Napisano 28 Maj 200816 l Witam. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę o teksturować zaznaczonego poly. Zaznaczam, przeciągam teksturę, a maluje się cały model :/ Dlaczego tak sie dzieje?
Napisano 28 Maj 200816 l Musisz nadać owemu polygonowi "unikatowy" numer inny od wszystkich i taki sam numer ustawić w slocie materiału tudzież użyć multimateriału.
Napisano 28 Maj 200816 l Zaznaczasz poly, przechodzisz Polygon Properites w panelu modify, tam w polu Set ID: 1; wciskasz CTRL-I (odwraca selekcje), Set ID: 2. Tworzysz Multi/Sub-object material, dwa materiały, ten w slocie 1 będzie na poly o ID 1 ten drugi na ID 2.
Napisano 28 Maj 200816 l Autor No ten sposób działa, ale nie idzie zrobić aby odrazu nakładało na ten poly teksturę tak jak było zawsze? Zamiast grzebać w tych numerkach....
Napisano 28 Maj 200816 l Zawsze? Ja pamiętam, że zawsze robiło się to właśnie tak ( na pewno do wersji 3 pamięcią sięgając )
Napisano 28 Maj 200816 l jezeli nadasz na obiekt materiał, i na selekcje ndasz inny to max sam powinien poustawiac ID materiałow i zrobic z tego multimaterial...sprawdzic musze, bo nie pamietam jak to do konca działa
Napisano 28 Maj 200816 l Autor Nic nie działa.... Nawet unwrap nie działa! Ustawiam w tym inny plik tekstury, a i tak nadal jest ta sama... Coś to mapowanie sie psuje :/ Robiłem reinstal i nadal nic.....
Napisano 28 Maj 200816 l najłatwiejszy sposób: sprowadzasz siatkę obiektu do EDITABLE POLY z menu quad (prawy klawisz myszy), wybierasz poligon (świeci się na czerwono), wciskasz "M" wybierasz materiał, po czym wciskasz ikonkę assign material to selection, voila
Napisano 29 Maj 200816 l Autor No i właśnie w ten sposób nie działa, pożyczyłem maxa 2008 o jest dobrze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto