Pipboy Napisano 14 Lipiec 2008 Share Napisano 14 Lipiec 2008 czy przy modelowaniu w zbrushu mozna wlaczyc jakis obrazek aby mozna bylo na biezaco patrzyc sie np na inspiracje do robionego modelu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 14 Lipiec 2008 Share Napisano 14 Lipiec 2008 Ściągnij sobie irfanview i włącz opcję żeby jego okno było zawsze na wierzchu. I tu właśnie przydaje sie drugi monitor żeby sobie za bardzo widoku nie zasłonić. Jak chcesz referki(tzn. np zdjęcie głowy z boku, z przodu) wrzucić do zbrusha to poszukaj na zbrush central image plane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 14 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 14 Lipiec 2008 mam acdsee zobaccze moze tam jest tez taka opcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ark Napisano 6 Sierpień 2008 Share Napisano 6 Sierpień 2008 możesz też zrobić tak:http://www.youtube.com/watch?v=vTh0wSjF71U&feature=related Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipboy Napisano 7 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2008 no ale ten link to teksturowanie a nie modelowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ark Napisano 11 Sierpień 2008 Share Napisano 11 Sierpień 2008 Jeśli dobrze pamiętam, teksturowanie to dalszy ciąg tego filmu. W każdym razie możesz użyć mapę jako podkład i modelować zgodnie z proporcjami. Masz obraz w ZBrush, nie zasłaniasz go sobie innym oknem i model możesz "pomierzyć" na obrazku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 11 Sierpień 2008 Share Napisano 11 Sierpień 2008 Irfanview albo ACDSee always on top najlepiej się sprawdza.. Próbowałem ostatnio pracować z referkami "pod modelem" czyli import texture a następnie "crop and fill" z materiałem flat color. Ale coś było nie tak z obracaniem toola, obiekt pod spodem przeszkadzał:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 11 Sierpień 2008 Share Napisano 11 Sierpień 2008 Ze standardowych tooli jest w zbrushu imagePlane X do tego importuje się texture imagePlane X też jest w folderach zbrusha i tą texturę edytuje się w photoshopie wrzucając na nią widoki front i side naszej referki. Potem taką przygotowaną texturę wypala się na toolu wraz z materiałem flat color i można sculptować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się