Veron Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Witam. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę o teksturować zaznaczonego poly. Zaznaczam, przeciągam teksturę, a maluje się cały model :/ Dlaczego tak sie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Obiekt musi być w editable poly nie np edit poly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Share Napisano 28 Maj 2008 Mam, i nadal to samo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Może zamiast przeciągać, po prostu użyj ikonki w ME Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Share Napisano 28 Maj 2008 Też tego próbowałem :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Musisz nadać owemu polygonowi "unikatowy" numer inny od wszystkich i taki sam numer ustawić w slocie materiału tudzież użyć multimateriału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.ai Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Zaznaczasz poly, przechodzisz Polygon Properites w panelu modify, tam w polu Set ID: 1; wciskasz CTRL-I (odwraca selekcje), Set ID: 2. Tworzysz Multi/Sub-object material, dwa materiały, ten w slocie 1 będzie na poly o ID 1 ten drugi na ID 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Share Napisano 28 Maj 2008 No ten sposób działa, ale nie idzie zrobić aby odrazu nakładało na ten poly teksturę tak jak było zawsze? Zamiast grzebać w tych numerkach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 Zawsze? Ja pamiętam, że zawsze robiło się to właśnie tak ( na pewno do wersji 3 pamięcią sięgając ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 jezeli nadasz na obiekt materiał, i na selekcje ndasz inny to max sam powinien poustawiac ID materiałow i zrobic z tego multimaterial...sprawdzic musze, bo nie pamietam jak to do konca działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Share Napisano 28 Maj 2008 Nic nie działa.... Nawet unwrap nie działa! Ustawiam w tym inny plik tekstury, a i tak nadal jest ta sama... Coś to mapowanie sie psuje :/ Robiłem reinstal i nadal nic..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 28 Maj 2008 Share Napisano 28 Maj 2008 najłatwiejszy sposób: sprowadzasz siatkę obiektu do EDITABLE POLY z menu quad (prawy klawisz myszy), wybierasz poligon (świeci się na czerwono), wciskasz "M" wybierasz materiał, po czym wciskasz ikonkę assign material to selection, voila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veron Napisano 29 Maj 2008 Autor Share Napisano 29 Maj 2008 No i właśnie w ten sposób nie działa, pożyczyłem maxa 2008 o jest dobrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 jak unwrap może nie działać??? Pokaż screen'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carlosss Napisano 29 Maj 2008 Share Napisano 29 Maj 2008 o jest dobrze :) czyli już działa tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goo-k Napisano 1 Czerwiec 2008 Share Napisano 1 Czerwiec 2008 Można tyż zrobic detach i dany obszar bedzie jako osobny element. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się