Napisano 29 Lipiec 200816 l Autor A no jak widać nie:) Na samym początku miałem problemy z wydajnością aż do dziś, sugerowałem się waszym zdaniem, przeważnie wszystkim lepiej chodzi na open gl a nie na direct 3d więc d3d nie sprawdzałem.
Napisano 29 Lipiec 200816 l Chi,chi czyli nie taka straszna ta vista tego nikt nie powiedzial :D A z dziwnosci Maxowych, ostatnio udalo mi sie wyrenderowac na zwyklym quadzie z 4gb ramu scenke z 1 mildiardem poly w maxie. Wprawdzie 99 milionow to instance tej samej grupki drzewek, ale poszlo bez zgrzytow :) Kiedy probowalem te sama grupke drzewek rozrzucic jako scatter, max wysypywal sie przy 200 kopiach :D
Napisano 29 Lipiec 200816 l Autor Mirach wiem że to głupi pomysł z tą sceną:) Edytowane 1 Sierpień 200816 l przez syriusz 27
Napisano 12 Wrzesień 200816 l Może i ja się podepnę? Mam karte 7600 GS 2GB RAM i 4600+. Max 9 32bit. Przy 190.000 mam jakies 2-3 klatki. Jak zapiszę scenę do 3ds i zaimportuję ją też jako 3ds to mam conajmniej 30kl. Co to może powodować?
Napisano 12 Wrzesień 200816 l Jakieś modyfikatory na obiektach? Czy masz te 2-3 fps tylko na początku, czy po chwili obracania cały czas tyle samo?
Napisano 12 Wrzesień 200816 l Nie no cały czas. Staram się każdy obiekt po potrzebnych modyfikacjach przerabiać na editable poly. Czy może to być fakt, iz mam około 100-200 spline renderable in viewport? W sumie po przerobieniu na 3ds to wszystko trafił szlag... Tzn. wszystkie splajny gdzieś poznikały. zostały tylko bryły.
Napisano 12 Wrzesień 200816 l To wywal splajny i sprawdź fps. Albo w drugą stronę - konwertuj je do poly przed eksportem do 3ds :)
Napisano 14 Wrzesień 200816 l A no tak:) W każdym razie na 3ds mi nie zależy ale taka konwersja splajnów może znacznie poprawić wydajność. Ale to musze sprawdzić. Tak czy siak dam znac co to dało.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto