Jump to content

Ogien wojny: BOB & Lajin


bartonfink
 Share

Recommended Posts

Hi Pracka jest w bardzo poczatkowej fazie jedyne co narazie widac na zalaczonych renderach to ogolny zarys robocika.W planach jest rowiniez kobietka(joz zaczolem ale jeszcze naprawde niema co pokazywac) wszystko ma troche zalatywac manga (ktorej zreszta nie lubie hiehie(no ale ghost in the shel wymiata :))

A motyw pracki jest taki : ... heheh to sie dowiecie pozniej ;P Odrazu oswiadczam ze jesli skoncze to bedzie to moja pierwsza scenka

Postaram sie jak najszybciej zrobic jakis upd\'ejcik

 

Czekam na opinie sugestie i krytyke (taki zemnie slodki sadomacho ;P )

 

 

 








r3.jpg\"
r2.jpg\"

 

 

Link to comment
Share on other sites

Witam

 

Dzis prawie skonczoy model glowy Luujin . Mam prosbe do wszystkich podpowiedzcie jakie cechy podkreslic aby twarzy nadac ksztalt bardziej azjatycki ?? niemam pomyslu wiem ze usta napewno poprawie ale to raczej nie wystarczy :( aaa no i nie chodzi mi o typowa japonke raczej taki mishmasz japonki z wietnamka(bardziej w strone tej drogiej :D )

 

No i jeszcze jedno pytanie mianowicie jesli joz zrobie bipeda (gdy oczywiscie ukoncze) do BoB\'a to w jaki sposob mam polaczyc to wszystko z kablami boba (ktorych kilka bedzie) tak zeby wszystko razem ladnie hulalo ?? normalnie niemoge spac przesto a narazie niemam pomyslu (no i niebardzo widzi mi sie robienie okablowania od nowa za kazdym razem gdy zmienie opzycje postaci :( ) MA KTOS JAKIS POM?YsL ???!!! pliz

 

g4.jpg\"

 

 

Link to comment
Share on other sites

Yo siatke robota pokaze moze jotro :) narazie zabardzo niema co pokazywac bo wiecej tam wygladzania niz pracy hiehie(pozatym bob sklada soe narazie z osobnych czesci np reka i noga to osobne moduly) dopiero bede staral sie nadac mu wlasciwy ka\\sztalt narazie chodsil o pomysl i proporcje (ale siatke zalacze to pewne)

co do tego ze powinienem sobie poradzic z zarigowaniem to watpie bo narazie nawet pozadnie bipeda nie potrafie zalozyc no ale bitwa jest w koncu poto zeby takie lenie jak ja :D wkoncu sie czegos nauczyly i doprowadzily pracke do konca

:) pozdro no i dzieki za tony kreatywnej krytki

Link to comment
Share on other sites

W robocie to mi się główka nie bardzo podoba. Mam jakieś dziwne skojarzenia. Nie będę ich dokładnie opisywał;) A co do bipeda. To proponuję zrobić to na zwykłym bipedzie nie modyfikowanym z tym, że po dołączeniu physica będziesz musiał pokombinować z envelopami i zachaczyć te przewody. Trochę to potrwa zanim dobierzesz odpowiednie parametry, żeby się przewody nie załamywały:) Ale da się.

P.S. Jakby się nie dało to dołącz kilka boxów symulujących przewody i połącz je chierarchicznie:)

Pozdrawiam Bacry

Link to comment
Share on other sites

Bacry dzieki za rady odnosnie zarigowania :) jak tylko skoncze modelowanie i teksturowanie zaraz wezme sie za to . Ostatnio nie mialem za wiele czasu i nize duzo zrobilem w obecnej chwili pracuje nad dodaniem detali do robota zamapowaniem go i nad kobietka .Ponizej robot ze zmieniona glowa ( powiedzcie mi co otym sadzicie bo sam joz niewiem :/ ) oraz to co dotychczas zrobilem przy Lain. Poprawiona siatke robota (to szczegolnie dla Tesaurusa) mozna zobaczyc tu :

 

siatka1

siatka 1 +meshmooth

 

oraz tu:

siatka2

 

siatka 2 +meshmooth

 

ale OSTRZEGAM bardzop duzo waza (musialem dac z bardzo znikoma kompresja bo niewiedziec czemu nawet przy nie wielkiej lamal i szarpal linie siatki :( jak dojde oco chodzi to podmienie te pliczki na mniejsze) .Pomysl na zakonczenie pracki w glowce(oraz kilka szkicow) joz jest i to dosyc solidnie dopracowany powiem narazie tylko ze 5 renderow bedzie sie skladalo na krotka scenke (cos ala komix). Mam jeszcze prosbe podzoccie jakis pomysl na bron bo narazie to co zdzialalem to nie jest za fajne :/

Dzieki wszystkim za odpowiedzi Strzalka

 

Ps. dop zaczolem modelowac dlonie u Lain ;P

 








3r.jpg\"
k_c.jpg\"

 

 

Link to comment
Share on other sites

heheh, ladne modele, Xbox sie klania :). Niemniej bardzo ladna robota, nie podoba mi sie jedynie robot, ale tylko

nieznacznie no i w koncu to tylko moje zdanie. Milej pracy, bedzie dobrze. Acha i radze jeszcze zrobic backup\'a plikow bo panuje jakas zaraza i wszystkim max wywala pliki, juz 2 osoby zrezygnowaly z bitwy :) . Greetz. Crash.

Link to comment
Share on other sites

HAHA ja po 2 wpadkach z plikami maxa wycwanilem sie :) tzn co 15 min robie nowy pliczek ( robocik ma ich joz ochchhchcho :) i jescze troche z czasem usowam te wczesniejsze

 

Napisz co dokladnie ci sie w robociku nie podoba no chyba ze hodzi o troche mangowy klmat bo w takim wypadku to sie z toba zgadzam swoja droga ktos zacza w tej bitwie robic robocika emmy ktory moim zdaniem jest (wsrod robotow) dla kina tym czym obcy (wsrod potworow) (troche zamotalem ehehhehe niewazne ;))

 

Link to comment
Share on other sites

Po dlugiej nie obecnosci maly update :(

Wszystko spowodowane brakiem czasu i sprzetem ktory joz przy obecnym etapie prac wymieka (ze sie tak wyraze :/ ) ok koniec smecenia napisze co joz mam czego niemam co planuje no i zalacze conieco .

 

1.Postac robota i kobietki definitywnie skonczona wlacznie z zarigowaniem(czego nie bedzie jeszcze widac na tym rendrze ponizej ale otym zara)

Tekstory do postaci sa na ukonczeniu.

 

 

2.Wymyslilem bron dla nich ale ulegnie ona jeszcze malej modyfikacji no i niema ona jeszce tekstorek

 

3.sceneria bedzie w miare mozliwosci poprawiona (czytaj trawa lepiej ustawiona ziemi bardziej pofaldowana w w koniecznych miejscach (na styku trawy - zeby nie bylo kontrastu) ale texturka jest joz w sumie skonczona co widac ponizej .Dozuce jeszcze kilka kamyczkow dodam pnacze na drzewie noo inajwazniejsza zecz w tle bedzie potezna planeta ale mam narazie z nia klopoty chodzi oto iz miala sie ona rozpadac co narazie nie wychodzi mi zbyt realistycznie no ale pracuje nadtym :(

 

4.Wszelkie wystrzaly i smugi dymu sa joz opracowane ale ze wzgledow ekonomicznych(czas czas czas) narazie nie zalczelm nic poza tym co widac

 

No i teraz prsejde do sedna sprawy mam STRAAASZNY PROBLEM!!!!!! pomocy

chodzi oto ze zarigowane postacie mam w osobnym pliku efekty w osobnym plku robie , a modelowanie znowu w osobnym pliku czemu ??!! a no temu ze : po 1 innaczej musial bym czekac 20 min na odswierzenie viewportow :( a po 2 pliki (a uzbieralo misie ich troche ) strasznie sie jakos pokaszanily chodzi oto ze np w 1 pliku moge modelowac ale o renderowaniu yo joz moge pomazyc bo mi sie zwiesi (serio ) z kolei w 2 pliku moge zarigowac posatc ale znow o modelowaniu moge zapomniec to samo o renderowaniu z kolei plik w ktorym pracuje nad wyszczalami i innymi pirdami wywala mi sie jak mus ie zachce :( ehh szkoda gadac .Pewnie myslicie ze zglopialem poco mi tyle plikow i kazdy do czegos innego :D heh no to joz niestety samo z siebie wyszlo Musialem zrobic selekcje plikow co w jakim pliku moge robic (prawie wszystkie mi sie uwalily(bez tych najwczesniejszych)) no i kontynulowac jakos szkodaaa gadac...

 

ok niewiem czy kumacie cos z powyzszego (w co szczerze watpie bo wlasnie zucam palenie(6 dzien bez popka :) wiec moge strszne bzdury gadac hehh pozniej to moze jeszcze raz przeczytam i karygodne bzdury wytne

 

Ps. Przy imporcie plikow bipeda do tego pliku w ktorym renderuje max mi sie wywala :((( co ja biedny zrobie hlip

 

 

Ok jesli ktos mial podobne problemy to niech da mi znac i podpowie co robi zeby ratowac sytuacje

 

Ponizej teren jaki przyszykowalem do tej scenki robot jest tylko poto zeby sprawdzic jak klorki sie zlewaja :) napiszcze czy wam sie to podoba i czy ide w dobrym kierunku

by

 

scen1.jpg\"

 

Link to comment
Share on other sites

Scorpi co cie w tych kolorkach razi ?

 

Bremen z zalozenia ma to byc bardzo ciepla planeta z powiedzmy 2 sloncami czyli bardzo nasloneczniona ale sie jeszcze zastanowie i moze zeczywiscie cos przciemnie

 

saygon co do trawy masz racje wyglada ona dosyc sztucznie popracuje jeszcze nadtym ale odrazu mowie ze kolor bedzie troche sie roznil od tej trawy ktora znamy :)

 

dzieki za komenty

Link to comment
Share on other sites

Rozumiem, że to jeszcze nie jest wszystko:) Ogólnie powiem tak, wyrąbiste modele (kwiatek mnie powalił, właśnie takie szczególiki mi się podobają) Kolorów nie zmieniaj też pasują. Popracuj tylko nad kompozycją. Chyba, że masz to rozpracowane:)

Powodzenia Bacry

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie to jest zajebista pracka. kolory sa wyczesane nie wiem o co ci Scorpi chodzi ? trawa tez jest spoko.

 

brakuje moze malego dof-a , i troszke pobrudzic robota by sie moze przydalo.

ta planeta mogla by miec kilka ksiezycy ( na niebie moglbys dodac ksiezyc )

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

witam!!

 

NO !!! powiem tyle :o

 

a teraz przejde do krytyki :P

 

Kolorki - super! :)

sceneria - super :)

paninka ? - gdzie panienka ?? :)

trawa - ma w sobie to cos bardzo mi sie podoba

pozycja robota - dobra ale lepiej by bylo gdyby patrzal w nasza strone :) przydaly by mu sie dobre duze oczka :)

 

Jak ty w to wkomponujesz laseczke ??

 

no ciekaw jestem jak to rozwiazesz ! czekam na update :)

Link to comment
Share on other sites

sorki ze zawracam d..e ale meczy mnie to troche

 

W regulaminie pisze jak byk

 

\"Pierwszy cykl rozpoczal sie pierwszego stycznia tego roku (01-01-03) wiec:

 

25-01-03 zostanie rozpoczeta ankieta, bedzie trwac do 04-02-03.

30-01-03 zostana pobrane prace do podsumowania.

04-02-03 zostana ogloszone wyniki pierwszego podsumowania oraz wprowadzony nowy temat.\"

 

no jak na moje oko (za szklem ale nadal oko ;) terminy te sa joz przeszloscia i jak na razie ani ankiety ani wynikow nie widzialem , na dodatek kilka osob pisze ze \"czasu coraz mniej\"

 

Ja swoje pracki mam na ukpnczeniu(jotro lob nnajpozniej pokaze 1 beta render ;))staram sie je w miare mozliwosci czasowych dopiescic) i chce wiedziec jaki jest ostateczny koncowy nieublagalny termin zakonczenia 1 tury 1 bitwy prosze bardz o odpowiedz.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

regulamin - hmm ... jeszcze nie czytałem :D

scena: jeśli wziąć pod uwagę, że mangi generalnie nie znoszę, to praca mi się bardzo podoba

- dużo szczegółów w modelowaniu

- bardzo fajne texturki (ten minikanion jest zaq%&^$#*), ale robocika możnaby oteksturować lepiej (chodzi może o jakiś kuż, może zarysowanie czy osmalenie po jakimś wybuchu) bo w otoczeniu wygląda zbyt sterylnie

- niebo - ma fajną teksturkę, ale właśnie ... to tylko tekstura - może jakieś rzeczywiste chmury ?

 

bardzo fajnie :D

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

ehhh szkoda gadac

pisalem ze dzis albo jotro cos pokaze ale hyba sie to wydluzy - po jakichs 2 miesiacach wlaczylem antywira no i okazalo sie ze vir na virze virem poganiany ustrojstwo zwie sie W32.Nimda.enc i klony :( prawie wszystko mi teraz padlo(co zabawne przed zapuszczeniem czyszczenia wszystko bylo ok dopiero po wykryciu aczely sie jaja) teraz nawet ie ledwo zipie i moge pomazyc o otwarciu wiecej niz 1 okna naraz posdrofienka i cierpliwosci

 

 

PONAWIAM PYTANIE O TERMIN !!! (3 posty wyzej)

Link to comment
Share on other sites

nie podoba mi sie poza tej panienki - wydaje sie, ze przy takiej nieostroznosci zaraz dostanie shot\'a w plecy... ;)

 

poza tym te latajace roboty kojarza mi sie z serialem o czlowieku pt. \"Bylo sobie zycie\" :P

 

ale ogolnie coraz lepiej....

pozdroofki

Link to comment
Share on other sites

wiesz, Bartonfink, na upartego, to nadal mozna podciagnac pod \"Bylo sobie zycie\" ;)

 

a tak na serio, to calkiem fajnie, tylko jeszcze popracuj nad teksturkami tych latajacych pojazdow i strzalami z laserow - przypominaja mi jakies wczesne filmy science-fiction w stylu \"Godzilla kontra Kosmogodzilla\" :P

 

poza tym jakos do mnie nie przemawia to pomaranczowe niebo... jesli juz, to mogloby byc bardziej wpadajace w czerwien - takie typowe filmowe postnuklearne niebo... :)

 

a ta na marginesie, to reszta wydaje sie w porzadku... :cool:

 

pozdroofki

Link to comment
Share on other sites

wystrzaly byly robione f szopie( niewiem czemu al max mi sie teraz zwieszal prz vide post) wiec mozliwe ze stad ta sztucznosc ale dzieki i masz racje godzilla gora ;))

 

heheh jako iz widze ze moja pracka robi \"furore\" ;) koncze narazie definitywnie i biore sie za nauke ( tyle czasu joz stracilem a mialem sie uczyc od poczatku roku hehhe znow mi nieposzlo ;D)

 

ok zycze wszystkim powodzenia :) pozdrowienka

Link to comment
Share on other sites

ejj tylko nie to..

jak juz masz sie uczyc to ucz ;) ale trza to puzniej skonczyc! pracka naprawde moze byc o niebo lepsza jesli poprawisz pare rzeczy..wkoncu liczy sie efekt a ne robienie ze stoperem w lapie ;P

- texturki panceza robota i panienki mogly by bc troche bardziej szczegolowe..wiesz teraz to ta za wiele ni ma

- jesli rozmazez te laserki jakos fajnie wzdlooz toru lotu to bedziesz mial motion blura .. bedzie ladniej

- moze to moj monitor ale kolory tez mi troche nie pasuja ale spoko.. wystarczy tylko jesli nie bedzesz przesadzal ze zbyt wysokim kontrastem kolorow .. poprawienie tego wcale nie zajmi doozo czasu - poprostu do mnie bardziej przemawia scena wojenna w czarawych ponoorych odcieniach

no.. to tyle mojej opinii..koncz to bo warto ;)

powodzenia

Link to comment
Share on other sites

bardzo dobry pomysł ale czy przypadkiem nie jest to chaos of time heheheheh nie wiedomo wogóle co tam jest grane panienka sie nastwia jak by jej maił ktos .............. od tyłu hehe a on nawet jej nie broni lasery lataja w strone czego ??

A dobra nie bede juz taki hehe miłego

Link to comment
Share on other sites

ok opisze koncepcje

 

jak bede mial czas(pewnie w wakacje to dokoncze to a mialo do tego byc jeszcze 4 scenki ale to zobaczycie jak skoncze (niechce pisac oczyms czego niezrobilem dotychczas)

 

robot i babka znajduja sie na wzgorzu ida droga i docieraja do skzyzowania w tym samym momencie(podczas podziwiania widoczkow ;) zostaja zaatakowani z kazdej strony

 

robot strzela do najblizszego a babka przygotowuje sie na odparcie tych nadlatujacych nania

 

 

Do kogo strzelaja ?? przy takiej predkosci trudno trafic z takiej broni wiec jest to hybiona seria w dowolna z widocznych 2 postaci

 

dzieki wszystkim za \"kokretna\" krytyke

no moze prawie wszystkim

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy