ciacho191 Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Witam mam pytanie czym różni się mała textura od większej np, w grach/ zwykłych renderach? bo właśnie robię fotki ścian itp. :D i nie wiem czy ustawić na wysoką czy na niską rozdzielczość.
hcpiter Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 tym ze mala malo wazy i dlatego nadaje sie do gier (chyba ze ma jeszzcze jakies inne plusy) duza do renderow jest dobra bo jak renderenujesz np 1200X1200 a masz tex sciany 300x300 i ja rozciagasz to na renderze bedzie kijowo wygladala Wszystko zalezy od rozmiaru i wagi mapy poprostu
viz.k Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Roznia sie wielkoscia:) Jak bedziesz mial obiekt wiekszy niz faktyczna wielkosc zdjecia to zeby go pokryc tekstura program bedzie ja musial sztucznie powiekszyc, rozciagnac, przez co bedzie gorzej wygladac.
Tomala Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 Zawsze lepiej robić foty w większej rozdziałce jak się wahasz, pomniejszyć to nie problem a z powiększeniem wiadomo jak jest.
Bruneq Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 z wiekszej textury wyciagasz wiekszy detal, bo masz wiecej pixeli na kawałku. Prosty test, wez sobie texture drewna, duzą, zobaczysz słoje, drzazgi, małe pekniecia, a teraz pomniejsz ją o połowe, i sporobuj to zobaczyc!:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się