ciacho191 Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Witam mam pytanie czym różni się mała textura od większej np, w grach/ zwykłych renderach? bo właśnie robię fotki ścian itp. :D i nie wiem czy ustawić na wysoką czy na niską rozdzielczość. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcpiter Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 tym ze mala malo wazy i dlatego nadaje sie do gier (chyba ze ma jeszzcze jakies inne plusy) duza do renderow jest dobra bo jak renderenujesz np 1200X1200 a masz tex sciany 300x300 i ja rozciagasz to na renderze bedzie kijowo wygladala Wszystko zalezy od rozmiaru i wagi mapy poprostu Link to comment Share on other sites More sharing options...
viz.k Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Roznia sie wielkoscia:) Jak bedziesz mial obiekt wiekszy niz faktyczna wielkosc zdjecia to zeby go pokryc tekstura program bedzie ja musial sztucznie powiekszyc, rozciagnac, przez co bedzie gorzej wygladac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomala Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 Zawsze lepiej robić foty w większej rozdziałce jak się wahasz, pomniejszyć to nie problem a z powiększeniem wiadomo jak jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted June 18, 2008 Share Posted June 18, 2008 z wiekszej textury wyciagasz wiekszy detal, bo masz wiecej pixeli na kawałku. Prosty test, wez sobie texture drewna, duzą, zobaczysz słoje, drzazgi, małe pekniecia, a teraz pomniejsz ją o połowe, i sporobuj to zobaczyc!:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now