Skocz do zawartości

trzy wieże (WIP)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

prpracuj najpierw nad koncepcja, co chcesz pokazac, co jest tematem, moze jakis szkic?

jak wymyslisz cos ciekawego to zrob ciekawa kompozycje.

zrob dokladniejsze modele, staraj sie nie powielac obiektow chyba ze nie bedzie to widoczne.

dopracuj materialy, cos wiecej niz tylko diffuse.

tekstury sa bardzo slabej jakosci i rozdzielczosci, eksperymentuj w photoshopie.

na koniec ciekawy kadr i oswietlenie ktore zbuduje ci nastroj.

 

czyli wszystko od poczatku :)

 

zastanow sie czy nie lepiej bedzie wygladala trawa w formie bitmapy plus jakies krzaki.

teraz to mi sie kojarzy z konwencja filmu dla dzieci o tematyce oswiecim-biskupin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to są za wierze? Obronne? Trochę to bez sensu. Trzy wierze stoją sobie obok siebie w szczerym polu. Jeśli jesteś początkujący to postaraj się braki w warsztacie nadrobić pomysłem, klimatem, ustawieniem światła, kamery itd. Co tu poprawiać kiedy wszystko jest źle zrobione?.

 

Złe jest światło - to teren otwarty a oświetlasz go jakimś spotem któremu \"światła starcza jedynie na połowę sceny\". Złe jest kadrowanie/ustawienie kamery. Złe są materiały i tekstury - fatalne tło, rozmazany mur, brak jakichkolwiek map typu bump, czy specular level itp. I wreszcie złe są modele. Wieże, które wyglądają jak studnie z piramidką zamiast dachu. Kwadratowy plane który udaje ziemię (jeśli już to tak go ustaw żeby jego bok był równoległy do linii horyzontu, a najlepiej aby się z nią pokrywał).

 

Proponuję najpierw dokładnie przemyśleć temat a potem brać się za robotę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok to moze ja sie wypowiem:

trawa jest zbyt jaskrawa i w ogole za duza i zbyt jednolita.

Wierze to raczej jak z placu zabaw dla dzieci niz WIERZE.

Sprobuj je troche wystrelic do gory i porobic im detale bo boxy sa bardzo nieciekawe. Jakies zroznicowania w szeroksci na calej wysokosci.

Wierza wolnostojaca jest ciekawsza w przekroju poprzecznym okragla a nie kwadratowa. NIe jest to trudne bo mozesz zroznicowanie zrobic poprostu zaznaczajac vertexy i robiac skalowanie.

 

Czemu w scenie nie ma cieni ?

Tlo jest dziwne tez jakies takie, moze nawet bez tla byloby lepiej. Ja osobicie polecam na poczatke skupiac sie na modelu a nie na calej scenie odrazu. Bo tak to czas spedzasz na wszystkim a tak to ten sam czas mozesz na samych wierzach spedzic. Popatrz na inne WIPy. Ludzie pokazuja modele same a pozniej dopiero jakies sceny z nimi.

 

I popraw temat. Powinien brzmiec Scena 3D: Trzy wierze

 

pozdrawiam i sie nie doluj tylko pracuj i podgladaj najlepszych (tzn to cale forum a zachod olej :P)

 

Acha i jeszcze swiatlo. Omni chyba by bylo lepszym wyjsciem i gdzies na gorze bo chamskie sa cienie po prawej ekranu :|

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich scenach najlepiej sprawdza się direct light, który najlepiej naśladuje światło słoneczne. Omni jest dobry do np. symulowania światła żarówki.

Przydał, by się jeszcze delikatny ambient light w odcieniu nieba w ustawieniach environment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> CO dodać co ując światłe textury i inne .

 

Pytasz jakbyś pokazał ukończoną scenę wymagającą fachowej korekty i wrzucenia do galerii. A to żadna scena. Co najwyżej poligon na którym powinieneś zmierzyć sie z setką konfiguracji tekstur, oświetlenia i.. innych. Testuj, eksperymentuj, popracuj w photoshopie ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

a wiec tak: wszystko jest zbyt kwadratowe, texturka z tego co widze to chyba nawet bumpu nie ma, a kamienie wyszllifowane to sie w murach rzadko zdarzaja, zrob inny dach tych wierzyczek, a ty wstawiles tylko standardowa piramidke z maxa:( wymodeluj je, a jak sobie nie poradzisz to chociasz zrob texturke, bo wyglada jak by byla z zelaza, - zrob lepiej z drewna (no ale to twoj pomysl:D)

Aaa.... i usun ta trawe, wyglada jak ogien... zrob bitmapowa taka jak jest w gierkach (blind material => 1 material z trawa => 2 pusty (szary) + 0% transparency => 3 maska, czarny obrys trawy... (alfa tzn tam gdzie jest czarny kolor tam bedzie widoczne a gdzie bialy bedzie przezroczyste) no i robisz plane i nakladasz na to texture i gotowe :D Proste jak drut w kieszeni:P Trawa bedzie przypominac taka jak ta w np. call of Duty, Chrome czy Vietcong...

 

Dziekuje panstwu za uwage, na kolejne posty zapraszam w swoim imieniu po updejtach. A teraz zapraszam na wiadomosci sportowe a pozniej pogode: . :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kulexy dobrze ci radzi:D

radzę dokładnie przeanalizować tą odpowiedź.

Ni i proszę - błagam - zmień te falujące kłody podtrzymujące dachy wież - no i zrób je barzdiej detaliczne - bo na razie totakie strasznie sztywne i mało ciekawe jest(soirki ale to tylko moja opinia0.

 

Giorgione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sztylu master

wow zombo świetna pracka , modeling ujdzie troche tekstury nie paszą ale klimacik zadymisty , pracuj dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności