Kuba Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 (edytowane) Witam, napiszcie co myślicie o tym żołnierzu Afrika Korps. Ma 5k, 1024 na ciało i 256x512 na głowę. Robię go dla modyfikacji BF2 i chciałbym go możliwie szybko skończyć. Zostało mi kilka elementów ekwipunku plus poprawki. Edytowane 18 Lipiec 2008 przez Kuba
F/X Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Mi sie bardzo podoba. Modeling i tekstury bardzo ladne. :] Ale głowa imo za duza.
Bro Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Jakby ciut za duza glowa :) reszta luzik - moze jeszcze jakies kieszonki na spodnie zarzucpozdro
ETA Napisano 18 Lipiec 2008 Napisano 18 Lipiec 2008 Głowa za duża, i IMO zbędnie tracisz poly na kieszenie, kołnieżyki, pas itd...
Kuba Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Napisano 19 Lipiec 2008 Hehe dzięki :) Co do głowy to zerknijcie na rzut orto. Nie wiem czy ten wielki kalafior to nie wina perspektywy na renderze, bo w widoku od przodu nie jest już tak przerysowana. Co do modelowania kieszeni, paska itp, to uważam że w tym przypadku nie jest to bez sensu. Wszystko na normalu można robić na modelu pod U3, a w BF2 wychodzi to płasko. Z resztą zerknij na Japończyka w silniku. U niego dolny asek jest na normalu, górny modelowany. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
ETA Napisano 19 Lipiec 2008 Napisano 19 Lipiec 2008 WTF?? on ma tam wogóle normal?? XD no to zwracam chonor, po GOW zbyt unenginowo myśle:P
Kuba Napisano 19 Lipiec 2008 Autor Napisano 19 Lipiec 2008 No raczej :) Jaka gra, taki normal ;) Ewentualnie chłopaki nieprawidłowo eksportują materiał.
Gość Marioza Napisano 20 Lipiec 2008 Napisano 20 Lipiec 2008 dak gut ale łeb ma jak chleb dwókilowy :D, to co czesto modelujesz w orto jesli chodzi o postacie czesto wyglada ble w perspektywie , krótko mówiąc orto dobre do gry wstepnej a reszta juz do oborobki w perspektywie, przerabialem to na własnej skórze takze... textury masz tez takie nie bardzo czyli bardzo "słuzbowe" ten skosnoki ze skrina to raczej nie ma normalina sobie albo cos jest zwalone ze są one słabiutko wyswietlane tak jak by ich nie było
Kruku Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 Wygląda fajnie ;] może trochę proporcje by zmienić bo wygląda zdeka jak nastolatek, a może i ja mam za dużo UT XD możesz wstawić go do gry ze wszystkim jako static tak bez animacji aby zobaczyć jak wygląda?
ledyr Napisano 21 Lipiec 2008 Napisano 21 Lipiec 2008 tekstura fajna, proporcje nie dobre spójrz jakie ma male barki w porownaniu do glowy albo na odwrót no i zrob cos ze smooth grupami na kieszeniach i
DonJakub Napisano 26 Lipiec 2008 Napisano 26 Lipiec 2008 Tak zgodzę się proporcje trochę kuleją, jak byś mógł to daj więcej renderów z różnych stron oraz zbliżenia. Tak po za tym to dobrze tylko, że Niemcy nigdy nie mili rozpiętych hełmów ;p Do jakiego to ma być moda ? Bo juz jeden powstał do BF2 nazywa się Forgotten Hope 2.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się