Jump to content

Featured Replies

Posted

Zaczałęm tworzyc auto i na siatce niema trójkatów a po wyrenderowaniu sa.

Niewiem czym jest to spowodowane i czy bedzie miało wpływ na dalsza prace i wydlad pojazdu. Słyszałęm, ze to zle, ze tworza sie trójkaty bo zaburzaja one prace peogramów wygładzajacych typu MS, TS itp.

 

prosze o szypka pomoc.

 

pozdrawiam snajper

  • Replies 5
  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Trójkąty nie zaburzają ani MS ani TS, utrudniają jedynie pracę w zbrushu gdyż tam gdzie one są siatka nie chce się wygładzić idealnie.

 

Żeby nie było widać po wyrenderowaniu, ustaw smoothgrupę. Masz do tego roletę w menu editable poly.

Lub daj modyfikator smooth i kliknij tam jedyneczkę, czyli pierwszą grupę.

Primo: nie pisz kilku postów pod rząd

Secondo: każdy poly przy renderingu jest dzielony na trókąty jako najmniejszą jednostkę powierzchni (triangularyzacja), u ciebie masz nieplanarne poly - dlatego się te trójkąty pokazały

 

To tyle jeśli chodzi o teorię, wersję praktyczną już Levus napisał :)

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy