Napisano 11 Luty 200421 l Wsumie nie skonczylem jeszcze ostatniego projektu no ale na czas testow lakierow itp. zaczne nowa machine z tej samej stajni co ostatnia tyle ze moim skromnym zdaniem naj艂adniejsza 911. Prawdopodobnie bede w niej robil silnik, zawieszenie i podwozie ale to sie jeszcze zobaczy :). 聽 Na poczatek tak to wygl膮da: 聽 聽 A narazizie co zajelo mi kilka godzinek (ok.3h) to obrysowanie krzywimi blueprint贸w pierwszy raz tak robie wiec zobaczymy czy to szybciej p贸jdzie. 聽 聽
Napisano 11 Luty 200421 l Chcia艂oby si臋 napisa膰: Kolejny samoch贸d, ale prawd臋 m贸wi膮c z przyjemno艣ci膮 popatrze na WiPa z XSI (bo takie na tym forum chyba na palcu jednej r臋ki mo偶na policzy膰).
Napisano 11 Luty 200421 l Bzyku moze opiszesz jak robisz ten samochodzik niekr贸rzy chc膮 sie xsi pobawi膰 nied艂ugo ;)
Napisano 11 Luty 200421 l Autor Sikham hymmmm . To raczej bezsensu opisywac cos co bylo opisywane n- razy w roznych tutorialach itp. przeciez modelowanie na poligonach to modelowanie na poligonach. Jedyna i do艣膰 znaczna roznica jest w narzedziach jakimi sie w danych softach uzywa. Wsumie takie cos mozna by pokazac. Do czego one s膮, gdzie sie znajduja i gdzie moga sie przydac. najwieksz膮 roznic膮 jest mozliwosc pracy w subD co sie przy takich kszta艂tach jak chociazby ma porsche przydac. Jak ktos chce to moge to pokazac. Ale raczej produkcji ca艂ego niezabardzo mi sie chce opisywa膰 i dokumentowac screenami ale jak pisalem wczesniej narzedzia i prace w subD moge opisac dokladniej jak chcesz (chcecie). :)
Napisano 12 Luty 200421 l Autor No to pierwsze wypociny gotowe narazie to wersja ktora napewno sie jeszcze troche zmieni, ale od czegos trzeba zacza膰. 聽 聽
Napisano 12 Luty 200421 l Autor Ale co do opisu xsi to co mam opisa膰 (podstawy) inaczej jak sie w nim porusza膰 czym zaznaczac poligony itp. i dalej narzedzia bo tego to ja naprawde niemam pojecia ??
Napisano 12 Luty 200421 l mozesz np opisac jakich narzedzi u偶y艂es teraz 偶eby na siatce z nurbs贸w zrobi膰 poly :)
Napisano 12 Luty 200421 l po jednym dniu roboty masz ju偶 prawie ca艂膮 karoseri臋 ?? :o spadam na emerytur臋 :) 聽 [piwo]
Napisano 12 Luty 200421 l Szybki jest艣 w robieniu tego Porshe. Samochodzik bardzo mi si臋 podoba i tw贸j modelik tak偶e.
Napisano 12 Luty 200421 l Autor Dobra maly update wyrownalem nadwozie i zmeczylem ( spojlerek ) :). Chociaz lotke zmienie bo jest za szeroka. Szybko moze ale to poczatek, start zawsze jest fajny i szybki gorzej sie robi dalej i coraz wolniej (te szczegoly i szczegoliki). 聽 1. 聽 聽 2. 聽 聽 ------------------------------------------------- A sikham a krzywe wykozystalem tylko jak blueprinty_3d do ktorych mozna bylo snapem poprzyciagac punkty nic wiecej a standardowo zaczynam od zwyklego malego poligona i extruduje ile sie da i ile potrzeba. Jedynie podstawowa bryle dla zderzakow zrobilem nurbsami. Jak zboku mialem obrys krzyw膮 to j膮 zduplikowalem i loftowalem a potem zmienilem powierzchnie ma poly i poukladalem wiec nic wiecej z tymi krzywymi nie robie.
Napisano 12 Luty 200421 l Bzyku, jeste艣 jak katar... wsz臋dzie gdzie wleziesz tam \"rozsiewasz\" ch臋膰 do przesiadki na inny soft :D:D;););) btw: ja si臋 nied艂ugo bior臋 za Rhino :P 聽 pozdrawiam i czekam na updaty [piwo]
Napisano 13 Luty 200421 l Autor hehe czy ja cos takiego powiedzialem, hymmmmmmmm raczej nie, a przynajmniej nie pamietam. A to ze dosc szybko to idzie to jest wina tego ze to moje wsumie trzecie porsche + czwarte w rhino ale to taka stara i inna bajka. Ale co powiem to powiem ale napewno za nurbsy sie porz膮dnie zabiore aby cos jeszcze tam fajnego zrobic i to bedzie piekne :) . Ale poly/subD zato podoba mi sie ze wzgledu na szybkosc produkcji jest nieporownywalnie szybsza do nurbsow hihi. Ale narazie chce do ko艅ca rozszyfrowac poly i wogole XSI bo 3 miesiace to narazie w tym to podstawy. A tak naprawde to chce sie nauczyc wreszcie dobrze oswietlac i texturowac bo samo modelowanie to nie wszystko. A jutro raczej updatow nie bedzie bo poprostu mnie w domciu nima :)
Napisano 13 Luty 200421 l ale gdybys mial porownac polymodeling z maxa do tego, to ktory wypada korzystniej ?
Napisano 13 Luty 200421 l Autor hac powiem i nazwe to tak. Podobno sa tylko dwa dobre poly/subD modelery, a s膮 nimi LW i XSI i ja sie z tym zgodze, ale czy sie komus podoba interface itp. to juz zalezy od tego ktory go uzywa. Ogolnie mozna zrobic to samo co w maxie ale pracuje sie raczej wiecej na skrotach klawiatury niz cos tam klikajac na pulpicie przez to jak dlamnie przacuje sie wygodniej i szybciej
Napisano 14 Luty 200421 l Autor No i wsumie to prawie dokonczylem przod taraz przejscie na bok a potem do tylu :)
Napisano 15 Luty 200421 l idzie ci 艣wietnie, wszystko g艂adziutkie i bez fa艂d, tak trzymaj :) 聽 [piwo]
Napisano 16 Luty 200421 l dzrzwi w prawym g贸rnym rogu nie pasuj膮 do reszty ale chyba by艂o to zamierzone.
Napisano 16 Luty 200421 l Autor no tak niepasuja bo to tak ma byc :) poprosty natym bedzie uszczelka albo z tego zrobie uszczelke. jeszcze teraz nie wiem jak to bedzie ale jak bedze robil to sie zobaczy :D teraz i tak musze zrobic tylni zderzak bo narazie mam tam jakas prowizorke, a potem tym sie zajme.
Napisano 16 Luty 200421 l Autor maly update ............................ 聽 Ty艂eczek 聽 聽 聽 聽 I tlumiczek 聽 聽 聽 i wire do tlumika 聽 聽
Napisano 16 Luty 200421 l Dziwna:] Nie wiem czy ona do czegokolwiek pasuje:D Ale t艂umik mi sie podoba.
Napisano 17 Luty 200421 l Autor No ostatnia cz臋艣膰 dzisiaj a dokladniej na wczoraj :) SWIATELKO , he juz prawie skonczone tylko jeszcze zar贸wke tam wcisne i END. kozio wsumie pasuje do bmw z4 bo to jest od niej. 聽 i lampeczka: 聽 聽 i siateczka: 聽
Napisano 17 Luty 200421 l ... 聽 no co ja mam napisa膰 ?? 聽 ... 聽 zr贸b jakie艣 b艂臋dy, co ?? :);):D 聽 pozdrawiam [piwo]
Napisano 17 Luty 200421 l Originally posted by Loozack ... 聽 no co ja mam napisa膰 ?? 聽 no napisz chociash 偶e Ci sie podoba tak jak mi :D 聽 pozdro...
Napisano 17 Luty 200421 l czy ten program ma takie mozliwosci do modelowaina bez bledow czy to ty jestes tak zdolny mimo topornosci programu?:)
Napisano 17 Luty 200421 l Autor no ciesze sie ze wam sie podoba staram sie jak moge. normalnie jak bym nie dawal go na forum to prawdopodobnie wiele elementow bylo by bardzo nie dopracowanych :) . A uncle ucze sie poprostu poly i zastanawiam sie jak nieraz ulozyc siatke tak zeby bylo dobrze i narazie jest jak jest ale poczatki moje byly ciezkie wogole tego nie kumalem no az wreszcie to przyszlo :) :D
Napisano 18 Luty 200421 l hmm, juz troche poczytalem sobie o xsi, nawet sciagam jakiegos tuta na 7 cd :) jak dlugo sie uczyles ?? bo program nie jest prosty, to nie rhino ktory mozna opanowac w kilka godzin, no i z czego sie uczyles ?
Napisano 18 Luty 200421 l Autor hac na pierwszy rzut oka moze nie jest prosty, tez wczesniej siedzialem w maxie moze bardziej traktowalem go jako rendera dla rhino. :) :D A rhino ma swietny interface strasznie prosty, zeby jeszcze same nurbsy takie byly to by wogole bylo cooool, no ale tak nigdy nie bedzie. No przeskok do XSI z maxa jest tylko na tyle ciezki ze trzeba sie przestawic prawie calkowicie na klawiature bo na niej jest wszystko co jest najbardziej potrzebne poprostu. jak troche w nim posiedzisz to zobaczysz ze to jest swietne rozwiazanie . Wiec to tylko kwestia czasu i ch臋ci a samo modelowanie niczym sie nie rozni uzywasz tych samych tutoriali co dla maxa mayki czy lw.......
Napisano 18 Luty 200421 l Autor Pierwsze rendery :) A felgi s膮 do d......y poprostu musza byc z randem wiec bedzie trzeba zrobic bo na tych wyglada jak na jakis zimowkach :)..... 聽 A hac w xsi czy wogole w poly to jakos b臋d膮 4 miesiace. 聽 聽 聽 聽 聽 聽 聽
Napisano 18 Luty 200421 l ja czega艣 takiego jeszcze nie widzia艂em.... powaga. model jest poprostu bezb艂臋dny. i jak mi ju艣 3d samochody troch臋 si臋 przejad艂y. to na ten patrz臋 z przyjemno艣ci膮. po cz臋艣ci dlatego 偶e uwielbiam ten samoch贸d 8).
Napisano 18 Luty 200421 l Lazac po necie znalazlem fajna stronke z felgami, co prawda cholernie drogie ale mozesz uzyc fotek jako obrazow refencyjnych http://www.wheelmax.com/20inchandup/index2.htm . Poza tym mam pytanie, czy to prawda ze w XSI mozna uzywac Geometry approximation w stosunku do poligonow ktore maja wiecej niz 4 wierzcholki? Chyba nie bede odkrywczy jesli stwierdze ze model jest idealny:D,mam nadzieje ze o ile bedziesz mial czas i checi to zrobisz jakiegos tutka.Pozdro:)
Napisano 18 Luty 200421 l mysle, ze wiele osob sie ze mna zgodzi, ze tutorial by sie przydal ;) hehe sprawiasz ze duzo osob sie chce przerzucac na XSI :)
Napisano 18 Luty 200421 l bedziesz felgi zmienia艂 czy zaostaniesz przy tych ?? nie s膮 one naj艂adniejsze reszta jest cool;)
Napisano 19 Luty 200421 l Autor EEEEEE felgi zmienia jak juz pisalem te wogole do porsche nie pasuja. jeszcze musze zrobic cos z tylem bo jakis nie taki do przodu. A jek komus sie przyda taka felga do jakiejs bejcy(BMW) to link do .3ds 聽 http://members.lycos.co.uk/bzykxsi/wip2/z4.rar
Napisano 19 Luty 200421 l A jak sko艅czysz to porsche to wymodelujesz jakie艣 艂adne auto? Bo to robisz bezbl臋dnie wi臋c mo偶e pokusi艂by艣 sie o firebirda, albo camaro... :] Stare oczywi艣cie... A co do modelu to nic nowego nie wymy艣le - pi臋knie Ci to idzie....
Napisano 19 Luty 200421 l Autor Nie no jak co to raczej nastepna bedzie jakias niesamowita maszyna np. 聽 LANCIA STRATOS 聽 PEUGEOT 205 T16 聽 To s膮 maszynki dla typowych samobujc贸w, normalnie to nie wiem jak oni tym je藕dzili kiedys po szutrach itp. z takimi silnikami bez rzadnich dodatkowych ukladow wspomagajacych. 聽 A co do tutoriala to zobaczymy jednego niedawno napisalem wiec moze i napisze drugiego :) :D 聽
Napisano 19 Luty 200421 l no to teraz wszyscy b臋d膮 na Lancie czekali :D ja z reszt膮 te偶 :) 聽 pozdrawiam [piwo] 聽 P.S. model 艣wietny... czy偶bym si臋 powtarza艂 ?? :D 聽
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto