Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc wam jestem tu nowy a to moja pierwsza praca w maxie po bezsensownym klikaniu w tym programie

 

jakies sugestie dla poczatkujacego...bla bla bla ?

 

:)

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

uwaga jest taka że jak się chcesz czegoś naumieć

to pracju, pracuj, pracuj. co do loga konkretnie to nie będę się wypowiadał... nie podoba mi się i tyle 8).

 

a... i jeszcze jedno, jeśli używasz cudzych obiektów

to pisz że ich używasz ok? bo trawa jest

najleprzym elementem tej sceny... i wiem że to nie twoja robota 8]. widziałem już taki tutorial jak dawno

temu chciałem się trawy nauczyć 8).

a oświetlenie jest takie samo jak w prubnej scence...

 

piece!

Napisano

tak trawka oczywiscie to nie moj pomysl, ale przeciez nie bede wymyslal czegos od zera bo nie ma sensu

jest fajny sposob ktos to wymyslil i trzeba korzystac jesli sie sprawdza

 

bede pisal kiedy uzyje czegos \'cudzego\'

 

pozdrawiam

Napisano

ależ ja ci niczego nie zabraniam, chodzi oto

że trzeba nabrać dobrych nawyków już na początku.

wiesz widziełem kiedyś (na tym serwisie) prackę której

główny element (jak się potem okazało) był wygenerowany w poserze. autor o tym nie wspomniał

a obiekt stanowił 95% scenki.

pomijając już kwestie czy jest sens robić z poserowych poostaci \'głównych bochaterów\' scenki.

 

ja ci nie zabraniam kożystać z tutków, po to przecież są.

wydaje mi się jednak że ty poprostu użyłeś scenki

dołączonej do tutoriala, a nie zrobiłęś jej samodzielnie...

Napisano

spoko, zapamietam :)

 

Trawke wykonalem samodaielnie na podstawie tutoriala.

 

kurcze tylko dalem duzo zdziebelek trawy ok 50000 i nawe t jak wlacze w scatter ze ma tylko 1% pokazywac na wievporcie to i tak moj komp tak zwalnia ze glowa boli.

 

moze ma ktos jakis pomysl co mozna zrobic zeby nie byl tak obciazony ???

Napisano

Palcem obracaj wiatraczek na procesorze (zeby szybciej sie obracal). Wtedy procek bedzie lepiej chlodzony i wszystko bedzie chodzilo jak burza.

Mozesz tez postawic na procku kostki lodu.

 

P.S. Przeczytaj regulamin i zmien temat. Gdzie sa moderatorzy?

 

Napisano

\"ha ha ha\" bardzo smieszne.

 

ja pytam ludzi co sie tym zajmuja, chodzi o jakas optymalizacje wyswietlania, prosze nie zartowac z biednego czlowieka :)

Napisano

normalnie leniwosc wsrod forumowiczow jest tak porazajaca, szczegolnie wsrod nowych a to oni przedewszystkim powinni sie wykazywac jakas inicjatywa, ehh szkoda gadac....

Napisano

mi sie logo podoba, tylko moze spróbuj zmienic je na takie o ograniczonej liczbie kolorów aby dobrze sie zapisywało w gifie

loga zwykle nie mają płynnych przejść tonalnych.

pokombinuj z materiałami Ink \'n Paint

Napisano

pomysl, logo w miniaturce jaki i w powiekszeniu powinno ukazywac, choc polowe oblicza grupy, twoje po zmniejszeniu wyglada jak kupa trawy i nic wiecej, pozatym nic o zespole sie nic nie dowiadujemy, wyglada jak nazwa beznadziejnie kiepskiej gry platformowej, pomyslcie wszyscy nad tym logiem jeszcze raz .....

Napisano

dzieki za porady

 

nazwa jest niefortunna bo logo to sam napis 2d wykonany przez kogos innego

 

moje zadanie polegalo na wykonaniu jakiegos ladnego \'obrazka\', ktory by wykorzystywal owe logo i w zaleznosci od pory roku byl inny, wiec idzie wiosna i stad ta trawa.

 

calosc ma byc na stronie tytulowej zespolu www na planszy z wyborem rozdzielczosci stronki

 

 

Archangel: wzialem sie za cos ambitniejszego - prosty model fiata 500, nawet jest taki turorial wiec skorzystam

bo z tego co zrobilem dotychczas widze ze jest pare fajnych technik o ktorych nie wiedzialem

 

 

 

aha i mam pewnien problem:

 

opanowalem narzedzie \'align\' ale nie dziala w stosunku do pojedynczych krawedzi czy tez wertexow.

czy istnieje jakis sposob ich wyrownywania (automagiczny) ???

 

i druga rzecz: modyfikator meshsmooth dziala dla calej siatki nawet po modyfikatorze mesh select, jak zrobic zeby tylko czesc siatki zoptymalizowal(wygladzil) ???

Napisano

Przekonwertuj bryłe na Editable Poly, tam można smoothować oddzielnie każdą ściane czy vertexa.

 

(2-gi guzik myszy na bryłe, /conver to/editable poly/)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności