Skocz do zawartości

Scena 3D: storage 07


Beatou

Rekomendowane odpowiedzi

Scena docelowo bedzie zawierała jakiś pojazd..mecha cos cyberpunkowego.. w klimatach GITS'a. Stwierdziłem że najpierw zrobię otoczenie itp bo jak zrobię model to mi się nie będzie chciało ;] to takie moje nowe podejście do scen tego typu xD co do aktualnego widoku to na bank dodam jeszcze jakis przewody wiszące, walajace sie smieci it.. bedzie brudno, syfiasto i mrocznie ;] co do pojazdu jest kilka koncepcji ale najpierw je sobie naszkicuje..

 

oto widoczek:

 

1-10.jpg

Edytowane przez Beatou
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 49
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hmm:) wygląda fajnie. Mrocznie:) przypomina mi trocha doom'a 3:) Rurki troche dziwnie wygiete. Pasowało by w nich jak byś jeszcze jakąś wyrwał, aby była pęknieta czy coś w tym stylu:) Ale scena mi sie podoba. Czekam teraz na tego mecha:)Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. fajny pomysł z tym tworzeniem otoczenia, a później modelu ;) Co do otoczenia to mnie nie się zbytnio nie podoba: Jest niby jakaś "brama" śluza, czy jak to tam nazwać ale framugę to ma jak drzwi od mojego pokoju, te powyginane rurki też dziwne niby to (przyszłość?) coś ala bunkier itp. a rurki w stylu hydraulika amatora :P Poręcz wygięta ale od czego przecież nie od opierania się o nią. . Ten właz czy jak go zwał ma te "cylindry" na spodzie które mają przy zamykaniu wchodzić w podłoże tylko ja tam nie widzę otworów. Moim zdaniem jest tu jakiś detal ale "nieumiejętnie" dodany. Ogólnie niby nie jest źle ale do mnie to nie przemawia. To taka moja opinia zrobisz z nią co będziesz chciał ;)

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

detale i wszystko jeszcze bedzie =.= to przeciez WIP.. to nie musi byc salon Motoko zeby byla przyszłość.. chodzi mi raczej o nowoczesny model.. w slumsach NeoTokyo ;) Stopniowo bedę zamieszczał scenke.. na razie szkam testurek i materiałów.. no i koncze szkicowac modele pojazdów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo braku tekstur bardzo "klimatyczne" materialy.

Mozesz napisac jakiego oswietlenia uzyles i materialow (blinn?), render standardowy? Jestem na poczatkowym etapie nauki 3d, tak wiec kazda informacja jest przydatna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owiec -> to standardowy materiał vray mtl. oświetlenie 1 direct light z v ray shadows i 2 spot lighty przy lampach nad śluzą ograniczone far attenuation czy jakoś tak. Silnik to vray. W ustawienia się jeszcze za bardzo nie bawiłęm bo to tylko tak dla testu.. z materiałami i tak będzie się inaczej zachowywało to oświetlenie.

 

Chodniki, rury itp się jeszcze powykrzywia więc spoko ;] postaram się zadbać o każdy detal ;] a zwłaszcza detal pojazdu ;) bo to głownie o niego będzie chodziło.. to co widzicie to "tylko" rozbudowane tło.. w mojej wizji jednak równie ważne ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-12.jpg

 

z teksturką podłoża i głównych ścian.. nie mogłem się powstrzymać :D myślę że niektóre detale.. te mniej widoczne moge zastąpić spokojnie teksturami.. np dziuryw podłodze na pręty od śluzy itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. scenka ciekawa ;), co do tekstur to mam jedną uwage... albo mi sie zdaje przez moje zmęczone oczy albo tekstura (te paski żółto czarne) uciekają przy jednym z boków nad asfaltem. pozdrawiam i czekam na więcej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uciekaja?:> w jakim sensie?:D one bylu kopiowane podczas robienia teksturki i potem brudzone więc moziwe ze zludzenie optyczne :D

 

1-14.jpg

 

jeszcze nei do końca pomapowane... większośc nałożyłem żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie wygladało.. musze jeszcze kanji poszukac na napisy na scianach i zróżnicować tekstury trochę.. bo np skrzynki są takie same..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1-16.jpg

 

poprawilem troche niektore teksturki i dodalem znaczki ;]

 

para zrobiona czasteczkami ;] jeszcze tylko rure musze przedziurawic ale to luz..

 

co do glownego motywu to mam pomysł ze bedzie tam kapsuła.. z rozbitą szybą z ktorej bedzie sie wylewał cyborg podlaczony kablami i otoczony sluzem.. a nad nim bedzie stal glina w cywilu z wycelowana bronia w glowe.. zaraz po strzale w glowe cyborga.. Taki łowca hakierow w neo toyo... kapsula.. peło kabli i elekttroniki... soon wrzuce szkic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hey. Te rurki to gotowy materiał czy tylko diffuse ? Ciekawie to zaczyna wyglądać tyle że chyba troszkę ciemniej mogło by być i nie podchodzi mi ta kolorystyka rur, włazów i uchwytów do reszty. Para jak z szopa wyciągnięta, ble. koncept i stateczek fajny. Ja bym tylko proponował tam gdzie wchodzą te kable zasilania (?) to zmienić tą rurkę albo tylko część na taką "skrzynkę zasilania" - cholera zapomniałem jak to się nazywa :P a kablom dać jakieś fajne duże wtyczki że niby to spore kable > spore wtyczki > dużo energii dla cyborga :D ale wydedukowałem :P Zrobisz jak uważasz - powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ne no to tylko diff :D tego tam wiecej bedzie tylko ciezko mi sie je robi bo musze uwazac zeby w siebie nei wchodzily...a gdzieniegdzie chciałem poprzeplatac jakos, ciemniej bedzie... na razie tak tylko dalem pogladowo ;] bedzie troche wiecej malych swiatelek i scenka bedzie miala klimacik ;] Para jak juz pisalem to cząsteczki a nie wklejona z ps'a jeszcze tylko peknicie musze dorobic a mi sie nie chce :D Te kable zasilania sa wpiete "na lewo" :D wiec nie ma tam byc zadnych wtyczek..ale gdzie indziej beda wiec spoko ;] dobrze dedukujesz :D Co do kolorystyki rur to sam juz nie wiem.. i takzle i tak neidobrze.. pomysle pozniej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po długiej przerwie w końcu mam czas usiąść do tego i dokończyć.. no może czasu nie mam ale na siłę staram się go trochę wydobyć na tą scenę ;] pozostało mi jeszcze kilka detali i efektów.. dopracowanie niektórych materiałów i maszyny ;] bo trochę biedna jest i ciemna. Tego detektywa też myślę żeby zrobić bardziej oldschoolowego w kapeluszu i płaszczu.. zobaczymy.. potestuję sobie szybkimi szkicami. na razie tyle:

 

0526e14f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz... odpowiedzi i udział w forum są raczej dobrowolne , nie ma się co wściekać. Proponuje dać jakieś shadery na skórę, bardziej kontrastowe textury bo babka na przykład wygląda jak bez textury na pierwszy rzut oka.

Wreszcie tekstura obiektu z którego wypadła babka bo jest mało ciekawy.

 

Spróbuj ustawić ręce tak jakby zasłaniała się przed strzałem (odruch taki =) )

 

Myślę że postać strzelająca mogłaby mieć bardziej dynamiczną i mocną pozę.

Jak się strzela z pistoletu to trzyma się go mocno , prosto tak jakbyś się przygotowywał do przyjęcia siły strzału.

 

Możesz jeszcze poszaleć z oświetleniem.

 

A może potem się ktoś obeznany wypowie=) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt tu sie nie wscieka ;) ja jestem bardzo spokojny ;] troche zawiedziony tylko jestem ;) bo oczekiwalem jakiegos wsparcia zeby nei spitolic tej scenki..

 

obiekt zmienie bo na razie to on jest tylko hmm takim szablonowym tworem.. na szkicu mniej wiecej jest pokazane jak bedzie wygladal chociaz nie do konca.. tekstury na bank jeszcze będę poprawiał bo jest tak jak mówisz;)

 

co do pozy to raczej już tak zostanie.. to jest moment po strzale gdzie dłonei jej opadły,, w jednej trzyma kabel bo wyrwała sobie go z głowy (postaram się to bardziej podkreślić). koles juz tez nie musi mocno stać bo po strzale opuszcza rękę i widac tylko dymek z lufy.. dodam jeszcze łuski i płaszcz.. może kapelusz.. kobcie jeszcze dodam wypadajace z dłoni po prawej okulary z gasnącym hologramem.. całość ma dać wrażenei takiej ulgi.. detektyw unieszkodliwił ją i jest juz takie wielkie ehhhhhh :D mysle nad dodaniem deszczu.. ale nie wiem czy to nie będzie za dożo pitolenia.. ktoś miał doświadczenia z deszczem w scenie?

 

z oswietleniem chyba tylko jakos punktowo poszaleje..bo scena ma byc taka szara... nie chce tez odwracac uwag od głownych punktow fokalnych

 

pozdro.

 

na dniach bedzie kolejny render.. teraz mam zjazd na uczelni wiec troche mało czasu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może daj jakiś zielonkawy impuls na kablu to go ładnie podkreślisz w jej lapce i jeszcze jakoś ciekawiej możesz ją oświetlić - to doda klimatu mojem skromnem zdaniem . A okulary bym sobie odpuścił ale to kwestia gustu=)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry pomysl ;]

 

wiesz to nei beda takie normalne okulary..takie cyber okularki jako interface ktore zdjela odruchowo wypadajac z machiny.. jakos delikatnie je wpasuje zeby nei były wyrazistym detalem tylko takim na drugi rzut oka albo trzeci ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6-2.jpg

 

jeszcze zmienię materiał machiny, kolesia chyba całkowicie i shadery babki.. może gdzieś jakieś iskry i efekty ale to już postprodukcja będzie.. pobawiłem się trochę swiatłem, poprawiłem teksturę krawęznika po prawej bo nei było pasków, gazeta pod kablem po prawej, więcej rozbitego szkła i więcej kabli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to fajnie pojechałeś=)

Fajny postęp z shaderami postaci ale teraz otoczenie wygląda przy nich blado.

Ja na twoim miejscu przyciemniłbym główne światło i dołozył jakichś światełek żeby wyciągnąc kontrasty w scenie.W ogóle ten pojazd czy tam kapsułę bym trochę podrasował bo odrywa się razem z otoczeniem od klimatu postaci - fajnego moim zdaniem. A na tym etapie pracy mógłbyś dać lepsze materiały na otoczenie bo potencjał pracy mocno wzrósł. Otoczenie wygląda trochę "gameartowo" . Mógłbyś też pomyśleć nad zmianą kadru na bardziej filmowy bo pomimo nazwy praca nie opowiada chyba o magazynie. Tyle ode mnie. btw co jest źródłem fioletowego światła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

babka możliwe że tak zostanie ale kolesia chyba wymienię.. tylko nei wiem jak mu płaszcz wymodeluje..ubrania zawsze są problemem..ehh a moze tabletem dorysuje *smiech* Myślę czy by nie zrobić tej kapsuły trochę bardziej skomplikowanej..żeby na powierzchni były takie podoczepiane części itp..więcej detalu.. światło hmm mam główny direct i hdri.. 3 światła nad laską żeby były jakieś poblaski na jej ciele od tego śluzu, dwa reflektory nad wejściem do magazynu i 2 światła z prawej imitujące światła radiowozu. dlatego wymieszane światło daje taki efekt fioletu..może jakoś to dopracuję ale mi się podoba. Żeby to główne przyciemnić to chyba w ogóle zrezygnuję z hdri.. szkoda że to nie miasto bo bym dodał neony :P by było bardziej cyberpunkowo.. a tego gameartowego wyglądu nie mogę się pozbyć.. to chyba wina tekstur.. te kolory może.. kadr chce taki zostawić ;] się uparłem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już trochę tu nie zaglądałem... Postaram się napisać jakąś konstruktywną "krytyczkę"

 

Babka wygląda mi na taką lalkę barbie tylko że bez ubrania i tu proponuje pokombinować z jej bliskim otoczeniem i samym materiałem.

 

Koleś wygląda sztywno jak na kiczowatych filmach gangsta - chodzi mi oczywiście o pozę bo model bardzo fajny.

 

Właściwie powinienem napisać najpierw to: scena wygląda mi na nieprzemyślaną pod względem przedstawienia jakiegoś momentu. Wygląda to tak jakby każdą rzecz na planie układało się osobno i później pstrykało im fotkę. Jeżeli się mylę to mnie popraw ale sadze że chciałeś pokazać moment w którym koleś pojawia się (właśnie skąd?) i nagle widzi jakiś statek i babkę, zdziwiony bo pewnie chłop z ochrony, sięga po spluwę na wypadek obrony własnej. W tej scenie ja tego nie widzę - jeżeli koleś wybiegł z tamtych wielkich drzwi to mogłyby się dopiero zamykać a on wtedy mógłby być jakoś lekko schowany za statkiem albo powoli skradać się i sprawdzać o co kaman... Koleś jest "dziwacznie" ubrany - jeżeli to jakaś tajna firma to może jakieś logo - jakiś specjalny uniform czy coś takiego, a jeżeli też czarne to daj może jakieś źródło światła za kolesiem żeby był kontrast. ta rozlana ciecz wygląda nienaturalnie jeżeli patrzeć pod względem rozlania się - to takie moje zdanie. Statek w środku ubogi w detal.

 

Wbrew pozorom staram się pomóc ;) Oczywiste jest że scenka ma spory potencjał i głupio byłoby gdybyś tak ją zostawił. Proponuje jeszcze zmienić materiał rur bo dziwne to takie. Tak jak już ktoś napisał jest to zbyt gameartowe no chyba że tak miało być. Mi w tej scenie najbardziej nie podoba się to jak ona jest przemyślana.. że jakiś statek i z niego wypada coś ala kosmita statek podłączony do prądu czyli ktoś w nim pewnie grzebał - no to pewnie jakaś tajna baza bla bla bla a tu jakieś skrzynki, poniszczone rury...sorki ale do mnie to jakoś nie przemawia.

 

Mam nadzieje że jakoś pomogłem... bylebyś się nie poddał i pracuj dalej ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wygląda to tak jakby każdą rzecz na planie układało się osobno i później pstrykało im fotkę. Jeżeli się mylę to mnie popraw ale sadze że chciałeś pokazać moment w którym koleś pojawia się (właśnie skąd?) i nagle widzi jakiś statek i babkę, zdziwiony bo pewnie chłop z ochrony, sięga po spluwę na wypadek obrony własnej. W tej scenie ja tego nie widzę - jeżeli koleś wybiegł z tamtych wielkich drzwi to mogłyby się dopiero zamykać a on wtedy mógłby być jakoś lekko schowany za statkiem albo powoli skradać się i sprawdzać o co kaman...

 

Wiesz właściwie to tak było=) popatrz na przebie wipa

Co do pozy to była o tym mowa wcześniej - sugerowałem jeszcze inną historię i pozę - Ale to sprawa autora co przedstawia... natomiast model babki wcale nie taki zły oprócz tego że na biust żadne siły nie działają i trochę drętwo leży=) No i otoczenie ale już o tym mówiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ oczywiście że modele są (moim zdaniem) na dobrym poziomie i do nich nic nie mam. Po prostu chciałem ocenić coś więcej niż modeling bo rzadko jest taka okazja, a tutaj aż się prosi żebyś Beatou popracował nad ogólną koncepcją. Mogę jedynie dodać że jeszcze jakiś miesiąc i będziesz mógł po mnie jechać za texturki do apache :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności