Napisano 18 Czerwiec 200816 l Witam mam pytanie czym różni się mała textura od większej np, w grach/ zwykłych renderach? bo właśnie robię fotki ścian itp. :D i nie wiem czy ustawić na wysoką czy na niską rozdzielczość.
Napisano 18 Czerwiec 200816 l tym ze mala malo wazy i dlatego nadaje sie do gier (chyba ze ma jeszzcze jakies inne plusy) duza do renderow jest dobra bo jak renderenujesz np 1200X1200 a masz tex sciany 300x300 i ja rozciagasz to na renderze bedzie kijowo wygladala Wszystko zalezy od rozmiaru i wagi mapy poprostu
Napisano 18 Czerwiec 200816 l Roznia sie wielkoscia:) Jak bedziesz mial obiekt wiekszy niz faktyczna wielkosc zdjecia to zeby go pokryc tekstura program bedzie ja musial sztucznie powiekszyc, rozciagnac, przez co bedzie gorzej wygladac.
Napisano 18 Czerwiec 200816 l Zawsze lepiej robić foty w większej rozdziałce jak się wahasz, pomniejszyć to nie problem a z powiększeniem wiadomo jak jest.
Napisano 18 Czerwiec 200816 l z wiekszej textury wyciagasz wiekszy detal, bo masz wiecej pixeli na kawałku. Prosty test, wez sobie texture drewna, duzą, zobaczysz słoje, drzazgi, małe pekniecia, a teraz pomniejsz ją o połowe, i sporobuj to zobaczyc!:P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto