Ufooox Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 zechcialem obejzec smeitnik, moje pierwsze wrazenie? o rany! stary teksturki sa zbyt wyraziste, nerealistyczne i wogole pracuj pracuj pracuj pozdro ps drug rob francuza ;)
Gość _Kreska_ Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 ogolnie to klimat takich prac bardzo lubie, takie postnuklearne klimaty ala fallout:D, ale rzeczywiscie strasznie wyraziste te textury. Sama klapa wyglada jakby miala z 1000lat;) no i rączka bardzo sie od niej odcina.
Archangel Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 no moje uwagi jak wyzej zbyt intensywne tekstury szczegolnie pokrywa....nie podoba mi sie tekstura posadzki jakas taka nie konkretna i rozmazana...natomiast na duzy \"plus\" zasluguje oswietlenie i same tlo moim zdaniem troche pracy i bedzie z tego calkiem ql pracka Pozdrawiam
Kuciel Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 zle nalozona jest tekstura na pokrywe, rozmazuje sie na rogu...
dzabadzaba Napisano 5 Luty 2004 Autor Napisano 5 Luty 2004 Dzieki za wszystkie uwagi, powoli zaczynam sie do nich przychylac, ale, Kuciel: Zauważyłem już podczas renderingu ale zignorowałem... Akdsn: nie rozumiem, jeżeli mozesz to pokaż o czym myślisz, thx
mkk3a Napisano 5 Luty 2004 Napisano 5 Luty 2004 mi tez sie klimat pracki podoba :) spróbuj może nieco zmniejszyć refleksy (szczególnie na pokrywce) oraz bump-mapping
Pierzak Napisano 6 Luty 2004 Napisano 6 Luty 2004 przejaskrawione. tekstury... za duzo... pomysl juz gdzies widzialem.... nic nowego. ale spoko.... staraj soe.... nie jestem jakims mistrzem ale mysle ze do realizmy jeszcze trocze brakuje... powodzeia
SansSerif Napisano 6 Luty 2004 Napisano 6 Luty 2004 moze sie przyda, niezle tex metali: http://www.darc.ru/textures
Kris_R Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 ta pokrywa jak jakieś ciacho wyglada... kubeł za to znacznie lepszy... szkoda że na glebie coś sie nie wala. Wiesz- nie wszsycy trafiaja do kubłów na śmieci. Czasami coś się wyleje, coś wyskoczy... :)
Master Kiełbaster Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 Tekstury są w zbyt małej rozdzielczości szczególnie na pokrywie. Kosz mógł by być trochę pogięty przez jakiś niewyżytych lumpów ;)
WyG Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 Śmietnik, który przetrwał zagładę nuklearną i kilka ulew ;)
LISEK Napisano 12 Marzec 2004 Napisano 12 Marzec 2004 Ja powiem ze bardzo fajnie i ze texturki sa dobre. Kojazy sie odrazu z latem (takie oswietlenie) i bardzo fajnie to wyglada...
skow Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 no to wieczko takie troche zbytnio zniszczone :) raczka od przykrywy jakby dolepiona wydaje mi sie, ale gdyby nie bylo to tej pokrywy to scena calkiem calkiem jak na to co ma przedstawiac...
WToreK Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Pokrywa smietnika wyglada na bardzo realistyczna pokrywe.... wejscia do kanalu :D Stary przeciez co nie smietnik pancerny zeby mogl korodowac na takie glebokosci.. a to sugeruje mi tekstura [lol2] Ale oswietlenie przyjemne. See\'ya
Pablo Napisano 15 Marzec 2004 Napisano 15 Marzec 2004 Jak dla mnie za bardzo realistyczne sa te teksturki [czyt. zle] pozdr
Pussik Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Podpisuje sie pod komentarzami odnośnie tekstur. Od siebie zaproponuję, abyś wymodelował jakieś wgięcie w boku kubła. :)
Toudajew Napisano 16 Marzec 2004 Napisano 16 Marzec 2004 Originally posted by Pussik Od siebie zaproponuję, abyś wymodelował jakieś wgięcie w boku kubła. :) Pussik dobrze mowi :D Moze bys jeszcze zrobil jakiegos szczura!! Moze jakas krotka animacje bys zrobil jak szuczur wchodz do kosza na smieci!!
chveti Napisano 17 Marzec 2004 Napisano 17 Marzec 2004 przez texturki kosz wg. mnie wygląda troche jak z betonu
Rekomendowane odpowiedzi