Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam pytanie czym różni się mała textura od większej np, w grach/ zwykłych renderach? bo właśnie robię fotki ścian itp. :D i nie wiem czy ustawić na wysoką czy na niską rozdzielczość.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

tym ze mala malo wazy i dlatego nadaje sie do gier (chyba ze ma jeszzcze jakies inne plusy) duza do renderow jest dobra bo jak renderenujesz np 1200X1200 a masz tex sciany 300x300 i ja rozciagasz to na renderze bedzie kijowo wygladala

Wszystko zalezy od rozmiaru i wagi mapy poprostu

Napisano

Roznia sie wielkoscia:)

Jak bedziesz mial obiekt wiekszy niz faktyczna wielkosc zdjecia to zeby go pokryc tekstura program bedzie ja musial sztucznie powiekszyc, rozciagnac, przez co bedzie gorzej wygladac.

Napisano

z wiekszej textury wyciagasz wiekszy detal, bo masz wiecej pixeli na kawałku. Prosty test, wez sobie texture drewna, duzą, zobaczysz słoje, drzazgi, małe pekniecia, a teraz pomniejsz ją o połowe, i sporobuj to zobaczyc!:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności