p_e_t_e_r Napisano 8 Luty 2004 Share Napisano 8 Luty 2004 czesc wam jestem tu nowy a to moja pierwsza praca w maxie po bezsensownym klikaniu w tym programie jakies sugestie dla poczatkujacego...bla bla bla ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Obywatel Napisano 8 Luty 2004 Share Napisano 8 Luty 2004 no jedna zasadnicza uwaga - logo powinno byc nie skomplikowane. To raczej reklama ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuriel Napisano 8 Luty 2004 Share Napisano 8 Luty 2004 uwaga jest taka że jak się chcesz czegoś naumieć to pracju, pracuj, pracuj. co do loga konkretnie to nie będę się wypowiadał... nie podoba mi się i tyle 8). a... i jeszcze jedno, jeśli używasz cudzych obiektów to pisz że ich używasz ok? bo trawa jest najleprzym elementem tej sceny... i wiem że to nie twoja robota 8]. widziałem już taki tutorial jak dawno temu chciałem się trawy nauczyć 8). a oświetlenie jest takie samo jak w prubnej scence... piece! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_e_t_e_r Napisano 9 Luty 2004 Autor Share Napisano 9 Luty 2004 tak trawka oczywiscie to nie moj pomysl, ale przeciez nie bede wymyslal czegos od zera bo nie ma sensu jest fajny sposob ktos to wymyslil i trzeba korzystac jesli sie sprawdza bede pisal kiedy uzyje czegos \'cudzego\' pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuriel Napisano 9 Luty 2004 Share Napisano 9 Luty 2004 ależ ja ci niczego nie zabraniam, chodzi oto że trzeba nabrać dobrych nawyków już na początku. wiesz widziełem kiedyś (na tym serwisie) prackę której główny element (jak się potem okazało) był wygenerowany w poserze. autor o tym nie wspomniał a obiekt stanowił 95% scenki. pomijając już kwestie czy jest sens robić z poserowych poostaci \'głównych bochaterów\' scenki. ja ci nie zabraniam kożystać z tutków, po to przecież są. wydaje mi się jednak że ty poprostu użyłeś scenki dołączonej do tutoriala, a nie zrobiłęś jej samodzielnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_e_t_e_r Napisano 9 Luty 2004 Autor Share Napisano 9 Luty 2004 spoko, zapamietam :) Trawke wykonalem samodaielnie na podstawie tutoriala. kurcze tylko dalem duzo zdziebelek trawy ok 50000 i nawe t jak wlacze w scatter ze ma tylko 1% pokazywac na wievporcie to i tak moj komp tak zwalnia ze glowa boli. moze ma ktos jakis pomysl co mozna zrobic zeby nie byl tak obciazony ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dr Ug Napisano 9 Luty 2004 Share Napisano 9 Luty 2004 Palcem obracaj wiatraczek na procesorze (zeby szybciej sie obracal). Wtedy procek bedzie lepiej chlodzony i wszystko bedzie chodzilo jak burza. Mozesz tez postawic na procku kostki lodu. P.S. Przeczytaj regulamin i zmien temat. Gdzie sa moderatorzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_e_t_e_r Napisano 9 Luty 2004 Autor Share Napisano 9 Luty 2004 \"ha ha ha\" bardzo smieszne. ja pytam ludzi co sie tym zajmuja, chodzi o jakas optymalizacje wyswietlania, prosze nie zartowac z biednego czlowieka :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 9 Luty 2004 Share Napisano 9 Luty 2004 normalnie leniwosc wsrod forumowiczow jest tak porazajaca, szczegolnie wsrod nowych a to oni przedewszystkim powinni sie wykazywac jakas inicjatywa, ehh szkoda gadac.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkk3a Napisano 9 Luty 2004 Share Napisano 9 Luty 2004 mi sie logo podoba, tylko moze spróbuj zmienic je na takie o ograniczonej liczbie kolorów aby dobrze sie zapisywało w gifie loga zwykle nie mają płynnych przejść tonalnych. pokombinuj z materiałami Ink \'n Paint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Damian Napisano 10 Luty 2004 Share Napisano 10 Luty 2004 to sie na logo nie nadaja... i koniec... a co do uzywania codzych obj, to absolutna prawda i lepiej sie pilnowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuciel Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 pomysl, logo w miniaturce jaki i w powiekszeniu powinno ukazywac, choc polowe oblicza grupy, twoje po zmniejszeniu wyglada jak kupa trawy i nic wiecej, pozatym nic o zespole sie nic nie dowiadujemy, wyglada jak nazwa beznadziejnie kiepskiej gry platformowej, pomyslcie wszyscy nad tym logiem jeszcze raz ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Archangel Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 ja od siebe doloze to ze przede wszystkim jesli jestes poczatkujacy to wybieraj sobie jak najbardziej ambitne zadania na ktorych sie czegos nauczysz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p_e_t_e_r Napisano 11 Luty 2004 Autor Share Napisano 11 Luty 2004 dzieki za porady nazwa jest niefortunna bo logo to sam napis 2d wykonany przez kogos innego moje zadanie polegalo na wykonaniu jakiegos ladnego \'obrazka\', ktory by wykorzystywal owe logo i w zaleznosci od pory roku byl inny, wiec idzie wiosna i stad ta trawa. calosc ma byc na stronie tytulowej zespolu www na planszy z wyborem rozdzielczosci stronki Archangel: wzialem sie za cos ambitniejszego - prosty model fiata 500, nawet jest taki turorial wiec skorzystam bo z tego co zrobilem dotychczas widze ze jest pare fajnych technik o ktorych nie wiedzialem aha i mam pewnien problem: opanowalem narzedzie \'align\' ale nie dziala w stosunku do pojedynczych krawedzi czy tez wertexow. czy istnieje jakis sposob ich wyrownywania (automagiczny) ??? i druga rzecz: modyfikator meshsmooth dziala dla calej siatki nawet po modyfikatorze mesh select, jak zrobic zeby tylko czesc siatki zoptymalizowal(wygladzil) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nekro Napisano 11 Luty 2004 Share Napisano 11 Luty 2004 Przekonwertuj bryłe na Editable Poly, tam można smoothować oddzielnie każdą ściane czy vertexa. (2-gi guzik myszy na bryłe, /conver to/editable poly/) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi