Gotham Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 Editable poly/mesh zawiera informacje o mapowaniu a unwrap służy tylko do wprowadzenia zmian -> więc jak attach'ujesz z poziomu editable poly to nic nie zniknie, ot się nałoży i da możliwość rozłożenia w jednym kwadracie mapowania. Ogólnie mam wrażenie że jeszcze jesteś na bakier z teorią więc doradzam krótką, treściwą lekturę na przykładzie o identycznym charakterze jak ten robot. Obecnie max ma więcej narzędzi ale podstawy się nie zmieniły, no i trzeba je znać :). http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/tex_sword1.asp http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/tex_armour1.asp Pozdrawiam,
sly Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Napisano 8 Lipiec 2008 Gotham - jesteś kochany...:) czytałem ten Kluczowy tutorial już (podczas modelowania) ... pomocny i naprawdę pouczający... własnie, wiem jak zmapować na raz cały obiekt... ale chcę zrobić każdy osobno... na innej mapie nogi-ręce, na innej korpus, innej głowę, innej naramienniki-nałokietniki-stopy...itp. takimi grupami, bo i tak chcę je mieć w hi-res, a mój komp w programi 2D nie wyrobi się przy większych mapach... jak już zrobię jakiś element na cacy, to zostanie nienaruszony...:) mam nadzieję że to nie grzech, pracować w ten sposób... za Twoją radą doprowadziłem Kratkę do ładu, mam nadzieję...: nawiasem (palma mi odbija już...) - za dużo werteksów wciągnąłem... nie sądziłem że nauczę się tak wiele w tak krótkim czasie.. bez waszej pomocy, szukałbym po omacku... więc jak już doprowadzę do końca projekt to tak, żebyście się nie wstydzili..za ucznia..:) pozdrawiam...
Gotham Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 (edytowane) Eeee zbyt lukrowo przypostowałeś.... Prowokujesz :>... Mapowanie jest nadal do pupy, litania: Wielkość checkera jest niezwykle zróżnicowana, stopa i łydka np. ;), no chyba że chcesz zastosować na stopę teksturę dwa razy mniejszą, ale wtedy powinieneś na nią wrzucić checkera dwa razy mniejszego- tak samo jak stosujesz tekstury nie kwadratowe- np. 2/1 to wrzucasz checkera np. 50/25. Szwy się mnożą w przedziwnych miejscach, na plecach nawet widać że idą sobie i skręcają pod kątem prostym. Po co? Rozciągnięcia są niemal wszędzie (zainteresuj się optymalizacją kątową- w maxie to relax na edge np. ;) ) a nawet zaginają jak na miednicy. A co do podziału tekstur na elementy to nie bronię, większość osób na początku tak kombinuje więc również możesz :). W przypadku takiego robota warto by było chociaż posegregować po typach metalu. Ale na pewno jest lepiej niż było :). Pozdrawiam, Edytowane 8 Lipiec 2008 przez Gotham
Gotham Napisano 8 Lipiec 2008 Napisano 8 Lipiec 2008 A zapomniałem jeszcze o jednym :>, mapowanie nie jest jakąś kluczową fazą, spokojnie możesz pruć dalej i skupić się na ważniejszych rzeczach.
sly Napisano 8 Lipiec 2008 Autor Napisano 8 Lipiec 2008 to mnie ostudziłeś... masz rację, zagięcia na miednicy naprawiłem.. RelaxDialog bardzo przydatny... ślimaczę się - wiem... ale wiesz, ja dużo palę.. wielkość czekera odpowiada wielkosci mapy-widze proporcje... a rodzaje metali będą właśnie w grupach. nie będę już słodził i prowokował. zabiorę się za lokacje w następnym podejściu... miałeś rację z tymi 2 miesiącami... pozdrawiam - dzięki za poświęcony czas...
Gotham Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Postuje bo mam niezwykle rzadkie przeczucie (mam na myśli niezwykle, niezwykle rzadkie przeczucie) że dobrniesz do końca projektu. Co prawda jeszcze bardzo daleko i czeka jeszcze ogromna sterta kompromisów (na pedantyzm można sobie pozwolić robiąc w zespołach) ale... ;) A i z ważnych tipów, wyprodukuj animatyk :).
sly Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 dzięki za Wiarę.. animatyk prawie gotowy, jasnowidzu.. naprawdę zależy mi na skończeniu tej animacji... dlatego wdzięczny jestem za Tipsy...(jak już będę odbierał Oskara to podziękuję Wam z mównicy...) pozdrawiam...
Ania Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 (PS-PolySelect..?)(bo wiesz ja niedużo siedzę w Max'ie) PS = Photoshop. Czy tam czego używasz. (Gimp, Photopaint? ) W każdym razie 2d. Coraz lepiej ci idzie, słuchaj Gothama :)
sly Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 Ania - dzięki... aaa, PS... no tak, to ma sens..;) A co z kurą..Ania... następne podejście to będzie enviroment, nie wiem czy dziś, bo jakaś praca jest, ale w najbliższych dniach. stay tuned...(czyli - bądźcie Tuńczykami..?). pozdrawiam.
Kris_R Napisano 9 Lipiec 2008 Napisano 9 Lipiec 2008 Mapowanie bywa upierdliwe ale jak już przebijesz się przez to i robot nabierze kolorków to zacznie się prawdziwa zabawa :) Oświetlanko, animowanko, kadrowanko... oj będzie się działo :) Trzymam kciuki za postępy prac. Widać, jak chłoniesz wiedzę - podejrzewam, że przy końcu projektu Twoja głowa będzie już całkiem nieźle nasiąknięta drobinkami informacji ze świata grafiki 3d. A to cieszy.
sly Napisano 9 Lipiec 2008 Autor Napisano 9 Lipiec 2008 Kris_R - racja.. liczę na naukę właśnie... (wiem że to wybieganie w przyszłość... ale już wiem jaka będzie następna moja potyczka z 3d... hi hi...) pozdrawiam.
sly Napisano 10 Lipiec 2008 Autor Napisano 10 Lipiec 2008 (edytowane) zamieszczam testową animację kamery - 4sec... będę wdzięczny za korektę. plik do pobrania: [skasowany] pozdrawiam Edytowane 21 Grudzień 2008 przez sly
JmTm00 Napisano 11 Lipiec 2008 Napisano 11 Lipiec 2008 podobać sie :] Nie wiem tylko czy te czernie dobrze robia, jezeli lezy to w stylistyce calego filmu to jak najbardziej ok, ale takie czarne dziury nie powinny miec miejsca, moze je delikatnie doswietlić ?
sly Napisano 11 Lipiec 2008 Autor Napisano 11 Lipiec 2008 aaa, dzięki.. nie, no nie będzie czerni... raczej czerwień i zieleń.. i fiolet, ale nieważne.. w poście niewyraźnie napisałem że to animacja kamery (tylko)..:) czernie czasem pozostawiają miejsce dla wyobraźni - obrazek nie opisuje wszystkiego, a mózg działa i sobie dopowiada szczegóły..:) - no ale wiadomo, że czerń w plamie to Dziura... blle.. jakiś czas muszę porobić coś innego więc jak tylko coś wrzucę to mam nadzieję jakieś konkrety... pozdrawiam.
Ania Napisano 12 Lipiec 2008 Napisano 12 Lipiec 2008 Na końcu ostrość się trochę zbyt szybko zmienia (takie mignięcie), o ile ostrość się zmienia pokrętłem tak jak to znam z aparatu fotograficznego, to taka szybka zmiana wygląda dziwnie.
sly Napisano 12 Lipiec 2008 Autor Napisano 12 Lipiec 2008 wiem..specjalnie tak zrobiłem...:) - ale tak nie będzie.. też blur będzie innego typu. pozdrawiam.
Gość anusia.wawa Napisano 22 Lipiec 2008 Napisano 22 Lipiec 2008 No gratuluje , widze mega postęp w działaniu oby tak dalej.
ttaaddeekk Napisano 22 Lipiec 2008 Napisano 22 Lipiec 2008 cool troche sie rozjezda perspektywa tla, ale moze to zamiezaone bo nawety fajnie wyglada widze tu jeszcze jakies oryginalne volume lighty i przydaly by sie jednak delikatne texturki i jakis kurz morze zeby orzywic scene, frowajaca gazeta lub deszcz nie zmienal bym tez ogniskowej podczas zblizania bo ten trick nadaje dynamizmu, a z tego co rozumiem w filmie ta scena ma byc raczej spokojna no i koniecznie gdzies bym wpakowal ksiezyc, jakne w tej scenie to w innej :) blura zmien tak jak wspomniales na jakiegos bardziej bajeranckie, sa takie pluginy do AE jak znasz :P pozdrawiam
Gotham Napisano 30 Lipiec 2008 Napisano 30 Lipiec 2008 Heh, tak z ciekawości w jakiej fazie projekt padł? Animatyk okazał się pomyłką? Czy może przygniotła perspektywa przeniesienia go do 3D?
sly Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 bajki opowiadasz... projekt nie padł... nie myliłeś się na początku... ale praca trwa, właśnie robię coś... spoko, będzie update... cierpliwości... pozdrawiam
sly Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 jeszcze mam problem... mały... renderując MentalRay'em nie działa MotionBlur z zakładki Properties Danego Obiektu... nie mam mocnego kompa żeby użyć motion blura z Camery... czy jest jakaś alternatywa..? pozdrawiam.
Gotham Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 No to miło słyszeć :) a co do problemu: Skoro MB z camera efffects jest niedopuszczalny czasowo to najlepiej przerzuć to na compo, przy zapisywaniu plików wybierz .rpf, w setup wybierz dodatkowe kanały które potrzebujesz (pewnie velocity się przyda ;P) i potem w Combustion czy AF nałóż motion blur (dokładnie gdzie kliknąć nie powiem, bo nie pamiętam a tych softów nie mam pod ręką). Pozdrawiam,
sly Napisano 31 Lipiec 2008 Autor Napisano 31 Lipiec 2008 dzięki... przydatne.. Ttaaddeekk już mi polecił TimeWarpa w AE... też zadziała... co do Combustion... bluźnierca..!! - nie wolno tego używać..:) gotham - przed chwilą: "ttaaddeekk 13:16:50 gotham Ci pojechal ostro :/ sly 13:17:00 no.. i dobrze... sly 13:17:11 fajnie że tak wjeżdża na ambicje.. ttaaddeekk 13:17:21 noo, spoko ziom jest" pozdrawiam.
ttaaddeekk Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 do roboty !!!! gdzie progres ??? co to ma znaczyc leniu !!! ;)
sly Napisano 9 Sierpień 2008 Autor Napisano 9 Sierpień 2008 mam coś do skończenia na 14 sierpnia, i wtedy coś ruszy... coś tam robiłem w międzyczasie, ale dosłownie minuty pracy. zanimowałem statystę czyszczącego ulicę...lol. pozdrawiam
JmTm00 Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 Stary, finiszuj juz bom kurde bele ciekaw :D Masz mozliwość pokazania zanimowanego statysty? Ach tak, właśnie czytałem Twój wątek na temat storybordu tej pracki.....mam pytanie: oglądałeś WALL-E-go za wczasu czy to przypadek :>? Robote dobrą robisz tylko ja do scenariusza pytam ;) Pozdro
sly Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Napisano 10 Sierpień 2008 (edytowane) pomysł urodził się 20czerwca jakoś ok godz. 22:22... z tego co pamiętam to nie słyszałem wtedy o wall-e'm...do dziś go nie widziałem, ale zamierzam.. jakoś nie pociągają mnie szczególnie Roboty, ale nie potrafię wymodelować jeszcze postaci więc to "bezpieczne" rozwiązanie... ta animacja ma służyć mojej nauce 3d i tyle. renderuję fragment dla Ciebie.. za 30 minut się zliczy, dodam jakieś tło i wrzucę... pozdrawiam, dzięki za zainteresowanie. [edit] - ort. :/ Edytowane 10 Sierpień 2008 przez sly
JmTm00 Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 hehehe, no to nic tylko czekać :D poka poka
sly Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Napisano 10 Sierpień 2008 miałem gości, właśnie renderuje... jeszcze na serwer i pokażę... pierwsze ujęcie planuję mniej więcej w takim klimacie... to próbka tylko... glowowo-blurowo trochę, wiem... ale nie dążę do realizmu zbytnio... pozdrawiam.
sly Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Napisano 10 Sierpień 2008 (edytowane) tekstura podłoża do wymiany, to wiem... blur rozciągnę na pewno.. a całe ujęcie będzie wolniejsze - dwa razy dłuższe... [skasowany] - scena po AE/czysty render - 10MB pozdrawiam. P.S. nie wiem jak długo to będzie na serwerze. Edytowane 21 Grudzień 2008 przez sly
JmTm00 Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 (edytowane) Ju zasysam zatem ;) Edit: Staryy, ładnie to wygląda juz na chwilę obecną ! Walcz qrde bele dalej bo warto! pytanie: Dofa całkowicie z maxa dałeś czy jakiś srix-afx zaprzęgnięty do tego? PS: jezeli ujecie z tego co wnioskuję miałobybyć przerywnikiem to moze lepiej bedzie wyrenderować ze statycznej kamery? ot taka myśl ? :>? Pozdro 600 100 900 Edytowane 10 Sierpień 2008 przez JmTm00
sly Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Napisano 10 Sierpień 2008 (edytowane) JmTm00 - DOF to Z-Depth wyrenderowany z Maxa, w afterze użyty w filtrze LensBlur; dodatkowo Z-Depth może przydać się do innych udziwnień, bo jest monochromatyczny, można pokolorować; nałożyć; mgłę z niego wytworzyć; pobawić się z filtrem Glas i nałożyć; wiele opcji; Kadr nie ma być przerywnikiem, będzie dłuższy i poznamy w nim bohatera, wracającego z pracy - czyli w kadrze będzie jeszcze bohater, miasto w tle będzie ożywione, pompujące, dymiące, parujące - pracujące. Nie będzie ze statycznej kamery, nie widzę sensu robić czegoś w 3d i nie pokazywać przestrzeni... stąd na pierwszym planie słup...:) pozdrawiam. aaaaaaa: zapomniałem dodać, właśnie wróciłem z kina, byliśmy na Wall-e'm.... faaajny film.. ale przed pokazem zapodali też fajną animację z Magikiem i Królikiem. Edytowane 21 Grudzień 2008 przez sly
Tomasz_87 Napisano 10 Sierpień 2008 Napisano 10 Sierpień 2008 ta bajka z magikiem i krolikiem to presto od pixara, a co do twojej animki to nie podoba mi sie tlo miasta, dziwnie sie rusza podczas ruchu kamery i ten DOF tez taki dziwny jest. kolorystyka mi sie rowniez nie podoba, a na ziemi jakis szum jest. animacja robota nawet fajna, chociaz wygląda ją te szczotki jakby sie iskrzyly na poczatku. wydaje mi sie ze lepiej bedzie wygladac tak jak jest w renderze bez efektow w AFX
sly Napisano 11 Sierpień 2008 Autor Napisano 11 Sierpień 2008 Dzięki Tomaszu - co do szumu to masz tację... co do kolorystyki to się nie wypowiem bo mam B/W monitor... iskry - fakt, tak to wygląda i koniecznie trzeba zmienić...DOF dziwny też... nie wiem co zrobić, jestem w kropce... Tło miasta będzie inne, zapewniam że na razie to szkic wstawiłem... bo to nie finalny efekt... dzięki za komentaż. pozdrawiam.
Kalais Napisano 15 Sierpień 2008 Napisano 15 Sierpień 2008 tekstura podłoża do wymiany, to wiem... blur rozciągnę na pewno.. a całe ujęcie będzie wolniejsze - dwa razy dłuższe... KlipQuickTime - scena po AE/czysty render - 10MB pozdrawiam. P.S. nie wiem jak długo to będzie na serwerze. juz nie ma :( mozna jeszcze gdzies to zobaczyc? dawno nie zagladalem na max3d ... jak postepy? kalais czeka na jakis update :)
sly Napisano 15 Sierpień 2008 Autor Napisano 15 Sierpień 2008 (edytowane) zaraz wrzucę na inny serwer... musiałem zwolnić tamto miejsce. pozdrawiam. KlipQuickTime - jak pisałem - TO PRÓBA..! - :) Edytowane 15 Sierpień 2008 przez sly
sly Napisano 22 Wrzesień 2008 Autor Napisano 22 Wrzesień 2008 coś tam robię... poprzednio próbowałem dodawać Volume Light w AE, ale tak wygląda prosto z 3D i mnie zadowala, dodam jeszcze zdeformowaną mgłę... i całość pokoloruję. a to poprawione oczy robota i nowa textura. opis jest błędny... powinno być: Wall-e + Terminator + H.A.L. + kotek ze Shrek'a... pozdrawiam
sly Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Napisano 23 Wrzesień 2008 Dziś pobawiłem się - pouczyłem - animować bipeda... nauka trwała 25 minut. owoc dostępny jest tu (80klatek): http://www.vimeo.com/1791743 dzięki czemu zniknie problem z niedziałającymi linkami. dłonie do wymiany... oderwanie stopy umknęło mi gdzieś... czekam na komentsy... :) pozdrawiam.
JmTm00 Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 jesteś pewien ze nie uzywałeś mocapu :>? bo animacja ludzka bardzo (co niby dobrze) ale do robota jednak przydałby sie jakiś autorski patent na ruch. Pozdrawiam
sly Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Napisano 23 Wrzesień 2008 (edytowane) Ha.. wiedziałem... że taki ruch się nie spodoba w tym przypadku.. ale specjalnie nawet rigowałem model tak żeby się ładnie wyginał... może to błąd.. ale od początku tak miało być.:) No ale ta zajawka to przesadzony, ziomuś... w animacji robot będzie miał skromniutkie ruchy... pozdrawiam. P.S. nie bardzo wiem co to jest Mocapu... ale ostatnio myję się regularnie... P.S.2. Autorski patent na ruch juz mam... podpatrzyłem go w jakimś filmie... P.S.3. tak serio... ruch będzie jaki będzie... na razie planuję spokojny, ludzki ruch... Edytowane 23 Wrzesień 2008 przez sly
Brat kuzyna mojej ciotki Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 hej, bardzo mi się podoba storyboard który narysowałeś, również proporcje robota, na szkicu są bardzo ciekawe. Jeśli wolno mi radzić, to popracuj nad modelem, gdyż zatraca tą "fajność" ze szkicu ( proporcje głównie). Powodzenia.
sly Napisano 8 Październik 2008 Autor Napisano 8 Październik 2008 dzięki... chyba tak zrobię, choć to tylko szkic... ale projekt czeka na "swój czas", aktualnie jestem zajęty ... - stay tooned... czyli "bądźcie Tuńczykami"... niebawem przysiądę i skończę całość. pozdrawiam.
sly Napisano 12 Październik 2008 Autor Napisano 12 Październik 2008 postowałem to video już w dziale Speed Animating - sesja 13. ale tutaj wrzucę jako że model związany jest z tą animacją...:) http://vimeo.com/1937192 2 godziny animowania... pozdrawiam
ttaaddeekk Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 Nie poddaj się, Bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans Po co ten stres. Myślisz, że nie masz nic Każdy ma - nawet ty. Czasem trzeba to po prostu znaleźć Miłość, noc i deszcz, życie też. Dlatego warto starać się Powiedz, czy naprawdę nic nie jesteś wart Znajdź to w sobie. Tak Nie poddaj się. Bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans Ten kraj jest jak psychodeliczny lot. Czujesz, że nie zmienisz nic... Spróbuj wziąć z tego coś. To przecież twoje życie jest Popelniaj błędy i naprawiaj je Gdy dotkniesz dna, odbijaj się Wykorzystaj czas. Drugiego już nie będziesz miał Nie poddaj się. Bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans Odetchnij więc, zastanów się, znajdź jego sens Bierz życie takim jakie jest I ciągle szarp i zmieniaj je, przed siebie idź Bierz życie takim jakie jest. I zmieniaj je i ciągle walcz. Przed siebie idź...
sly Napisano 18 Październik 2008 Autor Napisano 18 Październik 2008 (edytowane) Nie poddaj się, Bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans Po co ten stres. Myślisz, że nie masz nic Każdy ma - nawet ty. Czasem trzeba to po prostu znaleźć Miłość, noc i deszcz, życie też. Dlatego warto starać się Powiedz, czy naprawdę nic nie jesteś wart Znajdź to w sobie. Tak Nie poddaj się. Bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans Ten kraj jest jak psychodeliczny lot. Czujesz, że nie zmienisz nic... Spróbuj wziąć z tego coś. To przecież twoje życie jest Popelniaj błędy i naprawiaj je Gdy dotkniesz dna, odbijaj się Wykorzystaj czas. Drugiego już nie będziesz miał Nie poddaj się. Bierz życie jakim jest I pomyśl, że na drugie nie masz szans Odetchnij więc, zastanów się, znajdź jego sens Bierz życie takim jakie jest I ciągle szarp i zmieniaj je, przed siebie idź Bierz życie takim jakie jest. I zmieniaj je i ciągle walcz. Przed siebie idź... trafne. możnaby rzec - kwintesencja pomysłu na moją animację... pozdrawiam. [edit] skoro już tu jestem.. - dziś pracowałem nad chodem bipeda, oto rezultat: http://vimeo.com/2001782 pozdrawiam. Edytowane 18 Październik 2008 przez sly
ttaaddeekk Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 po tej anikmacji mam ochote sie zabic, nie ze wzgeldu na wykonanie tylko na teamtyke emo alert kurwa
sly Napisano 18 Październik 2008 Autor Napisano 18 Październik 2008 zróbmy tak... wyedytuj posta jak już wyleczysz jutro kaca... i żadne EMO... dajże spokój... lepiej byś skomentował ruch postaci... bo potrzeba pomocy... pozdrawiam.
HuMfrey Napisano 19 Październik 2008 Napisano 19 Październik 2008 no nie wygląda ten chód najlepiej, parę uwag: - ręce powinny się trochę zginać w łokciach - prawa ręka w ogóle się nie rusza - miednica przesuwa się po linii prostej, podczas gdy powinna poruszać się trochę góra-dół - góra z kolei (klatka piersiowa) za bardzo obraca się po osi równoległej do kierunku patrzenia kamery, powinna obracać się w takim samym stopniu ale po wokół osi biegnącej w górę tu jest całkiem fajny sad walk: http://pl.youtube.com/watch?v=VLpF4WzdJiI popracuj też nad krzywymi, wygląda troszeczkę za bardzo jak robot.. popatrz na ruch lewej ręki tego gościa: http://pl.youtube.com/watch?v=TKMRnfstxoQ może nawet za miękko porusza sie ta ręka, ale fajnie się ogląda... mam nadzieję że to nie za dużo krytyki :) powodzenia! 1
sly Napisano 19 Październik 2008 Autor Napisano 19 Październik 2008 dzięki za odpowiedź. popracuję jeszcze... prawa ręka nie rusza się zbytnio, bo będzie trzymał "walizkę"... i to będzie wyzwanie dla mnie... ruch kręgosłupa muszę poprawić.. krzywe.. fajnie by było.. ale nie mogę tych krzywych znaleść.. serio.. zaczynam dopiero animować.. i szczerze - wiem jak bym chciał i gdzie "zmiękczyć" klucz, ale gdzie taki view cholerny znajdę..?? chcę trochę zwolnić ruch i do dego zmienić dynamikę...- początek kroku powolny i dopiero w 80% kroku przyśpieszenie na postawienie nogi - takie człapanie..jakby "ciąganie" nóg za sobą, tylko nie wiem jak teraz stworzone klucze zmodyfikować... pozdrawiam.
sly Napisano 18 Grudzień 2008 Autor Napisano 18 Grudzień 2008 pierwsze ujęcie. Wiem że chód nie jest taki jaki mógłby być, ale nie chcę wracać a jest jeszcze scena w której będzie pole do popisu jeśli chodzi o postać... screen: klip na Vimeo: http://vimeo.com/2558853 pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się