Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zaczałęm tworzyc auto i na siatce niema trójkatów a po wyrenderowaniu sa.

Niewiem czym jest to spowodowane i czy bedzie miało wpływ na dalsza prace i wydlad pojazdu. Słyszałęm, ze to zle, ze tworza sie trójkaty bo zaburzaja one prace peogramów wygładzajacych typu MS, TS itp.

 

prosze o szypka pomoc.

 

pozdrawiam snajper

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Trójkąty nie zaburzają ani MS ani TS, utrudniają jedynie pracę w zbrushu gdyż tam gdzie one są siatka nie chce się wygładzić idealnie.

 

Żeby nie było widać po wyrenderowaniu, ustaw smoothgrupę. Masz do tego roletę w menu editable poly.

Lub daj modyfikator smooth i kliknij tam jedyneczkę, czyli pierwszą grupę.

Napisano

Primo: nie pisz kilku postów pod rząd

Secondo: każdy poly przy renderingu jest dzielony na trókąty jako najmniejszą jednostkę powierzchni (triangularyzacja), u ciebie masz nieplanarne poly - dlatego się te trójkąty pokazały

 

To tyle jeśli chodzi o teorię, wersję praktyczną już Levus napisał :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.