Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 157
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

hej. Dziś dodam kolejny render, jakoś pod wieczór. Na razie mam jedno pytanie do mentalowców. Otóż cały czas się uczę mentala, nie jestem taki bardzo dobry jeśli chodzi o ten renderer, znam solidne podstawy, umiem renderować i dobrze oświetlić, ale nic ponadto. Wiem, że to trudny renderer, ale jeśli jest trudny, znaczy też, że można zrobić w nim fajne rzeczy. Właśnie moja scena wygląda trochę sztucznie... Mam pytanie, jakie czynniki najbardziej decydują o realizmie pracy w mentalu? Co mogę zrobić, aby wyglądała lepiej?

 

Pozdrawiam

Napisano

Najpierw dobre modele -> tekstury -> światło -> shadery :) Przynajmniej tak mi się wydaje :) O, a światła nie poprawiłeś tak jak mówiłem :P

Napisano

Cześć, kolejny update. Tym razem dałem Ambient Occlusion dla polepszenia shadingu. Oświetlenie wg mnie jest 10 razy lepsze (są jeszcze plamy, ale to załatwie). Oceniajcie!

wizyg6.jpg

Napisano

oswietlenie lepsze...

ALE - 0 aergonomii (tak to sie pisze O_o) miedzy biurkami... kable od LCD ukradli?:)...

to biurko po lewej to bym wywalil albo w jego miejsce wstawilbym ksero - jako podstawowe wyposazenie biura... LCD powinny byc prawie w kwadracie... znajdz wymiary w necie i zrob pod wymiar:P...

 

no kurde nadal wydaje mi sie ze miejsce w tym biurze sie poprostu marnuje... nie wiem dlaczego ale tak mi sie wydaje:P

Napisano

o fajnie widze ze jest jasniej ale cos kosztem kontrastu w PS wypadaloby cos podciagnac ;] w tym miejscu co sa segregatory to troche tak lekko przepalone jest

Napisano

Spore postępy, ale te krzesła nadal na pajęczych łapach. Nóżka pod monitor też dziwna, nie lepiej wzorować się na konkretnym modelu? Eizo są stosunkowo proste: http://www.komputronik.pl/Monitory_LCD/Monitory_w_proporcjach_16_10_panoramiczne_/22_27__rozdzielczosc_1920_x_1200_/EIZO/24_1_Eizo_CG241W_K_black/pelny,id,45858/

 

Zielone segregatory biją po oczach, ten kolor kompletnie się nie komponuje z wnętrzem.

Przydałoby się urządzenie wielofunkcyjne, telefony, plastikowe szufladki na dokumenty, tablice korkowe z przywieszonymi papierami, kalendarze itp

Napisano

Perspektywa już mi się podoba. Dla mnie to monitory sa jakieś dziwne.:) Ja do koloru segregatorów nic nie mam:) Wszystko prowadzi w dobrym kierunku. Powodzenia:)

Napisano

Heaven, Dzięki stary, tutek na 3dtotal

KORALGOL, dzięki za słuszne i bardzo pomocne uwagi.

 

Temp, TheCapo, lobohome, Dzięki wszystkim.

Kolejny update (niestety krzesła za nisko i kołek nie widać, macie całe krzesło dwa posty wcześniej)

 

RENDER BEZ AO:

wiz2nu8.jpg

Napisano

Ooo nowe krzesełka, ciekawy design wymyśliłeś, taki lekko oldskulowy. Chcesz zastosować tą stylizacje do całego biura? Może warto byłoby pomyśleć nad starymi kobyłami CRT zamiast nowowczesnych paneli? Napewno ciekawiej by wyszło.

  • Confused 1
Napisano

crtiu9.jpg

Spodobał mi się pomysł z CRT, powyżej pierwsza wersja, trochę kanciasty, ale jeszcze nad nim popracuję.

Napisano

Te CRTki to zle sa...zajrzyj na allegro i spojrz jak wygladaja dobre CRtki, a co do kolek, zalane juz nie sa...ale za to teraz lewituja :)

 

pozdr

Napisano (edytowane)

No tak, wiem że lewitują, jak wszystkie zaznaczę to ciężko dobrze je umiejscowić, bo viewport wolno chodzi. Pojedyńczo je opuszczę :)

 

Dzięki lobohome, za dużo siedzę przy tej wizce :P

Edytowane przez loko
Napisano

Tearz te monitory tez nie powalają, jakieś strasznie klocowate. I fotele też nie bradzo ergonomią i dizajnem wymiatają. No ale fajnie jakoś to wszystko się zaczyna ustawiać.

No i przynajmniej masz światło ok........ :D

 

Lobohome witaj kolego!

Napisano

Moim zdaniem to lewituja przez slaby shading ta wersja ma to twoje AO? ogolnie to ma sie wrazenie ze to srodkowe biurko z powodu slabego shadingu tez lewituje podkrec ustawienia wiekesze density daj

Napisano

a nie mozesz zrobic AUTENTYCZNYCH wymiarow tych monitorow? wez zmierz swoj linijka i bedzie gites... moim zdaniem biurka sa stanowczo za głębokie... bo nawet jesli chcesz cos jeszcze na nie dodac to raczej nie wstawisz tego czegos za monitor:) a i do korka bedzie za daleko... nikt nie ma chyba takich dlugich rak...

Napisano

Teraz Ci segregator lewituje...

poza tym jak juz pokazujesz monitory z tylu...to czykolwiek widziales taki tyl w monitorach LCD?? bo ja nie, jak juz robisz cos to zrob to porzadnie bo leci troche "na odpieprz".

Poza tym te okna to nie sa finalne tak? chodiz o to ciemne cos... i przydaloby sie minimalnie podkrecic stauracje w GI, moze do poziomu 1,3

 

pozdr

Napisano

cos sie z oparciami z tylu posypalo... a kartka pod monitorem cos nie teges ale to jak zmienisz monitory to sie zrobi:P... fajnie wyszly te lampy...

Napisano

lampy dobre byly (jako kolejny element w biurze, a nie jako sam obiekt 3d:)) tylko bym je troche wyciagnal, zeby nie byly rowno z plaszczyzna sufitu... i kurde te gleeeeebokie biurkaXD

Napisano

masz jakiś błąd w kamerze, bo wygląda jakby podłoga podnosiła sie ku górze w strone okien ;) a przez to wszystko wydaje się dziwnie pod skosem :-)

Wróc do defaultowych ustawień kamery i rusz tym co trzeba ;)

Napisano

brakuje Camera Correction - stąd 3 zbieg na renderze (nie wygląda za dobrze) - jesli uzywasz standardowej kamery max'a :

 

zaznacz kamerę -> menu rozwijane "Modyfiers" -> Camera -> Camera Corection

 

jesli masz vrayPhisicalCamera: kliknij "Guess vertical shift" w panelu jej właściwosci

Napisano

tak, wiem jak się nadaje kamerze korekcje :)

POST #19, str 2 - z korekcją wygląda jeszcze gorzej, może parametry źle wpisałem.

 

Capo - to był jednak błąd w siatce, właśnie go naprawiłem

Napisano

Ogólnie wygląda to całkiem fajnie i dość naturalnie ale ta perspektywa jest jakaś skopana.

Ma się wrażenie jakby wszystkie biurka i krzesła miały zaraz zacząć sunąć w dół (w stronę kamery). Aha...lekko przepalone te miejsca na podłodze gdzie światło wpada.

 

Pozdro !

Napisano

obniz troche ta kamere ale targeta zostaw w tym samym miejscu... moze pomoze... a te biurka to rozumiem ze beda takie jakie sa? bo 3 post o nich pisze a odp brak...

Napisano

No wlasnie ja tez byłam przekonana, że tu nie ma cam. correction, bo to się strasznie wszystko rozjeżdża. Jeśli chcesz mieć taki szeroki kadr to może zmień wymiary field of view na 9:4?

Podłoga fajna, ale bump chyba za duży i w ogóle dałabym mniejsze kafle.

Popieram Mim'a co do tych biurek, czemu są tak bardzo głębokie?!

Monitory już lepiej, segregator znowu lewituje.

Ale fajnie jest! =]

Napisano

monitory juz duzo lepiej ale co to za model? jakis konkretny? moze jestem lamus ale nie widzialem nigdy LCDka na podstawie pieciokata...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności