Zargal Napisano 14 Listopad 2002 Share Napisano 14 Listopad 2002 No wiec Witam !!!!, tez sprobuje swoich sil w tej calej Bitwie :) A moj pomysl to Marin taki z Warhammera 40k, przynajmniej podobnego postaram sie stworzyc :) Nie wiem jak to bedzie z czestymi uaktualnieniami bo i pouczyc sie trzeba czasem ale w miare mozliwosc bede ukazuwal coraz to nowsze efekty mojej pracy. Mam pare koncepcji co Marinem zrobic ale narazie nie moge sie jakos zdecydowac choc gore bierze opcja ze lezy sobie nierzywy na ziemi i wyglada jak by w niego jaki czlolg przywalil :) A oto to co jak narazie zrobilem. Czekam na jakies komentaze , i odrazu 2 pytania czy jak by mial to byc taki Marin po wypadku to czy jakies pekniecia na tym helmie to mam wymodelowac czy mozna to teksturka zastapic ?? i drugie czy 9k scianek czy jak to tam zwal to nie zadurzo jak na to co widzicie ponizej ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 14 Listopad 2002 Autor Share Napisano 14 Listopad 2002 a oto na jakim poziomie teraz prace stoja, jednym slowem niewiele sie ruszylo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 15 Listopad 2002 Share Napisano 15 Listopad 2002 Pęknięcia pewnie łatwiej zrobić tekstur± bo sięprocka nie obci±ży. A co do ilo¶ci ¶cianek to mi w oczy się rzuca, że hełm w niektórych miejscach jest zbyt kanciasty, a gdzie indziej za bardzo wygładzony. To zależy od siatki. Sam musisz spojżeć na objekt i ocenić gdzie siatka jest za gęsta a gdzie zbyt rzadka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 15 Listopad 2002 Autor Share Napisano 15 Listopad 2002 Jak znajde chwilke czasu to te siatke poprawie, a tymczasem dorobilem do niego nastepny kawalek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 16 Listopad 2002 Autor Share Napisano 16 Listopad 2002 Dorobilem mu juz nogi no jeszcze nie zupelnie bo przegubow mu brakuje ma ale to dopiero jutro razem konczynami gornymi sie pojawi :) A tak wogole to jacys bardziej zawansowani Bitewniacy mogli by sie wypowiedzieli czy to jakos wyglada czy zupelna kaszana :) No i Bron jak myslicie jaka by mu bardziej pasowala, Cos 2 recznego czy moze jakis pistolet + miecz, siekiera, lanca ?? : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesaurus Napisano 16 Listopad 2002 Share Napisano 16 Listopad 2002 Na tym etapie trudno cos powiedziec. Powinienes wlozyc wiecej pracy w detale. Ich ilosc nie jest zbyt istotna. Gore bierze jakosc ich wykonania. Narazie przypomina mi to figurke z warhammer\'a. Dobry start ! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graf_zero Napisano 16 Listopad 2002 Share Napisano 16 Listopad 2002 troche beakuje szczegolow- wiec albo cos domodeluj, albo zrob jakas texturke z duza iloscia detali(tylko nie przesadz) i tez bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 17 Listopad 2002 Autor Share Napisano 17 Listopad 2002 No to juz by byl caly Marin tylko dlonie cos mu chyba zabardzo nie pasuja bede musial nad nimi cos pomyslec. A przy nastepnym uaktualnieniu postaram sie dodac juz wiecej szczegolw jakies fredzelki, kokardki :) no i mu jakis plecaczek zamontuje, tylko nie wiem jak moj komp to zniesie to juz ma 63k scianek a obrucenie tego gdzie by sie chcialo to niezwykly wyczyn manualny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 17 Listopad 2002 Share Napisano 17 Listopad 2002 Jako totalny begginer w 3dstudio zapytam tylko - czy to jest mesh, NURB\'s czy spline? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 17 Listopad 2002 Share Napisano 17 Listopad 2002 poki co gdybym stanal z nim oko w oko to bym sie usmial i zapytal pierwsza lepsza osobe czy ta blaszana puszka sluzy do czegos specjalnego czy jedynie do tlumienia i znieksztalcania w sobie wszelkich zewnetrznych glosow. sorry nie moglem sie powstrzymac, ale hmm. wyglada jak zabawka dla przedszkolaka ktory dopiero co wyrosl z pieloch. Moze zmien cala koncepcje tej postaci zeby wygladala bardziej groznie i wyzywajaca. No i detale. :mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 17 Listopad 2002 Autor Share Napisano 17 Listopad 2002 Originally posted by Kroopson Jako totalny begginer w 3dstudio zapytam tylko - czy to jest mesh, NURB\'s czy spline? No Mesh to jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 17 Listopad 2002 Autor Share Napisano 17 Listopad 2002 MaggeM to co mam z nim zrobic zeby jak zabawka nie wygladal ??? Nie jestem jakims zawodowca wiec wszelka pomoc mile widziana :) i co zrobi zeby byla grozna ?? bo chyba nie chodiz o to ze jeszcze nie ma broni :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crash Napisano 17 Listopad 2002 Share Napisano 17 Listopad 2002 Zargal nie przejmuj sie magem\'em bo widze ze chyba sie troche za bardzo nadal. Model jest calkiem niezly tylko faktycznie wyglada troche zabawkowo ale moze taka byla twoja koncepcja, jezeli nie i chcialbys to zxmienic to proponuje przejzec chociazby figurki z warhammera, poki co jest troche kanciasty i wyglada jakby ciezko bylo mu sie ruszac. A i jeszcze jedno Magem jak chcesz sie wyzyc to idz pobluzgaj dresow na podworko a oni juz ci pomoga :). Tak trzymaj Zargal :D. Greetz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 17 Listopad 2002 Share Napisano 17 Listopad 2002 Narazie może faktycznie nie wygląda tak groźnie ale przeciez jeszcze nie ma materiałów a to zmieni naprawde dużo. Tak było w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 17 Listopad 2002 Share Napisano 17 Listopad 2002 ogolnie bym go przerobil. ale cialo bo leb wyglada w miare dobrze szczegolenie wyraz (jesli mozna tak powiedziec) jego oczu. Zmienil bym szcegolnie naramieniki zeby byly moze wieksze i bardziej funkcjonalne. A co do funkcjonalnosci to reszte tez wypadalo by zmienic. Wiesz chodzi glownie o laczenia miedzy obiektami. Zeby to jakos sensownie ze saba gralo. cagnij se jakies screeny robotow, marinow czy cos takiego i zobacz jak tam masz wszystko polaczone ile tam jest szczegolow jakis tam mechanizmow itd. A co zeby groznie wygladala. No wymysl cos! Przede wszystkim wieksze stopy( moze troche) a wszczegolnosci duze lapy ( dlonie) no i klata bardziej klatowata. Rozumiesz zeby nie wygladala jak jakis kanal wentylacyjny. No i te pseudo talerze na kolanch. ughhh. Looknij se na jakies screeniki. A ciekawe jak ta postac z innych widokow wyglada.:mad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 17 Listopad 2002 Autor Share Napisano 17 Listopad 2002 no to sie biore za nanoszenie poprawek ale najpierw ktora z tych dwuch klat lepiej wyglada ???? zrobilem ten taki symbol bo mi kumpel mowil ze taka kratownica to jakas lipa ale teraz to sam jzu nie wiem co leprze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crash Napisano 17 Listopad 2002 Share Napisano 17 Listopad 2002 ja glosuje na symbol tylko moglbys zrobic w ten sposob cala zbroje [czesc torsowa], nie wiem czy rozumiesz co mam na mysli. Zeby ten symbol zlewal sie ze zbroja, bo teraz wyglada jak samotna bombka na 2 metrowej choince. Ale idziesz w dobra strone :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 17 Listopad 2002 Autor Share Napisano 17 Listopad 2002 no zeczywiscie cos nei bardzo chwytam ale zaraz sie za to biore i cos poprzestawiam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaggeM Napisano 18 Listopad 2002 Share Napisano 18 Listopad 2002 :P ze znakiem wyglada lepiej ale moglbys tez cos zrobic z zama zbroja (czy jak to nazwac) zeby zrobic miejsce na cycki tak zeby to jakos podkreslic - zeby nie byla taka gladka. A poki co znak wyglada na przyklejony kropelka.:mad: co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli chyba ze ty.:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Maya Napisano 18 Listopad 2002 Share Napisano 18 Listopad 2002 Zdecydowanie ze znakiem wygląda lepiej. Ale powiększ go tak aby zajmował większą część torsu bo teraz to troszkę dziwnie jest. Jak nie wiesz jak to zerknij na stronkę gamesworkshopu tam powinny być jakieś zdjęcia firurek, albo do poręcznika do w40k jak masz pod ręką. Ogólnie model jest oka, ale powinieneś dodać jeszcze sporo szczegolow. Naramieniiki jakieś takie puste na razie są, albo cos tam zrób albo daj jakąs ładną tesktorke z jakims emlemem or sth. No i faktycznie dodaj cos na łaczeniach z konczynami. Poza nie przejmuj sie Maggem bo widze że on wszędzie nic tylko marudzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 19 Listopad 2002 Autor Share Napisano 19 Listopad 2002 no chwilke czasu znalazlem i troche go przerobilem mam nadzieje ze teraz grozniej wyglada :)ale jak nie to fszystko da sie poprawic :) a z tym znakiem to ja go innaczej chyba nie dam rady zamontowac, troche go powyginalem no ale nie wiem czy dobrze to wyglada, A tak wogole zeby to nie wygladalo sklejone na kropelke :) to powinien ten znak z torsem stworzyc jako jeden obiekt czy moga to byc 2 obiekty ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zargal Napisano 19 Listopad 2002 Autor Share Napisano 19 Listopad 2002 No jednak cos z tym znakiem na klacie sie udalo zrobic mam nadzieje ze teraz to sie solidnie trzyma :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 3 Grudzień 2002 Share Napisano 3 Grudzień 2002 Hmmm, cos widze ze teksturowanie bedzie problematyczne... Ale modele sa wykonane pozadnie i jest niezle :), co teraz chcesz z tym zrobic? W jakim kierunku bedziesz sie kierowal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boms Napisano 9 Grudzień 2002 Share Napisano 9 Grudzień 2002 hmmm... nie jest zle... ale troche mi sie nie podoba koncepcja naramiennikow (czy jakkolwiek inaczej to sobie nazwiesz) - jak na moj gust, strasznie ograniczaja ruchy... no i przydaloby sie troche inne cieniowanie znaku na klacie i wiekszu subdiv... (moze rowniez inne kolorki?) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azazel Napisano 27 Grudzień 2002 Share Napisano 27 Grudzień 2002 no jesli masz zmaiar zostawic takie textury to daj juz se spokuj z ta bitfa .. ale jesli mazniesz jakies sliczne texturki to praca moze byc ciakawa . pozd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi