Axis Mundi Napisano 5 Sierpień 2008 Share Napisano 5 Sierpień 2008 (edytowane) Przyszła kryska. Pozwolę sobie na dE-bjuT :) Zacznę od czegoś organicznego. Głowa wilka/ wilkołaka jak wolicie, w kamieniu na kamiennej kolumnie. Baza w Zbrushu, sculpt oczywiście też tak jak i render (bez antyaliasingu) złożony w FotoSklepie Dalej pokazuję co składałem w Photoshopie, pewnie sie komuś przyda na początek jak ktoś nie umie renderować w innych programach. Nie ma tekstury ale jak ktoś ma to renderujemy w Zbrushu z flat materiałem i dorzucamy do pozostałych warstw. Wszystkie warstwy ustwiamy na overlay tylko jedną na multiply ale nie pamiętam którą. Trzeba się pobawić potestować tak jak i z kolejnością warstw. z czasem zapodam kolejne części projektu. Koments mile widziane :) Edytowane 19 Sierpień 2008 przez Axis Mundi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 5 Sierpień 2008 Share Napisano 5 Sierpień 2008 Oby więcej takich the-beauty'ów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 5 Sierpień 2008 Share Napisano 5 Sierpień 2008 Ale z uszami to pojechałeś :) ogólnie jest fajnie ale mógłbyś podejrzeć jakieś referki i głowę wilka trochę bardziej naturalna zrobić. Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prrrszalony Napisano 5 Sierpień 2008 Share Napisano 5 Sierpień 2008 Ten mały stopień podobieństwa jest właśnie fajny! Rzeźby często mają niewiele wspólnego ze swoimi "naturalnymi" wzorcami. Ten w dodatku wygląda jak wkurzony zajączek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 5 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 5 Sierpień 2008 Szalony dobrze gada, to właśnie tak miało być, rzeźba w kamieniu, z założenia miała być nieodzwierciedlająca dokładnie. Referki miałem Tomala sie nie obawiaj. No trzeba referke podpatrzeć co by alien nie wyszedł, szczególnie pysk. Dobra- to jest wilkołak, zreferowałem swój sposób myślenia o tym modelu, dużo samokrytki nie pozwoliło mi nazwać go tak jak bym chciał. Z uszami sie sam wkurzałem, transpose nie chciał współpracować już nie chciało mi się rigować tego porządznie i zniekształcać bo pomyślałem że przecież z założenia to rzeźba w jakimś tam kamieniu :) ok ma to byc "dirty" i będzie. Mam resztę... już zmodelowaną jakiś czas temu ale wiadomo.. render składanie wrzucanie.. trzeba mieć czas :) Teraz następne elementy: Lampa nad drzwiami, i klamka na drzwiach, metaloplastyka, kowalstwo... apropos, materiał na klamce jest zaj...awkowy ehh jak ja lubię czysty rendreing w Zbrushu, bez ząbków (to prawda, da się) :) Rendery w Zbrushu bez Fotosklepa. Baza lampy oprócz skrzydeł w Wingsie Czekam na komentejszyn :). Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 7 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 7 Sierpień 2008 (edytowane) mały Apdejt- tym razem drzwi. Materiał grey rusted metal, baza w wingsie, sporo poniżej 1mln. poligonów. Co sądzicie? Edytowane 7 Sierpień 2008 przez Axis Mundi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Razor_ Napisano 8 Sierpień 2008 Share Napisano 8 Sierpień 2008 Drzwi fajne, tylko w porównaniu do klamki chyba trochę za małe. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 9 Sierpień 2008 Share Napisano 9 Sierpień 2008 słabo wygląda fakt że klamka zasłania czaszkę z drzwi. może przesuń tą czaszkę wyżej. oprócz tego niezła robota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 9 Sierpień 2008 Share Napisano 9 Sierpień 2008 mnie się podobać... pracować dalej... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 9 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 9 Sierpień 2008 Hehe dzięki floo. Mi też to przeszkadzało że klamka zasłania, aż se musiałem narysować :) Nie wiedziałem jak do tego podejść. Eh proporcje bardzo ważna rzecz. Przejrzałem parę zdjęć. Trzeba będzie przeskalować drzwi względem klamki i klamka będzie niżej. Spojrzałem na to względem modelu domu i okna, klamka musi być na wysokości trochę po wyżej pasa "lokatora". To nie są drzwi duże monumentalne bo wtedy klamka była by na wysokości klaty. Skala musi być taka żeby nekrus mógł zajrzeć oczodołami w kratkę. :). Pokombinuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 9 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 9 Sierpień 2008 (edytowane) Następny element- Pochodnia na kolumnie. (AntiqueBronze- świetny materiał jak dla mnie) Wielkie dzienks for levus za Alfy :) tu jedna z nich użyta. Edytowane 9 Sierpień 2008 przez Axis Mundi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 10 Sierpień 2008 Share Napisano 10 Sierpień 2008 material awesome. sam zrobiles czy skads zassales ?? jesli zassales to plz podaj link (ofc prace ida w swietny kierunku, nie moge sie doczekac calosci O.O) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 10 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 10 Sierpień 2008 Materiał. Z przyjemnością się podzielę. Sam nie zrobiłem, zwyczajnie nie ma czasu na takie zabawy :) Zapodaję linka do Repozytorium Wykur.... super materiałów. Ludzie zapodają za free do wykorzystania, aż mi głupio że sam tam nic nie wrzuciłem. Jest tam ten Materiał na którejś z pierwszych stron. Naprawdę świetną robotę zrobili ludzie. Szacunek dla nich: http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46175&highlight=matcap+repository Tylko że to są MatCapy więc paleta Light nie działa dla nich w pełni bo mają swoje zapisane że tak powiem światło. Ps. Przypomnę że większoś modeli mam zrobionych tylko jako taka obróka i wrzucanie na forum by jakoś to wyglądało. Pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebastian Ozga Napisano 11 Sierpień 2008 Share Napisano 11 Sierpień 2008 Znalazłem, o, tutaj. Materiał cudny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 18 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2008 Zmieniłem oznaczenie wątku, bardziej będzie pasować "Scena3D" niż obiekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 18 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2008 Mały apdejt, jeszcze dziś pewnie wrzuce Architekturę kompletnego domu :) 2 kolumna już nie jest taka gładka: Okno: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 19 Sierpień 2008 Share Napisano 19 Sierpień 2008 twoje upy to taki ochłapy dla głodnych psów. naprawdę kombinuję jak to będzie wyglądać a ty nam dajesz takie okruszki ;p zapowiada się świetnie ale co ja tam wiem.....ZA MAŁO WIDZIAŁEM !! ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Axis Mundi Napisano 19 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2008 (edytowane) [Architektura w ZBrushu? Jasne, że się da] Hehe, sam się nad tym zastanowiłem i zauważyłem że to tak wychodzi :) jak bym kazał czekać, no ale niestety, czas nie sługa. W sumie pozatym chciałem pokazać każdą część oddzielnie by można było się zastanowić nad nimi nie tylko nad całością, zresztą na całości nie będzie widać dobrze drobnych elementów. Domek jest skończony, tekstura to raczej test próba wczuwanie się. Hm.. po dłuższym czasie stwierdzam że teraz bym go zrobił inaczej. Tak tylko sobie rozważam, jednak te modele a jest ich w sumie ponad 10 dały mi wiele doświadczenia Wyobraźnia i wizje sięgają daleko lecz często nie chcą się spotkać rękoma... to coś jak z fraktalami.. spróbuj znaleźć ich koniec.. Baza Wings 3D (bardzo prosta) reszta ZB. następny jest bez rendera więc dlatego tak się cegły świecą Zostały jeszcze skały i pokazanie całości. Edytowane 19 Sierpień 2008 przez Axis Mundi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 19 Sierpień 2008 Share Napisano 19 Sierpień 2008 bardzo fajnie :) ze ten nekromanta nie boi sie tam mieszkac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 20 Sierpień 2008 Share Napisano 20 Sierpień 2008 dobra kompozycja i klimacik a bedzie aweeeeeeeeeeeeesssssoome. naprawde swietny pomysl i swietne wykonanie ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 20 Sierpień 2008 Share Napisano 20 Sierpień 2008 Jak dla mnie, to klimatu właśnie brakuje. A raczej jest, ale klimat piernikowej chatki na kurzej stopce. Modele zapowiadały ciekawą pracę, ale domkiem i jego architekturą położyłeś całą scenę;) Oblukaj może jeszcze jakieś koncepty, ilustracje fantasy i popracuj jeszcze nad tym. Domek nekromanty wcale przecież nie musi wyglądać jak domek;) Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się