Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No wiec Witam !!!!, tez sprobuje swoich sil w tej calej Bitwie :)

A moj pomysl to Marin taki z Warhammera 40k, przynajmniej podobnego postaram sie stworzyc :)

Nie wiem jak to bedzie z czestymi uaktualnieniami bo i pouczyc sie trzeba czasem ale w miare mozliwosc bede ukazuwal coraz to nowsze efekty mojej pracy.

Mam pare koncepcji co Marinem zrobic ale narazie nie moge sie jakos zdecydowac choc gore bierze opcja ze lezy sobie nierzywy na ziemi i wyglada jak by w niego jaki czlolg przywalil :)

A oto to co jak narazie zrobilem. Czekam na jakies komentaze , i odrazu 2 pytania czy jak by mial to byc taki Marin po wypadku to czy jakies pekniecia na tym helmie to mam wymodelowac czy mozna to teksturka zastapic ?? i drugie czy 9k scianek czy jak to tam zwal to nie zadurzo jak na to co widzicie ponizej ???

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pęknięcia pewnie łatwiej zrobić tekstur± bo sięprocka nie obci±ży. A co do ilo¶ci ¶cianek to mi w oczy się rzuca, że hełm w niektórych miejscach jest zbyt kanciasty, a gdzie indziej za bardzo wygładzony. To zależy od siatki. Sam musisz spojżeć na objekt i ocenić gdzie siatka jest za gęsta a gdzie zbyt rzadka:)

 

Napisano

Dorobilem mu juz nogi no jeszcze nie zupelnie bo przegubow mu brakuje ma ale to dopiero jutro razem konczynami gornymi sie pojawi :) A tak wogole to jacys bardziej zawansowani Bitewniacy mogli by sie wypowiedzieli czy to jakos wyglada czy zupelna kaszana :)

No i Bron jak myslicie jaka by mu bardziej pasowala, Cos 2 recznego czy moze jakis pistolet + miecz, siekiera, lanca ?? :

Napisano

Na tym etapie trudno cos powiedziec. Powinienes wlozyc wiecej pracy w detale. Ich ilosc nie jest zbyt istotna. Gore bierze jakosc ich wykonania. Narazie przypomina mi to figurke z warhammer\'a. Dobry start ! ;)

Napisano

No to juz by byl caly Marin tylko dlonie cos mu chyba zabardzo nie pasuja bede musial nad nimi cos pomyslec. A przy nastepnym uaktualnieniu postaram sie dodac juz wiecej szczegolw jakies fredzelki, kokardki :) no i mu jakis plecaczek zamontuje, tylko nie wiem jak moj komp to zniesie to juz ma 63k scianek a obrucenie tego gdzie by sie chcialo to niezwykly wyczyn manualny :)

Napisano

poki co gdybym stanal z nim oko w oko to bym sie usmial i zapytal pierwsza lepsza osobe czy ta blaszana puszka sluzy do czegos specjalnego czy jedynie do tlumienia i znieksztalcania w sobie wszelkich zewnetrznych glosow.

sorry nie moglem sie powstrzymac, ale hmm. wyglada jak zabawka dla przedszkolaka ktory dopiero co wyrosl z pieloch. Moze zmien cala koncepcje tej postaci zeby wygladala bardziej groznie i wyzywajaca. No i detale. :mad:

 

Napisano
Originally posted by Kroopson

Jako totalny begginer w 3dstudio zapytam tylko - czy to jest mesh, NURB\'s czy spline?

 

No Mesh to jest

Napisano

MaggeM to co mam z nim zrobic zeby jak zabawka nie wygladal ??? Nie jestem jakims zawodowca wiec wszelka pomoc mile widziana :) i co zrobi zeby byla grozna ?? bo chyba nie chodiz o to ze jeszcze nie ma broni :)

 

Napisano

Zargal nie przejmuj sie magem\'em bo widze ze chyba sie troche za bardzo nadal. Model jest calkiem niezly tylko faktycznie wyglada troche zabawkowo ale moze taka byla twoja koncepcja, jezeli nie i chcialbys to zxmienic to proponuje przejzec chociazby figurki z warhammera, poki co jest troche kanciasty i wyglada jakby ciezko bylo mu sie ruszac. A i jeszcze jedno Magem jak chcesz sie wyzyc to idz pobluzgaj dresow na podworko a oni juz ci pomoga :). Tak trzymaj Zargal :D. Greetz

Napisano

Narazie może faktycznie nie wygląda tak groźnie ale przeciez jeszcze nie ma materiałów a to zmieni naprawde dużo. Tak było w moim przypadku.

Napisano

ogolnie bym go przerobil. ale cialo bo leb wyglada w miare dobrze szczegolenie wyraz (jesli mozna tak powiedziec) jego oczu. Zmienil bym szcegolnie naramieniki zeby byly moze wieksze i bardziej funkcjonalne. A co do funkcjonalnosci to reszte tez wypadalo by zmienic. Wiesz chodzi glownie o laczenia miedzy obiektami. Zeby to jakos sensownie ze saba gralo. cagnij se jakies screeny robotow, marinow czy cos takiego i zobacz jak tam masz wszystko polaczone ile tam jest szczegolow jakis tam mechanizmow itd. A co zeby groznie wygladala. No wymysl cos! Przede wszystkim wieksze stopy( moze troche) a wszczegolnosci duze lapy ( dlonie) no i klata bardziej klatowata. Rozumiesz zeby nie wygladala jak jakis kanal wentylacyjny. No i te pseudo talerze na kolanch. ughhh. Looknij se na jakies screeniki. A ciekawe jak ta postac z innych widokow wyglada.:mad:

Napisano

no to sie biore za nanoszenie poprawek ale najpierw ktora z tych dwuch klat lepiej wyglada ???? zrobilem ten taki symbol bo mi kumpel mowil ze taka kratownica to jakas lipa ale teraz to sam jzu nie wiem co leprze :)

 

Napisano

ja glosuje na symbol tylko moglbys zrobic w ten sposob cala zbroje [czesc torsowa], nie wiem czy rozumiesz co mam na mysli. Zeby ten symbol zlewal sie ze zbroja, bo teraz wyglada jak samotna bombka na 2 metrowej choince. Ale idziesz w dobra strone :)

Napisano

:P ze znakiem wyglada lepiej ale moglbys tez cos zrobic z zama zbroja (czy jak to nazwac) zeby zrobic miejsce na cycki tak zeby to jakos podkreslic - zeby nie byla taka gladka. A poki co znak wyglada na przyklejony kropelka.:mad:

 

co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli

co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli

co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli

co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli

co kropelka sklei sklei zadna sila nie rozdzdieli

chyba ze ty.:D

 

Napisano

Zdecydowanie ze znakiem wygląda lepiej. Ale powiększ go tak aby zajmował większą część torsu bo teraz to troszkę dziwnie jest. Jak nie wiesz jak to zerknij na stronkę gamesworkshopu tam powinny być jakieś zdjęcia firurek, albo do poręcznika do w40k jak masz pod ręką. Ogólnie model jest oka, ale powinieneś dodać jeszcze sporo szczegolow. Naramieniiki jakieś takie puste na razie są, albo cos tam zrób albo daj jakąs ładną tesktorke z jakims emlemem or sth. No i faktycznie dodaj cos na łaczeniach z konczynami. Poza nie przejmuj sie Maggem bo widze że on wszędzie nic tylko marudzi...

 

Napisano

no chwilke czasu znalazlem i troche go przerobilem mam nadzieje ze teraz grozniej wyglada :)ale jak nie to fszystko da sie poprawic :) a z tym znakiem to ja go innaczej chyba nie dam rady zamontowac, troche go powyginalem no ale nie wiem czy dobrze to wyglada, A tak wogole zeby to nie wygladalo sklejone na kropelke :) to powinien ten znak z torsem stworzyc jako jeden obiekt czy moga to byc 2 obiekty ??

Napisano

Hmmm, cos widze ze teksturowanie bedzie problematyczne... Ale modele sa wykonane pozadnie i jest niezle :), co teraz chcesz z tym zrobic? W jakim kierunku bedziesz sie kierowal?

Napisano

hmmm... nie jest zle... ale troche mi sie nie podoba koncepcja naramiennikow (czy jakkolwiek inaczej to sobie nazwiesz) - jak na moj gust, strasznie ograniczaja ruchy...

 

no i przydaloby sie troche inne cieniowanie znaku na klacie i wiekszu subdiv... (moze rowniez inne kolorki?)

 

powodzenia

Napisano

no jesli masz zmaiar zostawic takie textury to daj juz se spokuj z ta bitfa .. ale jesli mazniesz jakies sliczne texturki to praca moze byc ciakawa . pozd.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności