Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wiec bedzie to a nawet juz jest boxsterek ze stajni porsche duzo juz nie zostalo ale za to, to czego najbardziej ja nie lubie modelowac a jest to wnetrze. Dodam ze wszystko jast jest robione w softimage|XSI

 

1.

Region.jpg

2.

 

Region2.jpg

3.i jeszcze z hardtopem

 

Region3.jpg

  • Odpowiedzi 71
  • Wyświetleń 7,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no musze przyznac ze swietna robota, nie wiem do czego sie mozna przyczepic :)

Napisano

co tu dużo pisać... świetny model :) nie ma się za bardzo do czego doczepić, tak trzymaj :D

 

czekam na updaty [piwo]

 

P.S. fajne felgi na trzecim obrazku ;)

 

P.S.2. tak w ogóle to ja już ten model widziałem wcześniej :P:)

 

EDIT

 

Beeper, no żeby cie... musiałeś być pierwszy ?? :P:P:D:D;)

 

Napisano

A ja bym prosił o siatke, bo wydaje mi się, że na zderzaku przednim pod światłem coś jest troszke nierowno. Takie płaskie tam jest, można zauważyć na 3 obrazku. Ale poza tym - bardzo dobrze. Czekam na materiałki.

Napisano

Loozak - heheh ktos musiał byc :P to forum jest za małe dla nas dwoch... :P zartuje :D

Napisano
  • Autor

hym masz racje kozioo smiesznie tam pada cien. ale powinno byc dobrze.

 

 

subD.jpg

 

a na shadery to jeszcze nie czas chociaz jestem ciekaw czy uda mi sie wogole jakis wmiare dobre stworzyc hymmmm zobaczymy w przyszlosci :)

Napisano

Jak dla mnie bomba, daj jakies fajne teksturki jeszcze. A co do felg, to mnie podobaja sie te pierwsze. Ale to tylko moje zdanie.

Napisano

Ładny modelik, tylko widać łączenie na środku... :/

Napisano

te łączenie bez kitu jest skopane :( musisz je poprawić !! i wtedy model będzie pierwsza klasa :)

Napisano

model fajny a co do lanczenia to wydaje mi się że jeszcze nie zdąrzyłeś fixnąć tego. 3 maj się! k33p w0rk1n\'

Napisano

ehh, przecież łączenie to nie bug, zawsze auto robi się z dwóch połówek a łączy je na końcu :|

 

Napisano

Albo te połówki są idealnie dopasowane, albo są łączone po meshsmoothcie.

Bzyku powiedz ze to 1 opcja:] Bo jeśli nie, to będziesz miał duuuuuzy problem zeby to naprawić...

PS: Jakby można to prosze o siatke lowpoly, moze na niej bedzie widać dlaczego jest taki cien tam pod swiatlem

 

Napisano
  • Autor

To laczenie to poprostu nie zmargowane polowki przecierz nie bede ciagle ok 30 elementow laczyc bo poco narazie.

Kozioo lowpoly mozesz zobaczyc to te linie bardziej czarne od pozostalych.

A felgi raczej zmienie bo te sa tylko do testow ale jakies bede musial wymyslec albo ze strony oz-ta jakies wypatrzec bo moim zdaniem te pierwsze to raczej do rajdowki jakiejs pasuja :)

Napisano
  • Autor

dobra a tu jeszcze lowpoly chociaz robie go wiekszosci czasu w subD wiec rzadko to widuje

 

1.

 

Capture1.jpg

 

2.

 

Capture2.jpg

Napisano

lubie takie niespodziankowyjebki :D :D, nie wiadomo jak, gdzie i kiedy i srruuuu tak model :D model bardzo ladny :).

 

Pozdro

Napisano

Myśle że to zagięcie spowodowała ta krawędź, którą zaznaczyłem na niebiesko. Może sprobuj ją przesunąć tak jak to zaznaczyłem na zielono i zobacz jak wyjdzie. Nic nie obiecuje, ale warto sprobować bo to chyba jedyne niedociągniecie, ktore widze na ten moment:]

Napisano
  • Autor

Tu jeszcze cos z wnetrza boxsterka

 

panel.jpg

 

A kozioo miales racje troszke bylo krzywo dzieki

 

teraz jest tak:

 

zderzak.jpg

Napisano
Originally posted by Loozack

no teraz jest ultra super mega full wypas :D;)

 

[piwo]

Hehe, byłoby, gdyby to nie było porshe:] Mam jakiś uraz do tej marki aut:] Czekam na materiały, bo modelling jest juz chyba zakończony.

Napisano

nom, masz racje... jakby ktoś mi takiego chciał za darmo wcisnąć to bym jeszcze psami poszczuł :>

Napisano
  • Autor

Moze to kwestia gustu ale porsche ma swój styl jedyny w swoim rodzaju wszedzie rozpoznasz porsche a inne firmy tego pokroju co Po.... to ciagle cos dziwnego probuja stworzyc a 911 kultowy samochód z kultowymi silnikami typu boxer (najczesciej chlodzone powietrzem) dopiero teraz chyba carrera ma V ale nie jestem pewien czy napewno

Napisano
Originally posted by kozioo

Originally posted by Loozack

no teraz jest ultra super mega full wypas :D;)

 

[piwo]

Hehe, byłoby, gdyby to nie było porshe:] Mam jakiś uraz do tej marki aut:] Czekam na materiały, bo modelling jest juz chyba zakończony.

 

zgadzam sie, kwestia techniczna jest wporzadku, tylko ze to ciagle jest porshe ;)

Napisano

Nazekalem na WIPy samochodow ale musze powiedziec ze ten jest poprostu niesamowicie piekny :D. Normalnie super extra bajer i jako ze sie nie znam to nic nie mowie :D. Czekam tylko na ostateczny efekt

 

zycze powodzenia :)

Napisano
  • Autor

Co do renderingu to powiem ci Christian ze to zalezy od tego czy uda mi sie rozpracowac pass-y i Fx-tree w XSI bo chcial bym go wkomponowac w zdjecie ale nad tym popracuje bo raczej jestem swiezy w xsi i tu moze byc problem.

 

Tu daje kierownice jaka bedzie chociaz chyba bede musial zmniejszys subdivision-a bo troszke za duzo ma poligonow ok 12 k teraz.

 

kierownica.jpg

 

A porsche jest bedzie i mam byc.

Spoko nastepne tez bedzie porsche tyle ze 911 gt2 road version poprostu pelen wypas :)

Napisano

Ekhm, chyba przesiądę się an XSI.. qrczak.. niesamowity modeling.. no dobra - nie przesiądę sie , w moim przypadku to by i tak nic nie dało :-)

Napisano
  • Autor

beeper powiem ci ze rzadko korzystam z tutoriali, a tym bardziej tych na temat modelowania poprostu sa one najczesciej troszke dziwne no ale niewazne ale jak mial bym polecic jakis to polecil bym ten:

Modelowanie mustanga

Jest on do LW ale tu i tak chodzi o poligony jedyna różnica to narzedzia jakie tam są wykorzystywane.

 

a to malu update wnetrza a dokladniej

deska rozdzielcza, jeszcze nie dokonczona ale duzo juz nie zostalo.

A dzieki za komentarze

 

wnetrze.jpg

Napisano

piękne, po prostu piękne :) a te \"siatkowe\" obrazki sprawiają, że to wszystko wygląda bardzo technicznie, co dodatkowo dodaje smaczku :D

 

trzymaj się [piwo]

Napisano

moglbys mi powiedziec jak sie ustawia blue printy w XSI ? :) od poczatku do konca :) bo rootoscopy ustawia mi rzuty, tylko pozostaje bez zmian w stosunku do obiektow.

Napisano
  • Autor

Takie male renderki dla sprawdzenia jak wyglada nowe wnetrze:

 

1.

1.jpg

 

2.

 

2.jpg

 

A jesli chodzi beeper o blueprinty w XSI to ja raczej uzywam zwyklych gridow zamiast rotoscopy czy jak to sie nazywa, miej problemow robie sobie tylko osobna warstwe i wylaczam i wlaczam kiedy potrzebuje.

Napisano

Wnetrze pomyslnie przeszlo testy sprawnosciowe!!

a tak powaznie.. Super to wyglada. Odwaliles kawal dobrej Roboty przez duze R! Gratuluje! czekam na update, bo podoba mi sie bardzo... POWODZENIA!!

Napisano

czego by sie tu czepić, czego by się tu czepić... [hmmm]

no nie ma czego :D

 

trzym się [piwo]

Napisano

Loozack - jest czego!! To porsche:]

A tak na serio to świetny model. Nie moge się materiałów doczekać.

A i jeszcze chyba wycieraczek nie dorobiłeś.

Napisano
  • Autor

Bo samochody za ok.160000zł raczej nie posiadaja dzwigienek bo by to bylo troszke smieszne ma tylko po stronie kierowcy w tak jak by pada z przelacznikiem dla lusterka lewego i prawego i to wszystko a wyglada to tak:

Napisano

Praca jak narazie bardzo udana, choć jakoś nie pasuje mi maska a dokładniej wypukłość świateł. Ale tak pozatym model jak najbardziej si :D

Napisano
  • Autor

dobra to z wnetrza zostalo mi chyba jedynie poprawic siedzenia i zrobic obicia i drzwi no i pare szczegolow.

A co do wypuklosci lamp to troszke nie rozumiem??

 

 

in.jpg

Napisano
  • Autor

kolejny update wraz z obiciem drzwi.

A co do klamki to raczej nie bede tego zmienial chyba ze najwyzej dam subdivision-a o jedno oczko wyzej.

 

interior2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności