fantom15 Napisano 8 Maj 2008 Share Napisano 8 Maj 2008 Witam, mam problem z importem plików od Inventora do Maxa. Mianowicie w czym polega problem, Max nie chce zaimportować textur :( . Gdy klikam na importuj wszystko ładnie przebiega, wyskakuje informacja jak, gdzie chce to zaimportować i czy chce zaimportować textury. Zaznaczam, że chcę ale po skończonym imporcie obiekt jest cały szary :( . Po wyrenderowaniu też. Nie mam pojęcia to może być nie tak. Z inventorem i maxem wszystko jest ok. Przeinstalowywałem je nawet i tak nic nie pomogło :( . Wiecie jaka może być tego przyczyna ?? Edit: Wersja Maxa to 2008 a Inventora 11 ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 9 Maj 2008 Share Napisano 9 Maj 2008 Hm, jeśli max łyka mapowanie to będziesz musiał przypisać texturki ręcznie w material editorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantom15 Napisano 10 Maj 2008 Autor Share Napisano 10 Maj 2008 Tak chciałem zrobić tylko, że jest pewien szkopuł. Mianowicie po zaimportowaniu modelu składa się on tylko z 2 partów (jest to model telefonu). Czyli jak bym np. chciał zmienić texture tylko na klawiszach to lipa bo mogę zmienić tylko texture całej części na której się znajdują :-/ . A ja muszę osobno przypisać textury do klawiszy, ekranu, baterii itp. itd. :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilczur91 Napisano 9 Sierpień 2012 Share Napisano 9 Sierpień 2012 Witam! Mam problem z importem plików do 3ds max disign. Modele są wykonane w inventorze (.ipt). Gdy włączam import, przesuwa się pasek importu, następnie wyświetlaja się opcje importu. Ustawiam Body Object i klikam ok. Wyświetla się jak by nowa scena. Proszę o pomoc. :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zernat Napisano 10 Sierpień 2012 Share Napisano 10 Sierpień 2012 @UP: Jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz dodać te obiekty do obecnej sceny, a nie otworzyć w nowej, tak ? Jeśli tak, to użyj funkcji "Merge". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilczur91 Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 Używam funkcji merage :) ale nie działa! :( Cały model składa się z wielu części. Nie wyświetla się okno wyboru elementów które chce wybrać aby importować do sceny. Tak jak by się coś przestawiało jak bym uruchomił nowa scena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 zerknij czy przypadkiem model importowany nie jest grupą jeśli tak to po imporcie go rozgrupuj. Zakładka group wewnątrz masz opcje związane ze wszytkom co możesz zrobić na grupach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilczur91 Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 Ale o to chodzi że mi się nie chce w ogóle zaimportować do 3ds max. ;/ Zespół automatycznie jest robiony jako grupa jednak nie mogę go nawet rozgrupować gdyż nie importuje mi go?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilczur91 Napisano 16 Sierpień 2012 Share Napisano 16 Sierpień 2012 Dobra znalazłem przyczynę. W razie gdyby ktoś miał problem. Jeżeli mamy jakieś złożenie, wszystkie części muszą być w jednym folderze. Najlepiej w tym do którego został przypisany projekt. Chyba problem polega na tym że nie umie 3ds nie umie szukać po całym kompie odniesień do komponentów całego zespołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się