zdeno Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 nowy SSS nowe SKY nawet ortographic camera się udało napisać, będzie można elewacje renderować :D nowe ficzersy w material editorze http://www.voxel-media.de/web/drachen_voxel-media_1.jpg http://farm4.static.flickr.com/3005/2481803131_2f725dc68b_o.jpg
Luqas87 Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 (edytowane) czyli musze pluga i silnik wymieniać ? tylko skąd go wziąść jak nawet na stronie producenta dalej 1,6 :P podobno klijenci nextlimit dostali mejle z linkami... zna ktoś kogoś ;] jak by ktoś miał info jak dopaść to cudo, to jak nie można tego napisać tutaj to wiecie gdzie jest nr gg :D Edytowane 20 Czerwiec 2008 przez Luqas87
TrojkaT Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 no SSS juz ladnie i SKy z tego co bylo widac tez swietnie :)
patry Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 (edytowane) EEeee, wygląda jak scanline xD :P Sky faktycznie fajne :) Obrazek w załączniku bajerka :) Edytowane 20 Czerwiec 2008 przez patry
Master Kiełbaster Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 równie niestabilny co poprzednie edycje?
zdeno Napisano 20 Czerwiec 2008 Autor Napisano 20 Czerwiec 2008 no na forum to już zgłosili worek bugów, tak też po staremu, ale truskawki wymiatają. faktycznie 1.7 dali na razie tylko siłom imperium, rebelianci pewnie będą musieli szperać tam gdzie wiecie w poszukiwaniu wiecie czego.
Luqas87 Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 ja go chce ! już ;] a wujek t milczy :/ w sumie dobrze się składa że go wypuścili, bo miałem chrapke na animke pod maxwellem :D a pewnie ten będzie szybszy :)
zdeno Napisano 20 Czerwiec 2008 Autor Napisano 20 Czerwiec 2008 szybszy i maxwell to dwa przeciwstawne określenia. animkę to można planować jak masz renderfarmę na 1024 rdzeniach http://rebusfarm.com/ http://ranchcomputing.com/ w tym update nie ma nic lepszego pod względem szybkości. Widocznie nextlimit uznał, że już i tak wystarczająco szybko jest ;)
Temporal Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 patry sam jestes jak scanline :P co do renderow to hmm wygladaja ciekawie tylko czasy sa zastanawiace bo podobne efekty mozna uzyskac w innych renderach krocej :]. A i co sie stalo z ziarnem? Kazdy render liczony byl po 1 roku?
Luqas87 Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 (edytowane) no sry, ale nie powiesz że 1,7 nie jest szybszy od 1,0... czyli może być :P szybszy a szybki to różnica a karzde przyśpieszenie się liczy ;] so sory ale skoro lepiej walczy z ziarnem to dla mnie JEST szybszy... jężeli robi chociażby ładniej SSS to jest szybszy. Temporal w ostatnim zdaniu uderzył w sedno sprawy :) no render farmy nie mam :/ ale od czego jest uczelnia :D A i jeszcze jedno ;] benczmarkową scene robiliście od maxwella ? no to z drugiego linku render farma chwali się że ma wynik 1min49sec, a był koleś co na jednym kompie to policzył w 6min :D //sry troche przekłamanie bo oni liczyli do 20 sl .... ale aż sam sprawdze to będe pewny do którego to było na uczelni mamy pracownie po 100kompów tylko duo ale to jest szaleństwo pod netr. Edytowane 20 Czerwiec 2008 przez Luqas87
Master Kiełbaster Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 so sory ale skoro lepiej walczy z ziarnem to dla mnie JEST szybszy... jężeli robi chociażby ładniej SSS to jest szybszy. od bety 1.2.2 do wersji 1.7 SSS w ogóle nie działało więc ta wersja jest w granicy nieskończenie wiele razy szybsza. ale animki na niej i tak nie policzysz :P
Luqas87 Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 z SSS akórat nie wiedziałem, natyle doświadczony nie jestem, ale wiem ża jak go włączałem to bardziej ziarniło... to by było coś po tygodniu liczenia sekunda animacji ]:-> ale ja serio myśle podpiąć pod to małą render farme...
JunioR Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 kurcze, maxwell wydaje sie bardzo przyszłościowym systemem renderenujacym, jednak może za rok będzie sie opłacało do niego zaglądnąć wedlug mnie. siema!
tolas Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 No ta technologia to na pewno przyszłość, ale tylko do fotorealizmu. Polecam potestować demo nowej wersji Fryrender (RC). W porównaniu do poprzedniej wersji skok prędkości 1,5-2x. Czyści bardzo szybko. 1
Luqas87 Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 heh fryrender i maxwell mają nawet podobne modele próbek materiałów, tylko czego tak cicho o fryrenderze? nie ironizuje ! pytam :) bo jeszcze na nim nie działałem
zdeno Napisano 20 Czerwiec 2008 Autor Napisano 20 Czerwiec 2008 no jakby tak podpiąć do tej roboty 100 procków Core2Duo to można myśleć o jakimś filmiku na nokię ;) render sieciowy przynajmniej ostatnio działa bez zarzutów.
Destroyer Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 skoro fry render wypłynął to przy okazji można wspomnieć że every zrobili właśnie matutką paczkę materiałów tak 1000 (tysiąc) ;) klik do maxwella nie trzeba bo na stronce jest już pewnie blisko 3k :) jest w czym wybierać :D i tak jak JunioRek myśle że maxwell czy fry będzie miał większy sens istnienia za jakiś czas jak już 8 rdzeni będzie w komórce i rendery będą używać akceleracj kart graficznych które będzie już można podłączyć do pecetka w quadach a każda karta będzie z mocą kwartyliona giga-pete-egzoFlopów :) czyli tak jakby po niedzieli :D 2700 postów ale jestem sexy teraz X)
hcpiter Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 fry jest wygodniejszy, ma latwiejsze materialy i troszke inaczej generuje sun and sky ;) A tak ogolnie to 2 takie same rendery tylko fry ma inne ziarno i to mi bardziej sie podoba poza tym vray rox ! :) 1
Luqas87 Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 wiecie co ale co do tych rdzeni to ja wierze w to że jednak będą kawntowe kompy ;] i topologia sprzętu się odwinie z deka. no jużdemko fry mam :) ale nie przesadzajcie że maxwellem to tak ciężko policzyć animke w rozdziałce na komure :P a prawde o prędkości vraya wszyscy znają... raz udało się wywalić menagera jak z vraya ze zbyt dużej ilości kompów zaczeły na raz spływać renderki.
Master Kiełbaster Napisano 21 Czerwiec 2008 Napisano 21 Czerwiec 2008 fry render to właściwie to samo tylko lepsze :P totalnie stabilny, ma nojs brasz, i działające SSS
Luqas87 Napisano 21 Czerwiec 2008 Napisano 21 Czerwiec 2008 mało wiem co ijak o fry tyle co demo puściłem i z tym ziarnem to tak siakoś lepiej ale jakoś GI mi słabiej wyszedł... ale tak szczerze nie przeniose się na jego system jak mam tylko na demku robić ;] chyba spokojnie poczekam na sss w mw 1,7
zdeno Napisano 3 Lipiec 2008 Autor Napisano 3 Lipiec 2008 na stronce demo 1.7 pojawiło się do ściągnięcia
r00ts Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 tak sobie testuje nowego maxwella i nie wiem czy ktos sie spotkal z takim problemem jak moj. Mianowicie uzywam Cinema 4D i po dodaniu nowych materialow edytowanych w material editor 1.7 te materialy nie sa exportowane do mxs i MR studio ich nie czyta. Myslalem ze jest to spowodowane starym pluginem ale jednak nie, wymienilem na nowy i dalej ten sam problem:) Jesli znacie rozwiazanie bylbym wdzieczny za pomoc :)
Luqas87 Napisano 8 Wrzesień 2008 Napisano 8 Wrzesień 2008 ja jak miałem problem z materiałami pod 1,7 to po prostu ustawiłem je pod maxwell studio, ale to było dlatego że stary plug mi został w maxie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się