Bzyku Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Wiec bedzie to a nawet juz jest boxsterek ze stajni porsche duzo juz nie zostalo ale za to, to czego najbardziej ja nie lubie modelowac a jest to wnetrze. Dodam ze wszystko jast jest robione w softimage|XSI 1. 2. 3.i jeszcze z hardtopem
beeper Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 no musze przyznac ze swietna robota, nie wiem do czego sie mozna przyczepic :)
Loozack Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 co tu dużo pisać... świetny model :) nie ma się za bardzo do czego doczepić, tak trzymaj :D czekam na updaty [piwo] P.S. fajne felgi na trzecim obrazku ;) P.S.2. tak w ogóle to ja już ten model widziałem wcześniej :P:) EDIT Beeper, no żeby cie... musiałeś być pierwszy ?? :P:P:D:D;)
Pierzak Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 daj szybki i teksturki. Fotorealizm musi tu byc. Nie ma wyjścia.
kozioo Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 A ja bym prosił o siatke, bo wydaje mi się, że na zderzaku przednim pod światłem coś jest troszke nierowno. Takie płaskie tam jest, można zauważyć na 3 obrazku. Ale poza tym - bardzo dobrze. Czekam na materiałki.
beeper Napisano 29 Styczeń 2004 Napisano 29 Styczeń 2004 Loozak - heheh ktos musiał byc :P to forum jest za małe dla nas dwoch... :P zartuje :D
Bzyku Napisano 30 Styczeń 2004 Autor Napisano 30 Styczeń 2004 hym masz racje kozioo smiesznie tam pada cien. ale powinno byc dobrze. a na shadery to jeszcze nie czas chociaz jestem ciekaw czy uda mi sie wogole jakis wmiare dobre stworzyc hymmmm zobaczymy w przyszlosci :)
Quasimodo Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Jak dla mnie bomba, daj jakies fajne teksturki jeszcze. A co do felg, to mnie podobaja sie te pierwsze. Ale to tylko moje zdanie.
Gość User190 Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Ładny modelik, tylko widać łączenie na środku... :/
javor Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 te łączenie bez kitu jest skopane :( musisz je poprawić !! i wtedy model będzie pierwsza klasa :)
MorF Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 model fajny a co do lanczenia to wydaje mi się że jeszcze nie zdąrzyłeś fixnąć tego. 3 maj się! k33p w0rk1n\'
Loozack Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 ehh, przecież łączenie to nie bug, zawsze auto robi się z dwóch połówek a łączy je na końcu :|
kozioo Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Albo te połówki są idealnie dopasowane, albo są łączone po meshsmoothcie. Bzyku powiedz ze to 1 opcja:] Bo jeśli nie, to będziesz miał duuuuuzy problem zeby to naprawić... PS: Jakby można to prosze o siatke lowpoly, moze na niej bedzie widać dlaczego jest taki cien tam pod swiatlem
Bzyku Napisano 30 Styczeń 2004 Autor Napisano 30 Styczeń 2004 To laczenie to poprostu nie zmargowane polowki przecierz nie bede ciagle ok 30 elementow laczyc bo poco narazie. Kozioo lowpoly mozesz zobaczyc to te linie bardziej czarne od pozostalych. A felgi raczej zmienie bo te sa tylko do testow ale jakies bede musial wymyslec albo ze strony oz-ta jakies wypatrzec bo moim zdaniem te pierwsze to raczej do rajdowki jakiejs pasuja :)
Bzyku Napisano 30 Styczeń 2004 Autor Napisano 30 Styczeń 2004 dobra a tu jeszcze lowpoly chociaz robie go wiekszosci czasu w subD wiec rzadko to widuje 1. 2.
don_filippo Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Ogólnie świetnie, tylko jak na mój gust, to coś przód nie pasuje...... POzdrowienia
Pionier Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 lubie takie niespodziankowyjebki :D :D, nie wiadomo jak, gdzie i kiedy i srruuuu tak model :D model bardzo ladny :). Pozdro
kozioo Napisano 30 Styczeń 2004 Napisano 30 Styczeń 2004 Myśle że to zagięcie spowodowała ta krawędź, którą zaznaczyłem na niebiesko. Może sprobuj ją przesunąć tak jak to zaznaczyłem na zielono i zobacz jak wyjdzie. Nic nie obiecuje, ale warto sprobować bo to chyba jedyne niedociągniecie, ktore widze na ten moment:]
Bzyku Napisano 31 Styczeń 2004 Autor Napisano 31 Styczeń 2004 Tu jeszcze cos z wnetrza boxsterka A kozioo miales racje troszke bylo krzywo dzieki teraz jest tak:
Loozack Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 no teraz jest ultra super mega full wypas :D;) [piwo]
kozioo Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 Originally posted by Loozack no teraz jest ultra super mega full wypas :D;) [piwo] Hehe, byłoby, gdyby to nie było porshe:] Mam jakiś uraz do tej marki aut:] Czekam na materiały, bo modelling jest juz chyba zakończony.
Loozack Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 nom, masz racje... jakby ktoś mi takiego chciał za darmo wcisnąć to bym jeszcze psami poszczuł :>
Bzyku Napisano 31 Styczeń 2004 Autor Napisano 31 Styczeń 2004 Moze to kwestia gustu ale porsche ma swój styl jedyny w swoim rodzaju wszedzie rozpoznasz porsche a inne firmy tego pokroju co Po.... to ciagle cos dziwnego probuja stworzyc a 911 kultowy samochód z kultowymi silnikami typu boxer (najczesciej chlodzone powietrzem) dopiero teraz chyba carrera ma V ale nie jestem pewien czy napewno
Loozack Napisano 31 Styczeń 2004 Napisano 31 Styczeń 2004 Bzyku, ja żartowałem :D to miało zabrzmieć ironicznie :P [piwo]
beeper Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 Originally posted by kozioo Originally posted by Loozack no teraz jest ultra super mega full wypas :D;) [piwo] Hehe, byłoby, gdyby to nie było porshe:] Mam jakiś uraz do tej marki aut:] Czekam na materiały, bo modelling jest juz chyba zakończony. zgadzam sie, kwestia techniczna jest wporzadku, tylko ze to ciagle jest porshe ;)
Leru Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 Nazekalem na WIPy samochodow ale musze powiedziec ze ten jest poprostu niesamowicie piekny :D. Normalnie super extra bajer i jako ze sie nie znam to nic nie mowie :D. Czekam tylko na ostateczny efekt zycze powodzenia :)
Christian Noir Stein Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 Jw.! Nie lubię aut jako czystych modeli --> bez tła, klimatu DNO. Ale to jest PIĘKNE --> do tego mam nadzieję, że nie pozostaniesz przy nudnym surowym modelu :)
Bzyku Napisano 1 Luty 2004 Autor Napisano 1 Luty 2004 Co do renderingu to powiem ci Christian ze to zalezy od tego czy uda mi sie rozpracowac pass-y i Fx-tree w XSI bo chcial bym go wkomponowac w zdjecie ale nad tym popracuje bo raczej jestem swiezy w xsi i tu moze byc problem. Tu daje kierownice jaka bedzie chociaz chyba bede musial zmniejszys subdivision-a bo troszke za duzo ma poligonow ok 12 k teraz. A porsche jest bedzie i mam byc. Spoko nastepne tez bedzie porsche tyle ze 911 gt2 road version poprostu pelen wypas :)
beeper Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 kozystales z jakiegos tutoriala do XSI ? jak tak to moglbys podac adres? :)
Gość User190 Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 Ekhm, chyba przesiądę się an XSI.. qrczak.. niesamowity modeling.. no dobra - nie przesiądę sie , w moim przypadku to by i tak nic nie dało :-)
Bzyku Napisano 1 Luty 2004 Autor Napisano 1 Luty 2004 beeper powiem ci ze rzadko korzystam z tutoriali, a tym bardziej tych na temat modelowania poprostu sa one najczesciej troszke dziwne no ale niewazne ale jak mial bym polecic jakis to polecil bym ten: Modelowanie mustanga Jest on do LW ale tu i tak chodzi o poligony jedyna różnica to narzedzia jakie tam są wykorzystywane. a to malu update wnetrza a dokladniej deska rozdzielcza, jeszcze nie dokonczona ale duzo juz nie zostalo. A dzieki za komentarze
Loozack Napisano 1 Luty 2004 Napisano 1 Luty 2004 piękne, po prostu piękne :) a te \"siatkowe\" obrazki sprawiają, że to wszystko wygląda bardzo technicznie, co dodatkowo dodaje smaczku :D trzymaj się [piwo]
beeper Napisano 2 Luty 2004 Napisano 2 Luty 2004 moglbys mi powiedziec jak sie ustawia blue printy w XSI ? :) od poczatku do konca :) bo rootoscopy ustawia mi rzuty, tylko pozostaje bez zmian w stosunku do obiektow.
Bzyku Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 Takie male renderki dla sprawdzenia jak wyglada nowe wnetrze: 1. 2. A jesli chodzi beeper o blueprinty w XSI to ja raczej uzywam zwyklych gridow zamiast rotoscopy czy jak to sie nazywa, miej problemow robie sobie tylko osobna warstwe i wylaczam i wlaczam kiedy potrzebuje.
kulexy Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Wnetrze pomyslnie przeszlo testy sprawnosciowe!! a tak powaznie.. Super to wyglada. Odwaliles kawal dobrej Roboty przez duze R! Gratuluje! czekam na update, bo podoba mi sie bardzo... POWODZENIA!!
Loozack Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 czego by sie tu czepić, czego by się tu czepić... [hmmm] no nie ma czego :D trzym się [piwo]
kozioo Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Loozack - jest czego!! To porsche:] A tak na serio to świetny model. Nie moge się materiałów doczekać. A i jeszcze chyba wycieraczek nie dorobiłeś.
Bzyku Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 Bo samochody za ok.160000zł raczej nie posiadaja dzwigienek bo by to bylo troszke smieszne ma tylko po stronie kierowcy w tak jak by pada z przelacznikiem dla lusterka lewego i prawego i to wszystko a wyglada to tak:
snakeq Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 Praca jak narazie bardzo udana, choć jakoś nie pasuje mi maska a dokładniej wypukłość świateł. Ale tak pozatym model jak najbardziej si :D
Bzyku Napisano 3 Luty 2004 Autor Napisano 3 Luty 2004 dobra to z wnetrza zostalo mi chyba jedynie poprawic siedzenia i zrobic obicia i drzwi no i pare szczegolow. A co do wypuklosci lamp to troszke nie rozumiem??
Loozack Napisano 3 Luty 2004 Napisano 3 Luty 2004 boski Bzyku ;) jak ci się uda to zmniejsz trochę kanciastość klamki :) [piwo]
Bzyku Napisano 4 Luty 2004 Autor Napisano 4 Luty 2004 kolejny update wraz z obiciem drzwi. A co do klamki to raczej nie bede tego zmienial chyba ze najwyzej dam subdivision-a o jedno oczko wyzej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się