Skocz do zawartości

Model 3D: Twarz


bapi23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

coz nie jestem specem i z anatomia sobie dopiero radze jak mam referke ale:

twarz wydaje sie w miare poprawna natomiast ksztalt samej glowy nie czolo jakies znieksztalcone bo glowy zplaszczony i ogolnie jakas wychudzona ta glowa

 

gdyby looknac idealnie z fronta byloby fajnie ale gdy widac juz inny widok to widoczne sa bledy samej ogolnej bryly glowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biedna, w dzieciństwie jej głowę w imadło wsadzali...

 

Nie jest źle jak na czwartą twarz, ale - no, że tak powiem - przydałoby się, gdybyś widział takie mega-mankamenty i bez naszej nieocenionej pomocy :F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietna robota, najwazniejsze ze detal jest ok, usta pierwsza klasa, wiesz o co chodzi, z reszta sobie poradzisz, bo proporcje zlapac ze screena to juz jest pryszcz (choc sam jeszcze tak nie czynilem ale tak mi sie wydaje hehe), niektorzy dlubia juz ladnych pare lat i postep ich jest mizerny, ale zapalem nadrabiaja :) masz oko jak bedziesz chcial to zostaniesz wielkim modelatorem (zaraz po mnie oczywiscie hehe) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie modeluje z refek, ale nie za bardzo twarze są podobne, tzn odbiegam troche od refki, ale wszystkie zdjęcia z tej strony, przy czym ostatni pan to pierwsza refka w tym temacie:http://www.cgtantra.com/forums/showthread.php?t=2966

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na niektórych postach i to w obleganym temacie (coś o siatkach) widziałem pełno twarzy z trójkątami, u mnie na jednej twarzy są 4 a na drugiej chyba 6. Czyli trójkątów wogóle nie uzywać, nawet jeśli model musze zrobić tylko w maxie i nie będzie animowany? Następnym razem prosiłbym o bardziej rozwiniętą wypowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok proszę bardzo. Trójkąty są be bo powodują różne anomalie w zsubowanej siatce, nie tylko przy animacji. Fakt że na jakieś siatce którą widziałeś na niektórych obleganych postach są trójkąty nie znaczy że trójkąty są w porządku. I tak, trójkątów w ogóle nie używać, są zupełnie niepotrzebne a bez nich siatka wygląda dużo ładniej i elegancciej :) Czy to wystarczająco rozwinięta wypowiedź? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze sporo pracy przed Tobą, ale się nie zniechęcaj. Cały czas topologia ma jakieś mankamenty. Pooglądaj siatki, zwracaj uwagę którędy biegną linie (zwłaszcza z kącików ust w kierunku nosa). Popatrz na starszych ludzi którędy biegną zmarszczki, poszukaj rysunków mięśni twarzy itp.

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna twarz. Dręczy mnie jeszcze jedna niepweność, czy siatka powinna być robiona pod schemat czy pod konkretną twarz, bo przecież twarze trochę się różnią? Oczywiście prosze o komentarze do nowej głowki, co jest zle, w czym musze sie jeszcze podszkolic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

 

Ja mysle że ogólny schemat modelowania twarzy ludzkiej jest jak najbardziej słuszny w znaaacznej wiekszosci przypadków o ile nie we wszystkich. Wiadomo, kazdy rózni sie od innych mniej lub bardziej, ale mysle że te róznice doskonale mozna uzyskac zmieniajac, modyfikując przeróznie siatke, jej rozmieszczenie:) To moje zdanie.

 

Pozdrawiam i zycze dalszej owocnej pracy:) Dobrze Ci idzie;)

 

Ciastuch.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności