Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam problem z importem plików od Inventora do Maxa. Mianowicie w czym polega problem, Max nie chce zaimportować textur :( . Gdy klikam na importuj wszystko ładnie przebiega, wyskakuje informacja jak, gdzie chce to zaimportować i czy chce zaimportować textury. Zaznaczam, że chcę ale po skończonym imporcie obiekt jest cały szary :( . Po wyrenderowaniu też. Nie mam pojęcia to może być nie tak. Z inventorem i maxem wszystko jest ok. Przeinstalowywałem je nawet i tak nic nie pomogło :( . Wiecie jaka może być tego przyczyna ??

 

Edit: Wersja Maxa to 2008 a Inventora 11 ;) .

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak chciałem zrobić tylko, że jest pewien szkopuł. Mianowicie po zaimportowaniu modelu składa się on tylko z 2 partów (jest to model telefonu). Czyli jak bym np. chciał zmienić texture tylko na klawiszach to lipa bo mogę zmienić tylko texture całej części na której się znajdują :-/ . A ja muszę osobno przypisać textury do klawiszy, ekranu, baterii itp. itd. :(

Napisano

Witam!

 

Mam problem z importem plików do 3ds max disign. Modele są wykonane w inventorze (.ipt). Gdy włączam import, przesuwa się pasek importu, następnie wyświetlaja się opcje importu. Ustawiam Body Object i klikam ok. Wyświetla się jak by nowa scena.

Proszę o pomoc. :)

Pozdrawiam

Napisano

@UP: Jeśli dobrze zrozumiałem to chcesz dodać te obiekty do obecnej sceny, a nie otworzyć w nowej, tak ? Jeśli tak, to użyj funkcji "Merge".

Napisano

Używam funkcji merage :) ale nie działa! :( Cały model składa się z wielu części. Nie wyświetla się okno wyboru elementów które chce wybrać aby importować do sceny. Tak jak by się coś przestawiało jak bym uruchomił nowa scena

Napisano

Ale o to chodzi że mi się nie chce w ogóle zaimportować do 3ds max. ;/ Zespół automatycznie jest robiony jako grupa jednak nie mogę go nawet rozgrupować gdyż nie importuje mi go?!

Napisano

Dobra znalazłem przyczynę. W razie gdyby ktoś miał problem. Jeżeli mamy jakieś złożenie, wszystkie części muszą być w jednym folderze. Najlepiej w tym do którego został przypisany projekt. Chyba problem polega na tym że nie umie 3ds nie umie szukać po całym kompie odniesień do komponentów całego zespołu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności