Skocz do zawartości

problem z ilością fps


syriusz 27

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Chi,chi czyli nie taka straszna ta vista

 

tego nikt nie powiedzial :D

A z dziwnosci Maxowych, ostatnio udalo mi sie wyrenderowac na zwyklym quadzie z 4gb ramu scenke z 1 mildiardem poly w maxie. Wprawdzie 99 milionow to instance tej samej grupki drzewek, ale poszlo bez zgrzytow :)

Kiedy probowalem te sama grupke drzewek rozrzucic jako scatter, max wysypywal sie przy 200 kopiach :D

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no cały czas. Staram się każdy obiekt po potrzebnych modyfikacjach przerabiać na editable poly. Czy może to być fakt, iz mam około 100-200 spline renderable in viewport? W sumie po przerobieniu na 3ds to wszystko trafił szlag...

Tzn. wszystkie splajny gdzieś poznikały. zostały tylko bryły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności