Veron Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 Witam. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę o teksturować zaznaczonego poly. Zaznaczam, przeciągam teksturę, a maluje się cały model :/ Dlaczego tak sie dzieje?
Sebastian Ozga Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 Może zamiast przeciągać, po prostu użyj ikonki w ME
La R Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 Musisz nadać owemu polygonowi "unikatowy" numer inny od wszystkich i taki sam numer ustawić w slocie materiału tudzież użyć multimateriału.
.ai Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 Zaznaczasz poly, przechodzisz Polygon Properites w panelu modify, tam w polu Set ID: 1; wciskasz CTRL-I (odwraca selekcje), Set ID: 2. Tworzysz Multi/Sub-object material, dwa materiały, ten w slocie 1 będzie na poly o ID 1 ten drugi na ID 2.
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 No ten sposób działa, ale nie idzie zrobić aby odrazu nakładało na ten poly teksturę tak jak było zawsze? Zamiast grzebać w tych numerkach....
La R Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 Zawsze? Ja pamiętam, że zawsze robiło się to właśnie tak ( na pewno do wersji 3 pamięcią sięgając )
Bruneq Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 jezeli nadasz na obiekt materiał, i na selekcje ndasz inny to max sam powinien poustawiac ID materiałow i zrobic z tego multimaterial...sprawdzic musze, bo nie pamietam jak to do konca działa
Veron Napisano 28 Maj 2008 Autor Napisano 28 Maj 2008 Nic nie działa.... Nawet unwrap nie działa! Ustawiam w tym inny plik tekstury, a i tak nadal jest ta sama... Coś to mapowanie sie psuje :/ Robiłem reinstal i nadal nic.....
carlosss Napisano 28 Maj 2008 Napisano 28 Maj 2008 najłatwiejszy sposób: sprowadzasz siatkę obiektu do EDITABLE POLY z menu quad (prawy klawisz myszy), wybierasz poligon (świeci się na czerwono), wciskasz "M" wybierasz materiał, po czym wciskasz ikonkę assign material to selection, voila
Veron Napisano 29 Maj 2008 Autor Napisano 29 Maj 2008 No i właśnie w ten sposób nie działa, pożyczyłem maxa 2008 o jest dobrze :)
goo-k Napisano 1 Czerwiec 2008 Napisano 1 Czerwiec 2008 Można tyż zrobic detach i dany obszar bedzie jako osobny element.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się