Napisano 5 Luty 200421 l piszcie co trzeba (bo na pewno coś trzba) zmienić w tej pracce . CO dodać co ując światłe textury i inne . Z góry dziękuję:D
Napisano 5 Luty 200421 l Hmmm... jak by tu spojrzeć obiektywnie na tą prackę... :| hmmm... powiem tylko tyle, żebyś posiedział jeszcze trochę nad tą pracką, bo kiepsko jest.
Napisano 5 Luty 200421 l prpracuj najpierw nad koncepcja, co chcesz pokazac, co jest tematem, moze jakis szkic? jak wymyslisz cos ciekawego to zrob ciekawa kompozycje. zrob dokladniejsze modele, staraj sie nie powielac obiektow chyba ze nie bedzie to widoczne. dopracuj materialy, cos wiecej niz tylko diffuse. tekstury sa bardzo slabej jakosci i rozdzielczosci, eksperymentuj w photoshopie. na koniec ciekawy kadr i oswietlenie ktore zbuduje ci nastroj. czyli wszystko od poczatku :) zastanow sie czy nie lepiej bedzie wygladala trawa w formie bitmapy plus jakies krzaki. teraz to mi sie kojarzy z konwencja filmu dla dzieci o tematyce oswiecim-biskupin.
Napisano 5 Luty 200421 l Co to są za wierze? Obronne? Trochę to bez sensu. Trzy wierze stoją sobie obok siebie w szczerym polu. Jeśli jesteś początkujący to postaraj się braki w warsztacie nadrobić pomysłem, klimatem, ustawieniem światła, kamery itd. Co tu poprawiać kiedy wszystko jest źle zrobione?. Złe jest światło - to teren otwarty a oświetlasz go jakimś spotem któremu \"światła starcza jedynie na połowę sceny\". Złe jest kadrowanie/ustawienie kamery. Złe są materiały i tekstury - fatalne tło, rozmazany mur, brak jakichkolwiek map typu bump, czy specular level itp. I wreszcie złe są modele. Wieże, które wyglądają jak studnie z piramidką zamiast dachu. Kwadratowy plane który udaje ziemię (jeśli już to tak go ustaw żeby jego bok był równoległy do linii horyzontu, a najlepiej aby się z nią pokrywał). Proponuję najpierw dokładnie przemyśleć temat a potem brać się za robotę.
Napisano 5 Luty 200421 l Autor gdzie można znaleźć jakieś tutki o robieniu i prezkształcaniu tekstur w photoshopie??
Napisano 5 Luty 200421 l Ok to moze ja sie wypowiem: trawa jest zbyt jaskrawa i w ogole za duza i zbyt jednolita. Wierze to raczej jak z placu zabaw dla dzieci niz WIERZE. Sprobuj je troche wystrelic do gory i porobic im detale bo boxy sa bardzo nieciekawe. Jakies zroznicowania w szeroksci na calej wysokosci. Wierza wolnostojaca jest ciekawsza w przekroju poprzecznym okragla a nie kwadratowa. NIe jest to trudne bo mozesz zroznicowanie zrobic poprostu zaznaczajac vertexy i robiac skalowanie. Czemu w scenie nie ma cieni ? Tlo jest dziwne tez jakies takie, moze nawet bez tla byloby lepiej. Ja osobicie polecam na poczatke skupiac sie na modelu a nie na calej scenie odrazu. Bo tak to czas spedzasz na wszystkim a tak to ten sam czas mozesz na samych wierzach spedzic. Popatrz na inne WIPy. Ludzie pokazuja modele same a pozniej dopiero jakies sceny z nimi. I popraw temat. Powinien brzmiec Scena 3D: Trzy wierze pozdrawiam i sie nie doluj tylko pracuj i podgladaj najlepszych (tzn to cale forum a zachod olej :P) Acha i jeszcze swiatlo. Omni chyba by bylo lepszym wyjsciem i gdzies na gorze bo chamskie sa cienie po prawej ekranu :|
Napisano 5 Luty 200421 l W takich scenach najlepiej sprawdza się direct light, który najlepiej naśladuje światło słoneczne. Omni jest dobry do np. symulowania światła żarówki. Przydał, by się jeszcze delikatny ambient light w odcieniu nieba w ustawieniach environment.
Napisano 6 Luty 200421 l > CO dodać co ując światłe textury i inne . Pytasz jakbyś pokazał ukończoną scenę wymagającą fachowej korekty i wrzucenia do galerii. A to żadna scena. Co najwyżej poligon na którym powinieneś zmierzyć sie z setką konfiguracji tekstur, oświetlenia i.. innych. Testuj, eksperymentuj, popracuj w photoshopie ..
Napisano 6 Luty 200421 l jak dla mnie wszystko takie ... boxowate, ostre kanty etc. nigdy mur taki nie jest no i texturki też średnie
Napisano 6 Luty 200421 l Troszeczkę lepiej. Wywal wszystkie tekstury, całą tą trawę i zrób porządny model muru i wież (na razie bez materiałów). Dopiero potem zabierz się za całą resztę.
Napisano 6 Luty 200421 l Witam! a wiec tak: wszystko jest zbyt kwadratowe, texturka z tego co widze to chyba nawet bumpu nie ma, a kamienie wyszllifowane to sie w murach rzadko zdarzaja, zrob inny dach tych wierzyczek, a ty wstawiles tylko standardowa piramidke z maxa:( wymodeluj je, a jak sobie nie poradzisz to chociasz zrob texturke, bo wyglada jak by byla z zelaza, - zrob lepiej z drewna (no ale to twoj pomysl:D) Aaa.... i usun ta trawe, wyglada jak ogien... zrob bitmapowa taka jak jest w gierkach (blind material => 1 material z trawa => 2 pusty (szary) + 0% transparency => 3 maska, czarny obrys trawy... (alfa tzn tam gdzie jest czarny kolor tam bedzie widoczne a gdzie bialy bedzie przezroczyste) no i robisz plane i nakladasz na to texture i gotowe :D Proste jak drut w kieszeni:P Trawa bedzie przypominac taka jak ta w np. call of Duty, Chrome czy Vietcong... Dziekuje panstwu za uwage, na kolejne posty zapraszam w swoim imieniu po updejtach. A teraz zapraszam na wiadomosci sportowe a pozniej pogode: . :D
Napisano 6 Luty 200421 l Autor ogląałem duża zdjęć z takimi wieżami i wszędzie dachy są w kształcie piramidki
Napisano 6 Luty 200421 l kulexy dobrze ci radzi:D radzę dokładnie przeanalizować tą odpowiedź. Ni i proszę - błagam - zmień te falujące kłody podtrzymujące dachy wież - no i zrób je barzdiej detaliczne - bo na razie totakie strasznie sztywne i mało ciekawe jest(soirki ale to tylko moja opinia0. Giorgione
Napisano 6 Luty 200421 l Autor ona na 100@! będą takie falujące to jedna z moich myśli, bo interesuje się chińską archtektura i nie maja oni prostych podpurek
Napisano 6 Luty 200421 l jak beda takie , to beda po prostu brzydkie i nieciekawe.. moze i te podporki sa falujace , ale na pewno nie wygladaja tak jak u ciebie, zrob cos z tym bo ty chyba myslisz ze to jest ladne ?
Napisano 6 Luty 200421 l Tym murom trzeba mesh smooth i displacement map. Gdyby ciesla postawil takie krzywe belki, to by go co najmniej zwolnili.
Napisano 6 Luty 200421 l masz tu tutka o trawie.. wlasnie napisalem :D dla ciiebie :D http://piw.net.w.interia.pl/tutek/trawa_tut.htm
Napisano 6 Luty 200421 l mozesz zagescic siatke muru i dac mape do kanalu displacement, albo modyfikator displace
Napisano 6 Luty 200421 l aha... mozesz jeszcze extrudowac (extrude) polygony, ktore maja byc mieszy kamieniami, a pozniej MeshSmooth...
Napisano 6 Luty 200421 l modyfikatora displace bym nie dawala, bo bardzo spowalnia viewporty. Daj displacement mape, i dispApprox modifier zeby to mialo jakas pozodna rozdzielczosc przy renderowaniu.
Napisano 7 Luty 200421 l wow zombo świetna pracka , modeling ujdzie troche tekstury nie paszą ale klimacik zadymisty , pracuj dalej
Napisano 7 Luty 200421 l jak to sie mowi kazda potwora znajdzie swojego amatora :D :D :D a mowiac powazniej to choc wiele jeszcze pracy przed Toba zombo master to widze ze chcesz sie czegos nauczyc i to jest najwazniejsze....
Napisano 7 Luty 200421 l zrób trawkę porządną jak w tutku zacznij wszystko od nowa powinno byc dobrze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto