie oceniam, bo na gamearcie sie nie znam (choc metal jak dla mnie malo ciekawy w porownaiu z drewnem). Ale ogolnie to jestem na wielkie NIE dla takiego topora, glownie przez to ze dezajn broni jest tak absurdalnie nie praktyczny ze az boli jak sie na niego patrzy :) pozdrawiam :)
DiO Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 oj widze ze uv mape pod tym czyms czerwonym(orkiem) rozciagnoles :/ ostrze jakies cienkie...
Eric_Draven Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 tekstury słabe ale z daleka może dało by rade, normal tragiczny, lepiej bez niego by pewnie wygladał
Pumba Napisano 1 Maj 2008 Autor Napisano 1 Maj 2008 Jeśli chodzi o "dezajn" to: RPG -> D&D -> Podręcznik gracz v.3 -> strona 102 Luźno się wzorowałem na tym concepcie: To topór rodem z D&D, więc o zbytnią praktyczność to bym tego topora nie posądzał. Aha, nie przesadzajcie z tymi prawami autosrkimi xD Jesli chodzi o uv to dobrze wiem, że jest w kilku miesjcach rozciągnięta, ale już nie mam siły tego poprawiać. Siedzę przy tym toporze naprawdę długo robiąc czasami w wolnych chwilach, mam dosyć poprawiania błędów :P
Valery Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 Jesli chodzi o uv to dobrze wiem, że jest w kilku miesjcach rozciągnięta, ale już nie mam siły tego poprawiać. Siedzę przy tym toporze naprawdę długo robiąc czasami w wolnych chwilach, mam dosyć poprawiania błędów :Pw takim razie doradzam dużo ćwiczeń praktycznych, i popracować nad technikami, bo taki toporek razem z UV można zrobić bez większego kłopotu w 30 min. textury nie wystarczy wrzucić do crazy bumpa aby powstał fajny normal ;) textura niezbyt fajna, ale najgorsza UV. rozłozyłes 4 razy ostrze, każdą stronę osobno. po co skoro i tak zrobiłeś je identyczne? widać że to dopiero początki, więc życzę wytrwałości i powodzenia :)
Bruneq Napisano 1 Maj 2008 Napisano 1 Maj 2008 hehe, nawet prezentacje zrobil 1024x1024 :D drewno fajne, skora/sznurek....malo kontrastowa...metal, za duzy bump i ogolenie bardzo drewniano wyszedł...powodzenia przy dalszych projektach
floo Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 jak już mówili drewno jest ok. reszta moim zdaniem... a najbardziej sama prezentacja tego modelu to już b.słabo wygląda...
Pumba Napisano 2 Maj 2008 Autor Napisano 2 Maj 2008 Dzięki za odzew ^^. Ciekawe że drewno zrobiłem najszybciej i najbardziej się podoba. Nad metalem się męczyłem ho-ho i ostrze wyszło marnie. No zgadza się, jestem jeszcze początkującym. Przy tym toporze nauczyłem się sporo co chwila czegoś szukając. Powiem tylko że modelowanie zajeło mi z 1-2 godz. (było kilka wersji tego topora) a UV... przy uvce to masakra chyba z 3 godziny ją robiłem o.o (też było kilka wersji :P) Textury już jakoś lżej z godzine albo dwie. Więc speedem bym tego nie nazwał... Piszę to bo aż ciężko mi uwierzyć że w 30 minut można zrobić bez większego problemu model + uv... No nic, może kiedyś dojdę do takiej wprawy. Zamiast coś robić muszę poszukać i nauczyć się lepszych technik... Jeszcze raz dzięki i pozdro.
mirach Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Heh, skoro toporek z D&D to sie nie czepiam, 90% ich wymyslow nie nadaje sie do uzyca w walce :) Zamiast coś robić muszę poszukać i nauczyć się lepszych technik... Jeszcze raz dzięki i pozdro. Szukaj nowych technik, ale nie przestawaj robic, teoria teoria, ale praktyki nic nie zastapi :) No i trzeba przyznac, ten toporek mozna zrobic w jakies 30 min (mi by pewnie zajelo z 1h, ale ja nie gameartowiec.. i pewnie bym go bardziej spapral :D )
KRUQ Napisano 9 Maj 2008 Napisano 9 Maj 2008 (edytowane) Dobrze ci idzie jeszcze troszeczkę i będziemy w domu :) Speka nierób CB To się robi rożne elementy na rożnych warstwach w PS wtedy masz większą kontrolę nad odbiciem i możesz dostosować je do odpowiedniego materiału. Edytowane 9 Maj 2008 przez KRUQ
Levus Napisano 10 Maj 2008 Napisano 10 Maj 2008 Uwaga, za tydzień rozpoczynamy oficjalną pierwszą edycję Axe Compo. Do wygrania topór strażacki deluxe:) A tak poważnie, nie podoba mi się tex metalu. Drewno fajne, rączki też nawet nawet, metal sux. Smooth grupy chyba trzeba rozdzielić na ostrzu bo się cień robi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się