Napisano 18 Lipiec 200816 l Witam, napiszcie co myślicie o tym żołnierzu Afrika Korps. Ma 5k, 1024 na ciało i 256x512 na głowę. Robię go dla modyfikacji BF2 i chciałbym go możliwie szybko skończyć. Zostało mi kilka elementów ekwipunku plus poprawki. Edytowane 18 Lipiec 200816 l przez Kuba
Napisano 18 Lipiec 200816 l Mi sie bardzo podoba. Modeling i tekstury bardzo ladne. :] Ale głowa imo za duza.
Napisano 18 Lipiec 200816 l Jakby ciut za duza glowa :) reszta luzik - moze jeszcze jakies kieszonki na spodnie zarzucpozdro
Napisano 18 Lipiec 200816 l Głowa za duża, i IMO zbędnie tracisz poly na kieszenie, kołnieżyki, pas itd...
Napisano 19 Lipiec 200816 l Autor Hehe dzięki :) Co do głowy to zerknijcie na rzut orto. Nie wiem czy ten wielki kalafior to nie wina perspektywy na renderze, bo w widoku od przodu nie jest już tak przerysowana. Co do modelowania kieszeni, paska itp, to uważam że w tym przypadku nie jest to bez sensu. Wszystko na normalu można robić na modelu pod U3, a w BF2 wychodzi to płasko. Z resztą zerknij na Japończyka w silniku. U niego dolny asek jest na normalu, górny modelowany. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Napisano 19 Lipiec 200816 l WTF?? on ma tam wogóle normal?? XD no to zwracam chonor, po GOW zbyt unenginowo myśle:P
Napisano 19 Lipiec 200816 l Autor No raczej :) Jaka gra, taki normal ;) Ewentualnie chłopaki nieprawidłowo eksportują materiał.
Napisano 20 Lipiec 200816 l dak gut ale łeb ma jak chleb dwókilowy :D, to co czesto modelujesz w orto jesli chodzi o postacie czesto wyglada ble w perspektywie , krótko mówiąc orto dobre do gry wstepnej a reszta juz do oborobki w perspektywie, przerabialem to na własnej skórze takze... textury masz tez takie nie bardzo czyli bardzo "słuzbowe" ten skosnoki ze skrina to raczej nie ma normalina sobie albo cos jest zwalone ze są one słabiutko wyswietlane tak jak by ich nie było
Napisano 21 Lipiec 200816 l Wygląda fajnie ;] może trochę proporcje by zmienić bo wygląda zdeka jak nastolatek, a może i ja mam za dużo UT XD możesz wstawić go do gry ze wszystkim jako static tak bez animacji aby zobaczyć jak wygląda?
Napisano 21 Lipiec 200816 l tekstura fajna, proporcje nie dobre spójrz jakie ma male barki w porownaniu do glowy albo na odwrót no i zrob cos ze smooth grupami na kieszeniach i
Napisano 26 Lipiec 200816 l Tak zgodzę się proporcje trochę kuleją, jak byś mógł to daj więcej renderów z różnych stron oraz zbliżenia. Tak po za tym to dobrze tylko, że Niemcy nigdy nie mili rozpiętych hełmów ;p Do jakiego to ma być moda ? Bo juz jeden powstał do BF2 nazywa się Forgotten Hope 2.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto