snajper992 Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Zaczałęm tworzyc auto i na siatce niema trójkatów a po wyrenderowaniu sa. Niewiem czym jest to spowodowane i czy bedzie miało wpływ na dalsza prace i wydlad pojazdu. Słyszałęm, ze to zle, ze tworza sie trójkaty bo zaburzaja one prace peogramów wygładzajacych typu MS, TS itp. prosze o szypka pomoc. pozdrawiam snajper Link to comment Share on other sites More sharing options...
snajper992 Posted July 30, 2008 Author Share Posted July 30, 2008 oto muj render coc siatka jest wporzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
snajper992 Posted July 30, 2008 Author Share Posted July 30, 2008 a oto moja siatka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Trójkąty nie zaburzają ani MS ani TS, utrudniają jedynie pracę w zbrushu gdyż tam gdzie one są siatka nie chce się wygładzić idealnie. Żeby nie było widać po wyrenderowaniu, ustaw smoothgrupę. Masz do tego roletę w menu editable poly. Lub daj modyfikator smooth i kliknij tam jedyneczkę, czyli pierwszą grupę. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
streaker Posted July 30, 2008 Share Posted July 30, 2008 Primo: nie pisz kilku postów pod rząd Secondo: każdy poly przy renderingu jest dzielony na trókąty jako najmniejszą jednostkę powierzchni (triangularyzacja), u ciebie masz nieplanarne poly - dlatego się te trójkąty pokazały To tyle jeśli chodzi o teorię, wersję praktyczną już Levus napisał :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
snajper992 Posted July 30, 2008 Author Share Posted July 30, 2008 dobra chłopaki zakapowałem oficjalnie koncze temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts