Beatou Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 (edytowane) Scena docelowo bedzie zawierała jakiś pojazd..mecha cos cyberpunkowego.. w klimatach GITS'a. Stwierdziłem że najpierw zrobię otoczenie itp bo jak zrobię model to mi się nie będzie chciało ;] to takie moje nowe podejście do scen tego typu xD co do aktualnego widoku to na bank dodam jeszcze jakis przewody wiszące, walajace sie smieci it.. bedzie brudno, syfiasto i mrocznie ;] co do pojazdu jest kilka koncepcji ale najpierw je sobie naszkicuje.. oto widoczek: Edytowane 20 Listopad 2008 przez Beatou
TheCapo Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 hmm:) wygląda fajnie. Mrocznie:) przypomina mi trocha doom'a 3:) Rurki troche dziwnie wygiete. Pasowało by w nich jak byś jeszcze jakąś wyrwał, aby była pęknieta czy coś w tym stylu:) Ale scena mi sie podoba. Czekam teraz na tego mecha:)Powodzenia.
Oleksiak Napisano 15 Lipiec 2008 Napisano 15 Lipiec 2008 Witam. fajny pomysł z tym tworzeniem otoczenia, a później modelu ;) Co do otoczenia to mnie nie się zbytnio nie podoba: Jest niby jakaś "brama" śluza, czy jak to tam nazwać ale framugę to ma jak drzwi od mojego pokoju, te powyginane rurki też dziwne niby to (przyszłość?) coś ala bunkier itp. a rurki w stylu hydraulika amatora :P Poręcz wygięta ale od czego przecież nie od opierania się o nią. . Ten właz czy jak go zwał ma te "cylindry" na spodzie które mają przy zamykaniu wchodzić w podłoże tylko ja tam nie widzę otworów. Moim zdaniem jest tu jakiś detal ale "nieumiejętnie" dodany. Ogólnie niby nie jest źle ale do mnie to nie przemawia. To taka moja opinia zrobisz z nią co będziesz chciał ;) Powodzenia.
Beatou Napisano 15 Lipiec 2008 Autor Napisano 15 Lipiec 2008 detale i wszystko jeszcze bedzie =.= to przeciez WIP.. to nie musi byc salon Motoko zeby byla przyszłość.. chodzi mi raczej o nowoczesny model.. w slumsach NeoTokyo ;) Stopniowo bedę zamieszczał scenke.. na razie szkam testurek i materiałów.. no i koncze szkicowac modele pojazdów..
owiec Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Mimo braku tekstur bardzo "klimatyczne" materialy. Mozesz napisac jakiego oswietlenia uzyles i materialow (blinn?), render standardowy? Jestem na poczatkowym etapie nauki 3d, tak wiec kazda informacja jest przydatna :)
Black Pantera Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Skrzyw troszeczkę chodnik i będzie super.
Beatou Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 owiec -> to standardowy materiał vray mtl. oświetlenie 1 direct light z v ray shadows i 2 spot lighty przy lampach nad śluzą ograniczone far attenuation czy jakoś tak. Silnik to vray. W ustawienia się jeszcze za bardzo nie bawiłęm bo to tylko tak dla testu.. z materiałami i tak będzie się inaczej zachowywało to oświetlenie. Chodniki, rury itp się jeszcze powykrzywia więc spoko ;] postaram się zadbać o każdy detal ;] a zwłaszcza detal pojazdu ;) bo to głownie o niego będzie chodziło.. to co widzicie to "tylko" rozbudowane tło.. w mojej wizji jednak równie ważne ;]
Beatou Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 z teksturką podłoża i głównych ścian.. nie mogłem się powstrzymać :D myślę że niektóre detale.. te mniej widoczne moge zastąpić spokojnie teksturami.. np dziuryw podłodze na pręty od śluzy itp itd.
Oleksiak Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Hey. Z prawej strony widać że podłoże ma przejście między "kafelkami". Z detalami to pewnie racja a co do otoczenia ogólnie to znasz moje zdanie ;] btw powodzenia ;)
Beatou Napisano 16 Lipiec 2008 Autor Napisano 16 Lipiec 2008 o jakie dokładnie przejscia Ci chodzi?XD bo ei skumałem..tekstura asfaltu czy co? przyda sie ;]
Gost Napisano 16 Lipiec 2008 Napisano 16 Lipiec 2008 Witam. scenka ciekawa ;), co do tekstur to mam jedną uwage... albo mi sie zdaje przez moje zmęczone oczy albo tekstura (te paski żółto czarne) uciekają przy jednym z boków nad asfaltem. pozdrawiam i czekam na więcej ;)
Beatou Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 uciekaja?:> w jakim sensie?:D one bylu kopiowane podczas robienia teksturki i potem brudzone więc moziwe ze zludzenie optyczne :D jeszcze nei do końca pomapowane... większośc nałożyłem żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie wygladało.. musze jeszcze kanji poszukac na napisy na scianach i zróżnicować tekstury trochę.. bo np skrzynki są takie same..
slayer2004 Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Te białe odblaski na rurach po lewo troche dziwnie wygladaja. Pracuj, pracuj, zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy :).
Beatou Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 chodzi Ci o parę? Tm jest volume fog :P chyba ze mowisz o czyms innym :?
carlosss Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 no para jest lipna w takim razie, bo też myślałem, że to odbicia na róże :P
Beatou Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 co w takim razie polecasz? jakis inny plugin czy to przez złe ustawienia vlume-fog?
Beatou Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 jak już to "rÓb gry" :P Nie wiem..moze trohe złagodze tą mgiełke i dam lekie zabarwienie.. sie pomysli..
Black Pantera Napisano 17 Lipiec 2008 Napisano 17 Lipiec 2008 Po 1 : ta mgiełka - out. Po 2 : Textura box'ów za ciemna poniekąd. Po 3 : Teksturka krawężnika dziwnie się układa na rogu.
Beatou Napisano 17 Lipiec 2008 Autor Napisano 17 Lipiec 2008 1. mgiełkan ie out tylko jązmienei troche.. 2. one maja byc takie przegnite ze starosci :D 3. to poprawie spoko ;]
Beatou Napisano 18 Lipiec 2008 Autor Napisano 18 Lipiec 2008 poprawilem troche niektore teksturki i dodalem znaczki ;] para zrobiona czasteczkami ;] jeszcze tylko rure musze przedziurawic ale to luz.. co do glownego motywu to mam pomysł ze bedzie tam kapsuła.. z rozbitą szybą z ktorej bedzie sie wylewał cyborg podlaczony kablami i otoczony sluzem.. a nad nim bedzie stal glina w cywilu z wycelowana bronia w glowe.. zaraz po strzale w glowe cyborga.. Taki łowca hakierow w neo toyo... kapsula.. peło kabli i elekttroniki... soon wrzuce szkic
Black Pantera Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Para powinna być pod większym ciśnieniem , i zmień AA bo wydaje mi sie że zaczynasz gubić detale ;)I może trochę brudu? :) Pozdrawiam.
Beatou Napisano 18 Lipiec 2008 Autor Napisano 18 Lipiec 2008 a skad wiesz jakie cisnienie jest w tej rurce?:D nie chce za duzo dynamiki tła wprowadzac.. uwaga ma sie skupic na glownym obiekcie
Beatou Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 taki mam pomysł na to co bedzie głównym tematem sceny.. nad tym wyplywajacym cyborgiem bedzie stał glina w cywilu z wycelowana bronia w glowe cyborga ;]
Beatou Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 ma razie cos takiego.. trochę zmieniłem pozycje kamery bo mi sie w kadrze nie mieściło.. teraz chyba lepiej.
Oleksiak Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Hey. Te rurki to gotowy materiał czy tylko diffuse ? Ciekawie to zaczyna wyglądać tyle że chyba troszkę ciemniej mogło by być i nie podchodzi mi ta kolorystyka rur, włazów i uchwytów do reszty. Para jak z szopa wyciągnięta, ble. koncept i stateczek fajny. Ja bym tylko proponował tam gdzie wchodzą te kable zasilania (?) to zmienić tą rurkę albo tylko część na taką "skrzynkę zasilania" - cholera zapomniałem jak to się nazywa :P a kablom dać jakieś fajne duże wtyczki że niby to spore kable > spore wtyczki > dużo energii dla cyborga :D ale wydedukowałem :P Zrobisz jak uważasz - powodzenia.
Beatou Napisano 21 Lipiec 2008 Autor Napisano 21 Lipiec 2008 ne no to tylko diff :D tego tam wiecej bedzie tylko ciezko mi sie je robi bo musze uwazac zeby w siebie nei wchodzily...a gdzieniegdzie chciałem poprzeplatac jakos, ciemniej bedzie... na razie tak tylko dalem pogladowo ;] bedzie troche wiecej malych swiatelek i scenka bedzie miala klimacik ;] Para jak juz pisalem to cząsteczki a nie wklejona z ps'a jeszcze tylko peknicie musze dorobic a mi sie nie chce :D Te kable zasilania sa wpiete "na lewo" :D wiec nie ma tam byc zadnych wtyczek..ale gdzie indziej beda wiec spoko ;] dobrze dedukujesz :D Co do kolorystyki rur to sam juz nie wiem.. i takzle i tak neidobrze.. pomysle pozniej..
Oleksiak Napisano 25 Lipiec 2008 Napisano 25 Lipiec 2008 Witam. Z rurkami już pisałem o co biega ;) "Para jak z szopa wyciągnięta" Także chodzi mi o efekt końcowy ale pewnie będzie dobrze. No i gdzie następny up'ek ? Jak to peoni zwykli powtarzać work work. :D
Beatou Napisano 25 Lipiec 2008 Autor Napisano 25 Lipiec 2008 mam nawał roboty teraz... kasa ważniejsza;) ale szkice w wolnym czasie robie wiec jest ok ;]
Beatou Napisano 18 Listopad 2008 Autor Napisano 18 Listopad 2008 po długiej przerwie w końcu mam czas usiąść do tego i dokończyć.. no może czasu nie mam ale na siłę staram się go trochę wydobyć na tą scenę ;] pozostało mi jeszcze kilka detali i efektów.. dopracowanie niektórych materiałów i maszyny ;] bo trochę biedna jest i ciemna. Tego detektywa też myślę żeby zrobić bardziej oldschoolowego w kapeluszu i płaszczu.. zobaczymy.. potestuję sobie szybkimi szkicami. na razie tyle:
Xardas 666 Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 uzyskałeś efekt o jaki ci chodziło i całość wygląda świetnie
Beatou Napisano 19 Listopad 2008 Autor Napisano 19 Listopad 2008 no właśnie nie uzyskałem jeszcze ale dzięki ;]
Beatou Napisano 20 Listopad 2008 Autor Napisano 20 Listopad 2008 jakieś sugestie? wskazówki? krytyka? cokolwiek?:D
Beatou Napisano 22 Listopad 2008 Autor Napisano 22 Listopad 2008 nie ma to jak wasze wsparcie :D az chce sie konczyc :P (niedokonczyc)
Lucek Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Wiesz... odpowiedzi i udział w forum są raczej dobrowolne , nie ma się co wściekać. Proponuje dać jakieś shadery na skórę, bardziej kontrastowe textury bo babka na przykład wygląda jak bez textury na pierwszy rzut oka. Wreszcie tekstura obiektu z którego wypadła babka bo jest mało ciekawy. Spróbuj ustawić ręce tak jakby zasłaniała się przed strzałem (odruch taki =) ) Myślę że postać strzelająca mogłaby mieć bardziej dynamiczną i mocną pozę. Jak się strzela z pistoletu to trzyma się go mocno , prosto tak jakbyś się przygotowywał do przyjęcia siły strzału. Możesz jeszcze poszaleć z oświetleniem. A może potem się ktoś obeznany wypowie=) pozdro
Beatou Napisano 22 Listopad 2008 Autor Napisano 22 Listopad 2008 nikt tu sie nie wscieka ;) ja jestem bardzo spokojny ;] troche zawiedziony tylko jestem ;) bo oczekiwalem jakiegos wsparcia zeby nei spitolic tej scenki.. obiekt zmienie bo na razie to on jest tylko hmm takim szablonowym tworem.. na szkicu mniej wiecej jest pokazane jak bedzie wygladal chociaz nie do konca.. tekstury na bank jeszcze będę poprawiał bo jest tak jak mówisz;) co do pozy to raczej już tak zostanie.. to jest moment po strzale gdzie dłonei jej opadły,, w jednej trzyma kabel bo wyrwała sobie go z głowy (postaram się to bardziej podkreślić). koles juz tez nie musi mocno stać bo po strzale opuszcza rękę i widac tylko dymek z lufy.. dodam jeszcze łuski i płaszcz.. może kapelusz.. kobcie jeszcze dodam wypadajace z dłoni po prawej okulary z gasnącym hologramem.. całość ma dać wrażenei takiej ulgi.. detektyw unieszkodliwił ją i jest juz takie wielkie ehhhhhh :D mysle nad dodaniem deszczu.. ale nie wiem czy to nie będzie za dożo pitolenia.. ktoś miał doświadczenia z deszczem w scenie? z oswietleniem chyba tylko jakos punktowo poszaleje..bo scena ma byc taka szara... nie chce tez odwracac uwag od głownych punktow fokalnych pozdro. na dniach bedzie kolejny render.. teraz mam zjazd na uczelni wiec troche mało czasu ;)
Lucek Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Może daj jakiś zielonkawy impuls na kablu to go ładnie podkreślisz w jej lapce i jeszcze jakoś ciekawiej możesz ją oświetlić - to doda klimatu mojem skromnem zdaniem . A okulary bym sobie odpuścił ale to kwestia gustu=)
Beatou Napisano 22 Listopad 2008 Autor Napisano 22 Listopad 2008 dobry pomysl ;] wiesz to nei beda takie normalne okulary..takie cyber okularki jako interface ktore zdjela odruchowo wypadajac z machiny.. jakos delikatnie je wpasuje zeby nei były wyrazistym detalem tylko takim na drugi rzut oka albo trzeci ;]
Lucek Napisano 22 Listopad 2008 Napisano 22 Listopad 2008 Jak chcesz. Zobaczymy na rendery=) Czekam na upa
Beatou Napisano 25 Listopad 2008 Autor Napisano 25 Listopad 2008 jeszcze zmienię materiał machiny, kolesia chyba całkowicie i shadery babki.. może gdzieś jakieś iskry i efekty ale to już postprodukcja będzie.. pobawiłem się trochę swiatłem, poprawiłem teksturę krawęznika po prawej bo nei było pasków, gazeta pod kablem po prawej, więcej rozbitego szkła i więcej kabli
Lucek Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 Teraz to fajnie pojechałeś=) Fajny postęp z shaderami postaci ale teraz otoczenie wygląda przy nich blado. Ja na twoim miejscu przyciemniłbym główne światło i dołozył jakichś światełek żeby wyciągnąc kontrasty w scenie.W ogóle ten pojazd czy tam kapsułę bym trochę podrasował bo odrywa się razem z otoczeniem od klimatu postaci - fajnego moim zdaniem. A na tym etapie pracy mógłbyś dać lepsze materiały na otoczenie bo potencjał pracy mocno wzrósł. Otoczenie wygląda trochę "gameartowo" . Mógłbyś też pomyśleć nad zmianą kadru na bardziej filmowy bo pomimo nazwy praca nie opowiada chyba o magazynie. Tyle ode mnie. btw co jest źródłem fioletowego światła?
Beatou Napisano 26 Listopad 2008 Autor Napisano 26 Listopad 2008 babka możliwe że tak zostanie ale kolesia chyba wymienię.. tylko nei wiem jak mu płaszcz wymodeluje..ubrania zawsze są problemem..ehh a moze tabletem dorysuje *smiech* Myślę czy by nie zrobić tej kapsuły trochę bardziej skomplikowanej..żeby na powierzchni były takie podoczepiane części itp..więcej detalu.. światło hmm mam główny direct i hdri.. 3 światła nad laską żeby były jakieś poblaski na jej ciele od tego śluzu, dwa reflektory nad wejściem do magazynu i 2 światła z prawej imitujące światła radiowozu. dlatego wymieszane światło daje taki efekt fioletu..może jakoś to dopracuję ale mi się podoba. Żeby to główne przyciemnić to chyba w ogóle zrezygnuję z hdri.. szkoda że to nie miasto bo bym dodał neony :P by było bardziej cyberpunkowo.. a tego gameartowego wyglądu nie mogę się pozbyć.. to chyba wina tekstur.. te kolory może.. kadr chce taki zostawić ;] się uparłem ;]
Badyl Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 facio wygląda jakby pokazywał paluchem "ojoj a co to? patrzcie":). nie widać pistolca w jego dłoni, przynajmniej na moim monitorze...
Beatou Napisano 26 Listopad 2008 Autor Napisano 26 Listopad 2008 tez tak mysle ;] poprawie to, dzieki ;]
Lucek Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 Co do gameartu to na pewno wina tekstur=) Fiolecik akurat podoba się bardzo. Bęge nalegał na zmianę kadru mino wszystko bo strasznie statyczny.
Oleksiak Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 Już trochę tu nie zaglądałem... Postaram się napisać jakąś konstruktywną "krytyczkę" Babka wygląda mi na taką lalkę barbie tylko że bez ubrania i tu proponuje pokombinować z jej bliskim otoczeniem i samym materiałem. Koleś wygląda sztywno jak na kiczowatych filmach gangsta - chodzi mi oczywiście o pozę bo model bardzo fajny. Właściwie powinienem napisać najpierw to: scena wygląda mi na nieprzemyślaną pod względem przedstawienia jakiegoś momentu. Wygląda to tak jakby każdą rzecz na planie układało się osobno i później pstrykało im fotkę. Jeżeli się mylę to mnie popraw ale sadze że chciałeś pokazać moment w którym koleś pojawia się (właśnie skąd?) i nagle widzi jakiś statek i babkę, zdziwiony bo pewnie chłop z ochrony, sięga po spluwę na wypadek obrony własnej. W tej scenie ja tego nie widzę - jeżeli koleś wybiegł z tamtych wielkich drzwi to mogłyby się dopiero zamykać a on wtedy mógłby być jakoś lekko schowany za statkiem albo powoli skradać się i sprawdzać o co kaman... Koleś jest "dziwacznie" ubrany - jeżeli to jakaś tajna firma to może jakieś logo - jakiś specjalny uniform czy coś takiego, a jeżeli też czarne to daj może jakieś źródło światła za kolesiem żeby był kontrast. ta rozlana ciecz wygląda nienaturalnie jeżeli patrzeć pod względem rozlania się - to takie moje zdanie. Statek w środku ubogi w detal. Wbrew pozorom staram się pomóc ;) Oczywiste jest że scenka ma spory potencjał i głupio byłoby gdybyś tak ją zostawił. Proponuje jeszcze zmienić materiał rur bo dziwne to takie. Tak jak już ktoś napisał jest to zbyt gameartowe no chyba że tak miało być. Mi w tej scenie najbardziej nie podoba się to jak ona jest przemyślana.. że jakiś statek i z niego wypada coś ala kosmita statek podłączony do prądu czyli ktoś w nim pewnie grzebał - no to pewnie jakaś tajna baza bla bla bla a tu jakieś skrzynki, poniszczone rury...sorki ale do mnie to jakoś nie przemawia. Mam nadzieje że jakoś pomogłem... bylebyś się nie poddał i pracuj dalej ;]
Lucek Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 Wygląda to tak jakby każdą rzecz na planie układało się osobno i później pstrykało im fotkę. Jeżeli się mylę to mnie popraw ale sadze że chciałeś pokazać moment w którym koleś pojawia się (właśnie skąd?) i nagle widzi jakiś statek i babkę, zdziwiony bo pewnie chłop z ochrony, sięga po spluwę na wypadek obrony własnej. W tej scenie ja tego nie widzę - jeżeli koleś wybiegł z tamtych wielkich drzwi to mogłyby się dopiero zamykać a on wtedy mógłby być jakoś lekko schowany za statkiem albo powoli skradać się i sprawdzać o co kaman... Wiesz właściwie to tak było=) popatrz na przebie wipa Co do pozy to była o tym mowa wcześniej - sugerowałem jeszcze inną historię i pozę - Ale to sprawa autora co przedstawia... natomiast model babki wcale nie taki zły oprócz tego że na biust żadne siły nie działają i trochę drętwo leży=) No i otoczenie ale już o tym mówiłem
Oleksiak Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Ależ oczywiście że modele są (moim zdaniem) na dobrym poziomie i do nich nic nie mam. Po prostu chciałem ocenić coś więcej niż modeling bo rzadko jest taka okazja, a tutaj aż się prosi żebyś Beatou popracował nad ogólną koncepcją. Mogę jedynie dodać że jeszcze jakiś miesiąc i będziesz mógł po mnie jechać za texturki do apache :D
Lucek Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Spoko od tego jest wip =) Beatou : Może powinieneś narysować jeszcze raz koncepta, który uwzglęgniałby ustawienie postaci? bo na pewno by to projektowi nie zaszkodziło. A co do Apache to na 100% pojadę=)
Beatou Napisano 30 Listopad 2008 Autor Napisano 30 Listopad 2008 Oleksiak, lucek91 dzieki za pomoc ;] innym tez wielki browar :D scenka juz wylądowała w dziale finished. Jestem względnie zadowolony. Oleksiak myślę że krótka fabuła rozwiąże Twoje wątpliwości ;) Pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się