zdeno Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 nowy SSS nowe SKY nawet ortographic camera się udało napisać, będzie można elewacje renderować :D nowe ficzersy w material editorze http://www.voxel-media.de/web/drachen_voxel-media_1.jpg http://farm4.static.flickr.com/3005/2481803131_2f725dc68b_o.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 (edited) czyli musze pluga i silnik wymieniać ? tylko skąd go wziąść jak nawet na stronie producenta dalej 1,6 :P podobno klijenci nextlimit dostali mejle z linkami... zna ktoś kogoś ;] jak by ktoś miał info jak dopaść to cudo, to jak nie można tego napisać tutaj to wiecie gdzie jest nr gg :D Edited June 20, 2008 by Luqas87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrojkaT Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 no SSS juz ladnie i SKy z tego co bylo widac tez swietnie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 (edited) EEeee, wygląda jak scanline xD :P Sky faktycznie fajne :) Obrazek w załączniku bajerka :) Edited June 20, 2008 by patry Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrojkaT Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 patry kogo render ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patry Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 LOl, niewiem, kogoś od maxwella zapewne :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 równie niestabilny co poprzednie edycje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdeno Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 no na forum to już zgłosili worek bugów, tak też po staremu, ale truskawki wymiatają. faktycznie 1.7 dali na razie tylko siłom imperium, rebelianci pewnie będą musieli szperać tam gdzie wiecie w poszukiwaniu wiecie czego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 ja go chce ! już ;] a wujek t milczy :/ w sumie dobrze się składa że go wypuścili, bo miałem chrapke na animke pod maxwellem :D a pewnie ten będzie szybszy :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdeno Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 szybszy i maxwell to dwa przeciwstawne określenia. animkę to można planować jak masz renderfarmę na 1024 rdzeniach http://rebusfarm.com/ http://ranchcomputing.com/ w tym update nie ma nic lepszego pod względem szybkości. Widocznie nextlimit uznał, że już i tak wystarczająco szybko jest ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 patry sam jestes jak scanline :P co do renderow to hmm wygladaja ciekawie tylko czasy sa zastanawiace bo podobne efekty mozna uzyskac w innych renderach krocej :]. A i co sie stalo z ziarnem? Kazdy render liczony byl po 1 roku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 (edited) no sry, ale nie powiesz że 1,7 nie jest szybszy od 1,0... czyli może być :P szybszy a szybki to różnica a karzde przyśpieszenie się liczy ;] so sory ale skoro lepiej walczy z ziarnem to dla mnie JEST szybszy... jężeli robi chociażby ładniej SSS to jest szybszy. Temporal w ostatnim zdaniu uderzył w sedno sprawy :) no render farmy nie mam :/ ale od czego jest uczelnia :D A i jeszcze jedno ;] benczmarkową scene robiliście od maxwella ? no to z drugiego linku render farma chwali się że ma wynik 1min49sec, a był koleś co na jednym kompie to policzył w 6min :D //sry troche przekłamanie bo oni liczyli do 20 sl .... ale aż sam sprawdze to będe pewny do którego to było na uczelni mamy pracownie po 100kompów tylko duo ale to jest szaleństwo pod netr. Edited June 20, 2008 by Luqas87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 so sory ale skoro lepiej walczy z ziarnem to dla mnie JEST szybszy... jężeli robi chociażby ładniej SSS to jest szybszy. od bety 1.2.2 do wersji 1.7 SSS w ogóle nie działało więc ta wersja jest w granicy nieskończenie wiele razy szybsza. ale animki na niej i tak nie policzysz :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 z SSS akórat nie wiedziałem, natyle doświadczony nie jestem, ale wiem ża jak go włączałem to bardziej ziarniło... to by było coś po tygodniu liczenia sekunda animacji ]:-> ale ja serio myśle podpiąć pod to małą render farme... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JunioR Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 kurcze, maxwell wydaje sie bardzo przyszłościowym systemem renderenujacym, jednak może za rok będzie sie opłacało do niego zaglądnąć wedlug mnie. siema! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolas Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 No ta technologia to na pewno przyszłość, ale tylko do fotorealizmu. Polecam potestować demo nowej wersji Fryrender (RC). W porównaniu do poprzedniej wersji skok prędkości 1,5-2x. Czyści bardzo szybko. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 heh fryrender i maxwell mają nawet podobne modele próbek materiałów, tylko czego tak cicho o fryrenderze? nie ironizuje ! pytam :) bo jeszcze na nim nie działałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdeno Posted June 20, 2008 Author Share Posted June 20, 2008 no jakby tak podpiąć do tej roboty 100 procków Core2Duo to można myśleć o jakimś filmiku na nokię ;) render sieciowy przynajmniej ostatnio działa bez zarzutów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 skoro fry render wypłynął to przy okazji można wspomnieć że every zrobili właśnie matutką paczkę materiałów tak 1000 (tysiąc) ;) klik do maxwella nie trzeba bo na stronce jest już pewnie blisko 3k :) jest w czym wybierać :D i tak jak JunioRek myśle że maxwell czy fry będzie miał większy sens istnienia za jakiś czas jak już 8 rdzeni będzie w komórce i rendery będą używać akceleracj kart graficznych które będzie już można podłączyć do pecetka w quadach a każda karta będzie z mocą kwartyliona giga-pete-egzoFlopów :) czyli tak jakby po niedzieli :D 2700 postów ale jestem sexy teraz X) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hcpiter Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 fry jest wygodniejszy, ma latwiejsze materialy i troszke inaczej generuje sun and sky ;) A tak ogolnie to 2 takie same rendery tylko fry ma inne ziarno i to mi bardziej sie podoba poza tym vray rox ! :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 20, 2008 Share Posted June 20, 2008 wiecie co ale co do tych rdzeni to ja wierze w to że jednak będą kawntowe kompy ;] i topologia sprzętu się odwinie z deka. no jużdemko fry mam :) ale nie przesadzajcie że maxwellem to tak ciężko policzyć animke w rozdziałce na komure :P a prawde o prędkości vraya wszyscy znają... raz udało się wywalić menagera jak z vraya ze zbyt dużej ilości kompów zaczeły na raz spływać renderki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 fry render to właściwie to samo tylko lepsze :P totalnie stabilny, ma nojs brasz, i działające SSS Link to comment Share on other sites More sharing options...
TrojkaT Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 eeeee TAAAAAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted June 21, 2008 Share Posted June 21, 2008 mało wiem co ijak o fry tyle co demo puściłem i z tym ziarnem to tak siakoś lepiej ale jakoś GI mi słabiej wyszedł... ale tak szczerze nie przeniose się na jego system jak mam tylko na demku robić ;] chyba spokojnie poczekam na sss w mw 1,7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdeno Posted July 3, 2008 Author Share Posted July 3, 2008 na stronce demo 1.7 pojawiło się do ściągnięcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
r00ts Posted July 17, 2008 Share Posted July 17, 2008 tak sobie testuje nowego maxwella i nie wiem czy ktos sie spotkal z takim problemem jak moj. Mianowicie uzywam Cinema 4D i po dodaniu nowych materialow edytowanych w material editor 1.7 te materialy nie sa exportowane do mxs i MR studio ich nie czyta. Myslalem ze jest to spowodowane starym pluginem ale jednak nie, wymienilem na nowy i dalej ten sam problem:) Jesli znacie rozwiazanie bylbym wdzieczny za pomoc :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luqas87 Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 ja jak miałem problem z materiałami pod 1,7 to po prostu ustawiłem je pod maxwell studio, ale to było dlatego że stary plug mi został w maxie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now