Bzyku Napisano 11 Luty 2004 Napisano 11 Luty 2004 Wsumie nie skonczylem jeszcze ostatniego projektu no ale na czas testow lakierow itp. zaczne nowa machine z tej samej stajni co ostatnia tyle ze moim skromnym zdaniem najładniejsza 911. Prawdopodobnie bede w niej robil silnik, zawieszenie i podwozie ale to sie jeszcze zobaczy :). Na poczatek tak to wygląda: A narazizie co zajelo mi kilka godzinek (ok.3h) to obrysowanie krzywimi blueprintów pierwszy raz tak robie wiec zobaczymy czy to szybciej pójdzie.
Nimrod Napisano 11 Luty 2004 Napisano 11 Luty 2004 Chciałoby się napisać: Kolejny samochód, ale prawdę mówiąc z przyjemnością popatrze na WiPa z XSI (bo takie na tym forum chyba na palcu jednej ręki można policzyć).
sikham Napisano 11 Luty 2004 Napisano 11 Luty 2004 Bzyku moze opiszesz jak robisz ten samochodzik niekrórzy chcą sie xsi pobawić niedługo ;)
Bzyku Napisano 11 Luty 2004 Autor Napisano 11 Luty 2004 Sikham hymmmm . To raczej bezsensu opisywac cos co bylo opisywane n- razy w roznych tutorialach itp. przeciez modelowanie na poligonach to modelowanie na poligonach. Jedyna i dość znaczna roznica jest w narzedziach jakimi sie w danych softach uzywa. Wsumie takie cos mozna by pokazac. Do czego one są, gdzie sie znajduja i gdzie moga sie przydac. najwiekszą roznicą jest mozliwosc pracy w subD co sie przy takich kształtach jak chociazby ma porsche przydac. Jak ktos chce to moge to pokazac. Ale raczej produkcji całego niezabardzo mi sie chce opisywać i dokumentowac screenami ale jak pisalem wczesniej narzedzia i prace w subD moge opisac dokladniej jak chcesz (chcecie). :)
Bzyku Napisano 12 Luty 2004 Autor Napisano 12 Luty 2004 No to pierwsze wypociny gotowe narazie to wersja ktora napewno sie jeszcze troche zmieni, ale od czegos trzeba zaczać.
Bzyku Napisano 12 Luty 2004 Autor Napisano 12 Luty 2004 Ale co do opisu xsi to co mam opisać (podstawy) inaczej jak sie w nim poruszać czym zaznaczac poligony itp. i dalej narzedzia bo tego to ja naprawde niemam pojecia ??
sikham Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 mozesz np opisac jakich narzedzi użyłes teraz żeby na siatce z nurbsów zrobić poly :)
Master Kiełbaster Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 Samochodzik git, nie ma sie czego czepić :(
Loozack Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 po jednym dniu roboty masz już prawie całą karoserię ?? :o spadam na emeryturę :) [piwo]
Kryhas Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 Szybki jestś w robieniu tego Porshe. Samochodzik bardzo mi się podoba i twój modelik także.
Bzyku Napisano 12 Luty 2004 Autor Napisano 12 Luty 2004 Dobra maly update wyrownalem nadwozie i zmeczylem ( spojlerek ) :). Chociaz lotke zmienie bo jest za szeroka. Szybko moze ale to poczatek, start zawsze jest fajny i szybki gorzej sie robi dalej i coraz wolniej (te szczegoly i szczegoliki). 1. 2. ------------------------------------------------- A sikham a krzywe wykozystalem tylko jak blueprinty_3d do ktorych mozna bylo snapem poprzyciagac punkty nic wiecej a standardowo zaczynam od zwyklego malego poligona i extruduje ile sie da i ile potrzeba. Jedynie podstawowa bryle dla zderzakow zrobilem nurbsami. Jak zboku mialem obrys krzywą to ją zduplikowalem i loftowalem a potem zmienilem powierzchnie ma poly i poukladalem wiec nic wiecej z tymi krzywymi nie robie.
Loozack Napisano 12 Luty 2004 Napisano 12 Luty 2004 Bzyku, jesteś jak katar... wszędzie gdzie wleziesz tam \"rozsiewasz\" chęć do przesiadki na inny soft :D:D;););) btw: ja się niedługo biorę za Rhino :P pozdrawiam i czekam na updaty [piwo]
Bzyku Napisano 13 Luty 2004 Autor Napisano 13 Luty 2004 hehe czy ja cos takiego powiedzialem, hymmmmmmmm raczej nie, a przynajmniej nie pamietam. A to ze dosc szybko to idzie to jest wina tego ze to moje wsumie trzecie porsche + czwarte w rhino ale to taka stara i inna bajka. Ale co powiem to powiem ale napewno za nurbsy sie porządnie zabiore aby cos jeszcze tam fajnego zrobic i to bedzie piekne :) . Ale poly/subD zato podoba mi sie ze wzgledu na szybkosc produkcji jest nieporownywalnie szybsza do nurbsow hihi. Ale narazie chce do końca rozszyfrowac poly i wogole XSI bo 3 miesiace to narazie w tym to podstawy. A tak naprawde to chce sie nauczyc wreszcie dobrze oswietlac i texturowac bo samo modelowanie to nie wszystko. A jutro raczej updatow nie bedzie bo poprostu mnie w domciu nima :)
hac Napisano 13 Luty 2004 Napisano 13 Luty 2004 ale gdybys mial porownac polymodeling z maxa do tego, to ktory wypada korzystniej ?
Bzyku Napisano 13 Luty 2004 Autor Napisano 13 Luty 2004 hac powiem i nazwe to tak. Podobno sa tylko dwa dobre poly/subD modelery, a są nimi LW i XSI i ja sie z tym zgodze, ale czy sie komus podoba interface itp. to juz zalezy od tego ktory go uzywa. Ogolnie mozna zrobic to samo co w maxie ale pracuje sie raczej wiecej na skrotach klawiatury niz cos tam klikajac na pulpicie przez to jak dlamnie przacuje sie wygodniej i szybciej
Bzyku Napisano 14 Luty 2004 Autor Napisano 14 Luty 2004 No i wsumie to prawie dokonczylem przod taraz przejscie na bok a potem do tylu :)
Bzyku Napisano 15 Luty 2004 Autor Napisano 15 Luty 2004 No to dzisiaj troche bok pomeczylem. 1. 2. 3.
Loozack Napisano 15 Luty 2004 Napisano 15 Luty 2004 idzie ci świetnie, wszystko gładziutkie i bez fałd, tak trzymaj :) [piwo]
Master Kiełbaster Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 dzrzwi w prawym górnym rogu nie pasują do reszty ale chyba było to zamierzone.
Bzyku Napisano 16 Luty 2004 Autor Napisano 16 Luty 2004 no tak niepasuja bo to tak ma byc :) poprosty natym bedzie uszczelka albo z tego zrobie uszczelke. jeszcze teraz nie wiem jak to bedzie ale jak bedze robil to sie zobaczy :D teraz i tak musze zrobic tylni zderzak bo narazie mam tam jakas prowizorke, a potem tym sie zajme.
Bzyku Napisano 16 Luty 2004 Autor Napisano 16 Luty 2004 maly update ............................ Tyłeczek I tlumiczek i wire do tlumika
kozioo Napisano 16 Luty 2004 Napisano 16 Luty 2004 Dziwna:] Nie wiem czy ona do czegokolwiek pasuje:D Ale tłumik mi sie podoba.
Bzyku Napisano 17 Luty 2004 Autor Napisano 17 Luty 2004 No ostatnia część dzisiaj a dokladniej na wczoraj :) SWIATELKO , he juz prawie skonczone tylko jeszcze zarówke tam wcisne i END. kozio wsumie pasuje do bmw z4 bo to jest od niej. i lampeczka: i siateczka:
Loozack Napisano 17 Luty 2004 Napisano 17 Luty 2004 ... no co ja mam napisać ?? ... zrób jakieś błędy, co ?? :);):D pozdrawiam [piwo]
Phantom Napisano 17 Luty 2004 Napisano 17 Luty 2004 Originally posted by Loozack ... no co ja mam napisać ?? no napisz chociash że Ci sie podoba tak jak mi :D pozdro...
uncle Napisano 17 Luty 2004 Napisano 17 Luty 2004 czy ten program ma takie mozliwosci do modelowaina bez bledow czy to ty jestes tak zdolny mimo topornosci programu?:)
Bzyku Napisano 17 Luty 2004 Autor Napisano 17 Luty 2004 no ciesze sie ze wam sie podoba staram sie jak moge. normalnie jak bym nie dawal go na forum to prawdopodobnie wiele elementow bylo by bardzo nie dopracowanych :) . A uncle ucze sie poprostu poly i zastanawiam sie jak nieraz ulozyc siatke tak zeby bylo dobrze i narazie jest jak jest ale poczatki moje byly ciezkie wogole tego nie kumalem no az wreszcie to przyszlo :) :D
hac Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 hmm, juz troche poczytalem sobie o xsi, nawet sciagam jakiegos tuta na 7 cd :) jak dlugo sie uczyles ?? bo program nie jest prosty, to nie rhino ktory mozna opanowac w kilka godzin, no i z czego sie uczyles ?
Bzyku Napisano 18 Luty 2004 Autor Napisano 18 Luty 2004 hac na pierwszy rzut oka moze nie jest prosty, tez wczesniej siedzialem w maxie moze bardziej traktowalem go jako rendera dla rhino. :) :D A rhino ma swietny interface strasznie prosty, zeby jeszcze same nurbsy takie byly to by wogole bylo cooool, no ale tak nigdy nie bedzie. No przeskok do XSI z maxa jest tylko na tyle ciezki ze trzeba sie przestawic prawie calkowicie na klawiature bo na niej jest wszystko co jest najbardziej potrzebne poprostu. jak troche w nim posiedzisz to zobaczysz ze to jest swietne rozwiazanie . Wiec to tylko kwestia czasu i chęci a samo modelowanie niczym sie nie rozni uzywasz tych samych tutoriali co dla maxa mayki czy lw.......
Bzyku Napisano 18 Luty 2004 Autor Napisano 18 Luty 2004 Pierwsze rendery :) A felgi są do d......y poprostu musza byc z randem wiec bedzie trzeba zrobic bo na tych wyglada jak na jakis zimowkach :)..... A hac w xsi czy wogole w poly to jakos będą 4 miesiace.
nuriel Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 ja czegaś takiego jeszcze nie widziałem.... powaga. model jest poprostu bezbłędny. i jak mi juś 3d samochody trochę się przejadły. to na ten patrzę z przyjemnością. po części dlatego że uwielbiam ten samochód 8).
rOOmOOn_BCX Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 Lazac po necie znalazlem fajna stronke z felgami, co prawda cholernie drogie ale mozesz uzyc fotek jako obrazow refencyjnych http://www.wheelmax.com/20inchandup/index2.htm . Poza tym mam pytanie, czy to prawda ze w XSI mozna uzywac Geometry approximation w stosunku do poligonow ktore maja wiecej niz 4 wierzcholki? Chyba nie bede odkrywczy jesli stwierdze ze model jest idealny:D,mam nadzieje ze o ile bedziesz mial czas i checi to zrobisz jakiegos tutka.Pozdro:)
beeper Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 mysle, ze wiele osob sie ze mna zgodzi, ze tutorial by sie przydal ;) hehe sprawiasz ze duzo osob sie chce przerzucac na XSI :)
kubi Napisano 18 Luty 2004 Napisano 18 Luty 2004 bedziesz felgi zmieniał czy zaostaniesz przy tych ?? nie są one najładniejsze reszta jest cool;)
Bzyku Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 EEEEEE felgi zmienia jak juz pisalem te wogole do porsche nie pasuja. jeszcze musze zrobic cos z tylem bo jakis nie taki do przodu. A jek komus sie przyda taka felga do jakiejs bejcy(BMW) to link do .3ds http://members.lycos.co.uk/bzykxsi/wip2/z4.rar
kozioo Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 A jak skończysz to porsche to wymodelujesz jakieś ładne auto? Bo to robisz bezblędnie więc może pokusiłbyś sie o firebirda, albo camaro... :] Stare oczywiście... A co do modelu to nic nowego nie wymyśle - pięknie Ci to idzie....
Bzyku Napisano 19 Luty 2004 Autor Napisano 19 Luty 2004 Nie no jak co to raczej nastepna bedzie jakias niesamowita maszyna np. LANCIA STRATOS PEUGEOT 205 T16 To są maszynki dla typowych samobujców, normalnie to nie wiem jak oni tym jeździli kiedys po szutrach itp. z takimi silnikami bez rzadnich dodatkowych ukladow wspomagajacych. A co do tutoriala to zobaczymy jednego niedawno napisalem wiec moze i napisze drugiego :) :D
Loozack Napisano 19 Luty 2004 Napisano 19 Luty 2004 no to teraz wszyscy będą na Lancie czekali :D ja z resztą też :) pozdrawiam [piwo] P.S. model świetny... czyżbym się powtarzał ?? :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się