Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę o teksturować zaznaczonego poly. Zaznaczam, przeciągam teksturę, a maluje się cały model :/ Dlaczego tak sie dzieje?

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz nadać owemu polygonowi "unikatowy" numer inny od wszystkich i taki sam numer ustawić w slocie materiału tudzież użyć multimateriału.

Napisano

Zaznaczasz poly, przechodzisz Polygon Properites w panelu modify, tam w polu Set ID: 1; wciskasz CTRL-I (odwraca selekcje), Set ID: 2. Tworzysz Multi/Sub-object material, dwa materiały, ten w slocie 1 będzie na poly o ID 1 ten drugi na ID 2.

Napisano
  • Autor

No ten sposób działa, ale nie idzie zrobić aby odrazu nakładało na ten poly teksturę tak jak było zawsze? Zamiast grzebać w tych numerkach....

Napisano

Zawsze? Ja pamiętam, że zawsze robiło się to właśnie tak ( na pewno do wersji 3 pamięcią sięgając )

Napisano

jezeli nadasz na obiekt materiał, i na selekcje ndasz inny to max sam powinien poustawiac ID materiałow i zrobic z tego multimaterial...sprawdzic musze, bo nie pamietam jak to do konca działa

Napisano
  • Autor

Nic nie działa.... Nawet unwrap nie działa! Ustawiam w tym inny plik tekstury, a i tak nadal jest ta sama... Coś to mapowanie sie psuje :/ Robiłem reinstal i nadal nic.....

Napisano

najłatwiejszy sposób: sprowadzasz siatkę obiektu do EDITABLE POLY z menu quad (prawy klawisz myszy), wybierasz poligon (świeci się na czerwono), wciskasz "M" wybierasz materiał, po czym wciskasz ikonkę assign material to selection, voila

Napisano
  • Autor

No i właśnie w ten sposób nie działa, pożyczyłem maxa 2008 o jest dobrze :)

Napisano

Można tyż zrobic detach i dany obszar bedzie jako osobny element.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności