bapi23 Napisano 12 Maj 2008 Share Napisano 12 Maj 2008 (edytowane) Zamieszczam twarze, które ostatnio zrobiłem. Edytowane 5 Czerwiec 2008 przez bapi23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_Arti_ Napisano 12 Maj 2008 Share Napisano 12 Maj 2008 Jest dobrze, trenuj! Trenuj! To czyni mistrzem, moja 4-ta twarz w ogóle wyglądała jak box z nois'em ^^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 12 Maj 2008 Share Napisano 12 Maj 2008 coz nie jestem specem i z anatomia sobie dopiero radze jak mam referke ale: twarz wydaje sie w miare poprawna natomiast ksztalt samej glowy nie czolo jakies znieksztalcone bo glowy zplaszczony i ogolnie jakas wychudzona ta glowa gdyby looknac idealnie z fronta byloby fajnie ale gdy widac juz inny widok to widoczne sa bledy samej ogolnej bryly glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 12 Maj 2008 Autor Share Napisano 12 Maj 2008 Heh to prawda głowa była robiona na szybko, i nie zwracałem na nią większej uwagi, chodziło mi o samą twarz raczej. Ostatnie moje twarze strasznie kulały z anatomią;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 12 Maj 2008 Share Napisano 12 Maj 2008 z siatka nie pokombinujesz, aktualnie wiekszosc glow robi sie wedlog 1 schematu, zomacz tu http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34695 i zwrooc uwage na loopy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prabab Napisano 12 Maj 2008 Share Napisano 12 Maj 2008 Biedna, w dzieciństwie jej głowę w imadło wsadzali... Nie jest źle jak na czwartą twarz, ale - no, że tak powiem - przydałoby się, gdybyś widział takie mega-mankamenty i bez naszej nieocenionej pomocy :F. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 13 Maj 2008 Autor Share Napisano 13 Maj 2008 Pisałem już, żeby na głowę nie patrzeć;p Zależało mi na twarzy, niedługo podczepie kolejną twarz, tym razem postaram się o normalny kształt całej głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czerczesow Napisano 13 Maj 2008 Share Napisano 13 Maj 2008 swietna robota, najwazniejsze ze detal jest ok, usta pierwsza klasa, wiesz o co chodzi, z reszta sobie poradzisz, bo proporcje zlapac ze screena to juz jest pryszcz (choc sam jeszcze tak nie czynilem ale tak mi sie wydaje hehe), niektorzy dlubia juz ladnych pare lat i postep ich jest mizerny, ale zapalem nadrabiaja :) masz oko jak bedziesz chcial to zostaniesz wielkim modelatorem (zaraz po mnie oczywiscie hehe) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 14 Maj 2008 Autor Share Napisano 14 Maj 2008 Wielkie dzięki Czerczesow. A to kolejna główka, następnym razem postaram się zrobić już uszy:D. Wsztstko robione na maxie jakby coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 14 Maj 2008 Share Napisano 14 Maj 2008 Cos ogolnie ksztalt czachy dziwny i to czolo :P ale napewno idziesz w dobrym kierunku jest juz lepiej niz wczesniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 14 Maj 2008 Autor Share Napisano 14 Maj 2008 Koleś z refki miał dziwne czoło, też to zauwazyłem, ale chyba szkoda czasu już na poprawianie;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 14 Maj 2008 Share Napisano 14 Maj 2008 olej, rób głowę bez czoła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 14 Maj 2008 Autor Share Napisano 14 Maj 2008 Jak chcialeś dogryźć to ci się nie udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 14 Maj 2008 Share Napisano 14 Maj 2008 Pokaz referkę, na podstawie której modelujesz, będzie można porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 15 Maj 2008 Autor Share Napisano 15 Maj 2008 Ogólnie modeluje z refek, ale nie za bardzo twarze są podobne, tzn odbiegam troche od refki, ale wszystkie zdjęcia z tej strony, przy czym ostatni pan to pierwsza refka w tym temacie:http://www.cgtantra.com/forums/showthread.php?t=2966 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 15 Maj 2008 Share Napisano 15 Maj 2008 olej mastera on juz tak ma :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 18 Maj 2008 Autor Share Napisano 18 Maj 2008 Kolejne główki,a za jakiś czas kolejne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 19 Maj 2008 Share Napisano 19 Maj 2008 trójkąty błe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 19 Maj 2008 Autor Share Napisano 19 Maj 2008 na niektórych postach i to w obleganym temacie (coś o siatkach) widziałem pełno twarzy z trójkątami, u mnie na jednej twarzy są 4 a na drugiej chyba 6. Czyli trójkątów wogóle nie uzywać, nawet jeśli model musze zrobić tylko w maxie i nie będzie animowany? Następnym razem prosiłbym o bardziej rozwiniętą wypowiedz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin wuu Napisano 19 Maj 2008 Share Napisano 19 Maj 2008 ok proszę bardzo. Trójkąty są be bo powodują różne anomalie w zsubowanej siatce, nie tylko przy animacji. Fakt że na jakieś siatce którą widziałeś na niektórych obleganych postach są trójkąty nie znaczy że trójkąty są w porządku. I tak, trójkątów w ogóle nie używać, są zupełnie niepotrzebne a bez nich siatka wygląda dużo ładniej i elegancciej :) Czy to wystarczająco rozwinięta wypowiedź? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 19 Maj 2008 Autor Share Napisano 19 Maj 2008 Wielkie dzięki za tak szybką odpowiedz, rozwikłałeś moje odwieczne wątpliwości:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 20 Maj 2008 Autor Share Napisano 20 Maj 2008 Nikt nie skomentuje ostatnich twarzy, może jeszcze coś robie źle czego ja nie widze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 20 Maj 2008 Share Napisano 20 Maj 2008 Jeszcze sporo pracy przed Tobą, ale się nie zniechęcaj. Cały czas topologia ma jakieś mankamenty. Pooglądaj siatki, zwracaj uwagę którędy biegną linie (zwłaszcza z kącików ust w kierunku nosa). Popatrz na starszych ludzi którędy biegną zmarszczki, poszukaj rysunków mięśni twarzy itp. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 24 Maj 2008 Autor Share Napisano 24 Maj 2008 Kolejna twarz. Dręczy mnie jeszcze jedna niepweność, czy siatka powinna być robiona pod schemat czy pod konkretną twarz, bo przecież twarze trochę się różnią? Oczywiście prosze o komentarze do nowej głowki, co jest zle, w czym musze sie jeszcze podszkolic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 25 Maj 2008 Autor Share Napisano 25 Maj 2008 Znacie może jakieś tutoriale, lub macie jakieś siatki dotyczące okolic oczu? Przejrzałem kilka wątków, lecz nie ma tam zbliżen okolic oczu na renderach siatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 26 Maj 2008 Autor Share Napisano 26 Maj 2008 Kolejna twarz. Proszę o komentarze i wytykanie błędów. Za bardzo naciapkane w okolicach oczu, za szybko chciałem przejść w deta i nie wyszło;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciastuch Napisano 26 Maj 2008 Share Napisano 26 Maj 2008 Witaj. Ja mysle że ogólny schemat modelowania twarzy ludzkiej jest jak najbardziej słuszny w znaaacznej wiekszosci przypadków o ile nie we wszystkich. Wiadomo, kazdy rózni sie od innych mniej lub bardziej, ale mysle że te róznice doskonale mozna uzyskac zmieniajac, modyfikując przeróznie siatke, jej rozmieszczenie:) To moje zdanie. Pozdrawiam i zycze dalszej owocnej pracy:) Dobrze Ci idzie;) Ciastuch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2008 Kolejna twarz i siatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 5 Czerwiec 2008 Share Napisano 5 Czerwiec 2008 3 od końca najlepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 5 Czerwiec 2008 Share Napisano 5 Czerwiec 2008 twarz bardzo fajnie wyszla ale jak zwykle ksztalt glowy jakis nieanatomiczny :/ czolo zjechane i wogole kszatl czachy troche wyglada jakby leb z kazda sekunda rosl i zaraz mialby wybuchnac :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 5 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2008 Dzięki Tempral, muszę popracować jeszcze nad tymi głowami:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 6 Czerwiec 2008 Share Napisano 6 Czerwiec 2008 troche kwadratowa ta czaszka ostatnia :) ucho przyklej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 8 Czerwiec 2008 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2008 A widziałeś człowieka z okrągłątwarzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bapi23 Napisano 5 Luty 2009 Autor Share Napisano 5 Luty 2009 Po dłuższej przerwie: Blender: Zbrush: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się