Skocz do zawartości

Wiz 3D: Biuro


loko

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 157
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hej. Dziś dodam kolejny render, jakoś pod wieczór. Na razie mam jedno pytanie do mentalowców. Otóż cały czas się uczę mentala, nie jestem taki bardzo dobry jeśli chodzi o ten renderer, znam solidne podstawy, umiem renderować i dobrze oświetlić, ale nic ponadto. Wiem, że to trudny renderer, ale jeśli jest trudny, znaczy też, że można zrobić w nim fajne rzeczy. Właśnie moja scena wygląda trochę sztucznie... Mam pytanie, jakie czynniki najbardziej decydują o realizmie pracy w mentalu? Co mogę zrobić, aby wyglądała lepiej?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, kolejny update. Tym razem dałem Ambient Occlusion dla polepszenia shadingu. Oświetlenie wg mnie jest 10 razy lepsze (są jeszcze plamy, ale to załatwie). Oceniajcie!

wizyg6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oswietlenie lepsze...

ALE - 0 aergonomii (tak to sie pisze O_o) miedzy biurkami... kable od LCD ukradli?:)...

to biurko po lewej to bym wywalil albo w jego miejsce wstawilbym ksero - jako podstawowe wyposazenie biura... LCD powinny byc prawie w kwadracie... znajdz wymiary w necie i zrob pod wymiar:P...

 

no kurde nadal wydaje mi sie ze miejsce w tym biurze sie poprostu marnuje... nie wiem dlaczego ale tak mi sie wydaje:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spore postępy, ale te krzesła nadal na pajęczych łapach. Nóżka pod monitor też dziwna, nie lepiej wzorować się na konkretnym modelu? Eizo są stosunkowo proste: http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Monitory_w_proporcjach_16_10_panoramiczne_/22_27__rozdzielczosc_1920_x_1200_/EIZO/24_1_Eizo_CG241W_K_black/pelny,id,45858/

 

Zielone segregatory biją po oczach, ten kolor kompletnie się nie komponuje z wnętrzem.

Przydałoby się urządzenie wielofunkcyjne, telefony, plastikowe szufladki na dokumenty, tablice korkowe z przywieszonymi papierami, kalendarze itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heaven, Dzięki stary, tutek na 3dtotal

KORALGOL, dzięki za słuszne i bardzo pomocne uwagi.

 

Temp, TheCapo, lobohome, Dzięki wszystkim.

Kolejny update (niestety krzesła za nisko i kołek nie widać, macie całe krzesło dwa posty wcześniej)

 

RENDER BEZ AO:

wiz2nu8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo nowe krzesełka, ciekawy design wymyśliłeś, taki lekko oldskulowy. Chcesz zastosować tą stylizacje do całego biura? Może warto byłoby pomyśleć nad starymi kobyłami CRT zamiast nowowczesnych paneli? Napewno ciekawiej by wyszło.

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

No tak, wiem że lewitują, jak wszystkie zaznaczę to ciężko dobrze je umiejscowić, bo viewport wolno chodzi. Pojedyńczo je opuszczę :)

 

Dzięki lobohome, za dużo siedzę przy tej wizce :P

Edytowane przez loko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tearz te monitory tez nie powalają, jakieś strasznie klocowate. I fotele też nie bradzo ergonomią i dizajnem wymiatają. No ale fajnie jakoś to wszystko się zaczyna ustawiać.

No i przynajmniej masz światło ok........ :D

 

Lobohome witaj kolego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie mozesz zrobic AUTENTYCZNYCH wymiarow tych monitorow? wez zmierz swoj linijka i bedzie gites... moim zdaniem biurka sa stanowczo za głębokie... bo nawet jesli chcesz cos jeszcze na nie dodac to raczej nie wstawisz tego czegos za monitor:) a i do korka bedzie za daleko... nikt nie ma chyba takich dlugich rak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz Ci segregator lewituje...

poza tym jak juz pokazujesz monitory z tylu...to czykolwiek widziales taki tyl w monitorach LCD?? bo ja nie, jak juz robisz cos to zrob to porzadnie bo leci troche "na odpieprz".

Poza tym te okna to nie sa finalne tak? chodiz o to ciemne cos... i przydaloby sie minimalnie podkrecic stauracje w GI, moze do poziomu 1,3

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jakiś błąd w kamerze, bo wygląda jakby podłoga podnosiła sie ku górze w strone okien ;) a przez to wszystko wydaje się dziwnie pod skosem :-)

Wróc do defaultowych ustawień kamery i rusz tym co trzeba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brakuje Camera Correction - stąd 3 zbieg na renderze (nie wygląda za dobrze) - jesli uzywasz standardowej kamery max'a :

 

zaznacz kamerę -> menu rozwijane "Modyfiers" -> Camera -> Camera Corection

 

jesli masz vrayPhisicalCamera: kliknij "Guess vertical shift" w panelu jej właściwosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, wiem jak się nadaje kamerze korekcje :)

POST #19, str 2 - z korekcją wygląda jeszcze gorzej, może parametry źle wpisałem.

 

Capo - to był jednak błąd w siatce, właśnie go naprawiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wygląda to całkiem fajnie i dość naturalnie ale ta perspektywa jest jakaś skopana.

Ma się wrażenie jakby wszystkie biurka i krzesła miały zaraz zacząć sunąć w dół (w stronę kamery). Aha...lekko przepalone te miejsca na podłodze gdzie światło wpada.

 

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ja tez byłam przekonana, że tu nie ma cam. correction, bo to się strasznie wszystko rozjeżdża. Jeśli chcesz mieć taki szeroki kadr to może zmień wymiary field of view na 9:4?

Podłoga fajna, ale bump chyba za duży i w ogóle dałabym mniejsze kafle.

Popieram Mim'a co do tych biurek, czemu są tak bardzo głębokie?!

Monitory już lepiej, segregator znowu lewituje.

Ale fajnie jest! =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności