Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

 

Jest to moje pierwsze podejście do jakiejkolwiek bitwy.

 

 

Koncept i obraz tego jak ewoluował:

 

Na początku miał być maniak, którego telewizja doprowadziła do totalnej deprawacji i psychozy. W momencie odcięcia źródła "zatrucia" , chory umysł zaczął sam produkować obrazy napędzające tą całą szopkę ( TV śnieży mimo to w wybałuszonych oczach wciąż widac obrazy z ulubionego programu ).

Maniak nie jest w stanie oderwać się od pasożyta jakim stał się TV.

szkic2copyvv7.jpg

 

 

Po przemyśleniu :

 

szkic3copyxo2.jpg

 

 

Być może będzie potrzebne odpowiednie skadrowanie, aby urojony refleks oczu był odpowiednio widoczny.

 

 

Nie wiem czy moje ubogie umiejętności pozwolą mi ukończyć tą pracę, alę tak czy inaczej - bedę próbował :)

 

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez gumaCK
  • Odpowiedzi 34
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tylko musisz wyraźniej opowiedzieć jakie to straszne skutki wywołała ta awaria,

przecież bez awarii koleś oglądający non-stop TV wyglądał by tak samo.

Napisano

klicek : dzieki

 

briz : postaram się przekazać samym jego wyglądem , że coś z nim jest nie tak.

"do tej pory choroba rozwijała się w ukryciu, teraz gdy TV ulegl awarii, nastąpiło

nasilenie objawów, jego mózg zaczął sam generować obrazy , których zdrowy

człowiek nie uświadczy". Straszne skutki awarii jak sie patrzy :)

Napisano

Kurde miałem na początku dość podobny pomysł, ale wiedziałem że jemu nie podołam więc dobrze, że robi to ktoś, kto się zna na rzeczy :) Powodzenia.

Napisano

Omar: Gorzej pewnie będzie z oteksturowaniem :P

 

Nvidia: Ja to mocno zielony jestem , tak szczerze, to chyba porywam się z motyką na

słońce :)

 

Master Kiełbaster: dzięki ! czyżby to był nasz prowadzący Tusk? :P

Napisano

swietna kreska na pacjęcie ale szafka z tv leć..choć pewnie sam to widzisz... życzę powodzenia. [sam też szukam inspiracji na pomysł i myślę że jak tylko bedzie pomysł to wystartuje]

Napisano

Dziękuję wszystkim za pochlebne komentarze ,ale przy koncepcie posiłkowałem się uprzednio zrobionym zdjęciem. Z biegu bym tak nie potrafił :)

 

Odnośnie 3D to ... utknąłem na modelowaniu ciała .... :D

Napisano (edytowane)

Mały update z modelowania :

 

wtrakciemodelyngu3cc1.jpg

Jak myślicie, da radę zrobić w miarę realistycznie wyglądające ubranie w taki sposób, że na prymitywną siatke ciala rzuca się ubranie za pomocą reactorowskiego cloth'a? Czy lepiej to modelować? ( oby nie :P )

 

 

Edit: usunieta czesc siatki ktora teraz dlubie

Edytowane przez gumaCK
Napisano

ja się tylko zastanawiam, jak przy tym kadrze, będzie widać odbicie w oczach (są dość małe, w stosunku do całego obrazka)... a może jakiś kadr bardziej na oko w którym odbija się telewizor...

pozdrawiam i powodzenia.

Napisano

Anomal: Właśnie też się nad tym zastanawiałem... Przez mały kadr duzo straci nastroj,a na

duzym oczy beda za malo odbijac... jakos to wyjdzie w praniu :)

Dzięki za uwagę!

Napisano

Jak myślicie, da radę zrobić w miarę realistycznie wyglądające ubranie w taki sposób, że na prymitywną siatke ciala rzuca się ubranie za pomocą reactorowskiego cloth'a? Czy lepiej to modelować? ( oby nie :P )

 

 

 

 

Możesz rzucić colth'a a później przemodelować go trochę przez soft selection żeby lepiej leżał :)

Napisano (edytowane)

Tak to wygląda na dzień dzisiejszy:

ebaen3.jpg

 

Co do poprawy?

 

 

P.s. Czy ciało modelować od razu w pozycji finalnej, czy tez zaczac od pozycji standardowej i potem ułożyć ten model tak jak trzeba?

Edytowane przez gumaCK
Napisano

ok to lecim z koksem :)

Tam gdzie czoło łączy się z nosem masz górkę taką, wygładź ją bo wygląda jak jednorożec :P Chyba że łuk brwiowy uwypuklisz i zrównasz z tym elementem.

Maseczkę bym trochę rozciągnął w kierunku brody, bo jest trochę za mała moim zdaniem. Anatomicznie go dopieścić trzeba ale tym pewnie zajmiesz się w późniejszej fazie :) Co do pytania twojego, to jeśli lubisz rigować to zrób base mesh, do niego szkielet, ustaw model w danej pozie i dosculptuj szczegóły i poprawki. Bo czasem trudno jest wymodelować prawidłowo postać od razu w danej pozycji.

Pozdrawiam :)

Napisano (edytowane)

MISIEKasd: Dzięki za rady! Nosa na razie nie ruszam, model ma generalnie pociągłą twarz. Ale będę na to zwracał uwagę i ewentualnie w późniejszym etapie poprawię jeśli coś będzie nie tak.

Creator: Noo, to rozumiem :P Krytycyzm jak się patrzy :)

Coś pokombinuję z tym "rogiem jednorożca" , bo rzeczywiscie trochę trąci.

Z maską popróbuję i wybiore najlepsza opcję. Natomiast anatomicznie będę go pieścił poźniej - o ile starczy czasu.

oj chyba będę musiał przerobić pare tutkówna temat kości .. no i sculptowania.

 

Master Kiełbaster: Dlaczego to tylko złudzenie? Jeśli możesz to wytłumacz mi tak na chłopski rozum :]

Nie modelowałem jeszcze ubrania, więc możliwe że źle to sobie zaplanowałem.

 

 

Edit: Jak sie podmienia miniaturki ? Te co widać przy nazwie tematu.

Edytowane przez gumaCK
Napisano

Edit: Jak sie podmienia miniaturki ? Te co widać przy nazwie tematu.

 

 

Edytujesz pierwszy post >> wyślij zaawansowane >> zarządzaj załącznikami.

 

Ten co masz aktualnie wywalasz, a wstawiasz taki, jaki chcesz.

Napisano

coś się rozleniwiłem ostatnio.. wiadomo wakacje :P

 

Kamiś90: dzieki, miniaturka juz podmieniona.

 

Master Kiełbaster: spróbuję jednak za poimoca clotha uzykac "mniej wiecej" to o co mi chodizlo i reszte domodeluję.

 

Kellyq: tak, masz racje, to jest do poprawki jak i wiele innych spraw, trzeba sie wziasc w weekend do roboty :)

Napisano

Żeby pokazać film w oku będziesz chyba musiał się napocić, pozatem nie wiem czy kamera typu rybie oko nie będzie na miejscu skoro chcesz pokazać dwa punkty naprzeciwko siebie, wiesz o co mi chodzi.

 

Innym rozwiązaniem może być pokazanie twarzy gościa z filmem w oku, natomiast szum z telewizora możesz pokazać symbolicznie przez "tv-śniegowe" oświetlenie na jego twarzy i otoczeniu.

 

Koncept bardzo fajny!

Napisano

Dawno sie nie udzielałem, więc umieszczam postęp prac:

 

asdct9.jpg

 

 

Dużo się zastanawiałem nad kadrem i ostatecznie zdecydowałem się na taki.

Refleks w oczach będzie widoczny. Mam parę pomysłów aby zasugerować odbiorcy ,że TV jest niesprawny. Nie wiem jak się sprawdzą, ale to wszystko wyjdzie w praniu.

 

Głowa jeszcze nie poprawiana.

 

Levus:] Jeśli nie będę w stanie uzyskać w maxie zadowalających refleksów w oczach, to dorobię je w post prod.

Tv śniegowe oświetlenie ? hmm tylko jak ? ;P

Dzieki za wskazówki.

Napisano

Oficjalnie wycofuję się z bitwy.

 

Niestety nie będę w stanie ukończyć tej pracy w wyznaczonym terminie, a nie chcę oddawać obtanionego produktu.

Rozpocząłem bitwę z dość dużym entuzjamzmem, jednak szybko zaczęły pojawiać się problemy.

winowajcy: brak podstawowych umiejętności i leń :)

 

 

Proszę o przeniesienie wątku do WIP.

 

Powodzenia wszystkim życzę :)

Napisano

Stary nie poddawaj się!!! Zmodyfikuj tak pomysł i zakres żeby się dało (np jakieś nastrojowe oświetenie pierwszego planu a reszta taka..."subtelna i niedopowiedziana"...), wszak potrzeba matką wynalazku:) Problem to poprostu dodatkowa inspiracja...

Pozdrawiam i powodzenia.

 

P.S. Poza tym wg mnie masz już całkiem dużo...Narzuć kilka tekstur, zrób jakiegoś fryza Bohaterowi, dopracuj oświetlenie i walcz o zwycięstwo... :)

Napisano

...i jeszcze umieść kamerkę blizej zmniejszając jednocześnie ogniskową (bo póki co 50% kadru to monitor, a nie potrzebujemy oglądać dziurek w obudowie) głowa tym samym sie zwiększy i bedziesz miał wieksze pole do manewru z mimiką i refleksami)....a co do światła to jedno vray light z monitora by Ci wszystko załatwiło....ale poczynaj jak chcesz.

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Nie wiem czy można wrócić do bitwy, ale jeśli jest taka możliwość to chętnie skorzystam ;)

 

 

Anomal & JmTm00: Dzięki za motywację!

 

Spróbowałem vray'a (po raz pierwszy w ogole) i rzeczywiście.. szybko i bezboleśnie,a w MR męczyłem to oświetlenie i coś nie szło.

 

Niedawno wróciłemz urlopu, więc nie dam rady nic więcej ruszyć przed północą, wrzucam to co mam:

vray2oo3.png

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez gumaCK



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności