Kuba Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 (edytowane) Witam, napiszcie co myślicie o tym żołnierzu Afrika Korps. Ma 5k, 1024 na ciało i 256x512 na głowę. Robię go dla modyfikacji BF2 i chciałbym go możliwie szybko skończyć. Zostało mi kilka elementów ekwipunku plus poprawki. Edytowane 18 Lipiec 2008 przez Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
F/X Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 Mi sie bardzo podoba. Modeling i tekstury bardzo ladne. :] Ale głowa imo za duza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafax Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 Sympatyczny wielko głowy żołnierz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 Jakby ciut za duza glowa :) reszta luzik - moze jeszcze jakies kieszonki na spodnie zarzucpozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 18 Lipiec 2008 Share Napisano 18 Lipiec 2008 Głowa za duża, i IMO zbędnie tracisz poly na kieszenie, kołnieżyki, pas itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2008 Hehe dzięki :) Co do głowy to zerknijcie na rzut orto. Nie wiem czy ten wielki kalafior to nie wina perspektywy na renderze, bo w widoku od przodu nie jest już tak przerysowana. Co do modelowania kieszeni, paska itp, to uważam że w tym przypadku nie jest to bez sensu. Wszystko na normalu można robić na modelu pod U3, a w BF2 wychodzi to płasko. Z resztą zerknij na Japończyka w silniku. U niego dolny asek jest na normalu, górny modelowany. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 19 Lipiec 2008 Share Napisano 19 Lipiec 2008 WTF?? on ma tam wogóle normal?? XD no to zwracam chonor, po GOW zbyt unenginowo myśle:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Share Napisano 19 Lipiec 2008 No raczej :) Jaka gra, taki normal ;) Ewentualnie chłopaki nieprawidłowo eksportują materiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 20 Lipiec 2008 Share Napisano 20 Lipiec 2008 dak gut ale łeb ma jak chleb dwókilowy :D, to co czesto modelujesz w orto jesli chodzi o postacie czesto wyglada ble w perspektywie , krótko mówiąc orto dobre do gry wstepnej a reszta juz do oborobki w perspektywie, przerabialem to na własnej skórze takze... textury masz tez takie nie bardzo czyli bardzo "słuzbowe" ten skosnoki ze skrina to raczej nie ma normalina sobie albo cos jest zwalone ze są one słabiutko wyswietlane tak jak by ich nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 Wygląda fajnie ;] może trochę proporcje by zmienić bo wygląda zdeka jak nastolatek, a może i ja mam za dużo UT XD możesz wstawić go do gry ze wszystkim jako static tak bez animacji aby zobaczyć jak wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 21 Lipiec 2008 Share Napisano 21 Lipiec 2008 tekstura fajna, proporcje nie dobre spójrz jakie ma male barki w porownaniu do glowy albo na odwrót no i zrob cos ze smooth grupami na kieszeniach i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 26 Lipiec 2008 Share Napisano 26 Lipiec 2008 Tak zgodzę się proporcje trochę kuleją, jak byś mógł to daj więcej renderów z różnych stron oraz zbliżenia. Tak po za tym to dobrze tylko, że Niemcy nigdy nie mili rozpiętych hełmów ;p Do jakiego to ma być moda ? Bo juz jeden powstał do BF2 nazywa się Forgotten Hope 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się