Skocz do zawartości

Nakładanie tekstury na zaznaczony poly


Veron

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zaznaczasz poly, przechodzisz Polygon Properites w panelu modify, tam w polu Set ID: 1; wciskasz CTRL-I (odwraca selekcje), Set ID: 2. Tworzysz Multi/Sub-object material, dwa materiały, ten w slocie 1 będzie na poly o ID 1 ten drugi na ID 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli nadasz na obiekt materiał, i na selekcje ndasz inny to max sam powinien poustawiac ID materiałow i zrobic z tego multimaterial...sprawdzic musze, bo nie pamietam jak to do konca działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie działa.... Nawet unwrap nie działa! Ustawiam w tym inny plik tekstury, a i tak nadal jest ta sama... Coś to mapowanie sie psuje :/ Robiłem reinstal i nadal nic.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najłatwiejszy sposób: sprowadzasz siatkę obiektu do EDITABLE POLY z menu quad (prawy klawisz myszy), wybierasz poligon (świeci się na czerwono), wciskasz "M" wybierasz materiał, po czym wciskasz ikonkę assign material to selection, voila

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności