Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Przyszła kryska. Pozwolę sobie na dE-bjuT :) Zacznę od czegoś organicznego.

Głowa wilka/ wilkołaka jak wolicie, w kamieniu na kamiennej kolumnie. Baza w Zbrushu, sculpt oczywiście też tak jak i render (bez antyaliasingu) złożony w FotoSklepie

 

wylkbo3.jpg

 

Dalej pokazuję co składałem w Photoshopie, pewnie sie komuś przyda na początek jak ktoś nie umie renderować w innych programach. Nie ma tekstury ale jak ktoś ma to renderujemy w Zbrushu z flat materiałem i dorzucamy do pozostałych warstw. Wszystkie warstwy ustwiamy na overlay tylko jedną na multiply ale nie pamiętam którą. Trzeba się pobawić potestować tak jak i z kolejnością warstw.

 

skadnr1.jpg

 

z czasem zapodam kolejne części projektu.

Koments mile widziane :)

Edytowane przez Axis Mundi
  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale z uszami to pojechałeś :)

ogólnie jest fajnie ale mógłbyś podejrzeć jakieś referki i głowę wilka trochę bardziej naturalna zrobić. Pozdro.

Napisano

Szalony dobrze gada, to właśnie tak miało być, rzeźba w kamieniu, z założenia miała być nieodzwierciedlająca dokładnie. Referki miałem Tomala sie nie obawiaj. No trzeba referke podpatrzeć co by alien nie wyszedł, szczególnie pysk. Dobra- to jest wilkołak, zreferowałem swój sposób myślenia o tym modelu, dużo samokrytki nie pozwoliło mi nazwać go tak jak bym chciał.

Z uszami sie sam wkurzałem, transpose nie chciał współpracować już nie chciało mi się rigować tego porządznie i zniekształcać bo pomyślałem że przecież z założenia to rzeźba w jakimś tam kamieniu :) ok ma to byc "dirty" i będzie.

Mam resztę... już zmodelowaną jakiś czas temu ale wiadomo.. render składanie wrzucanie.. trzeba mieć czas :)

 

Teraz następne elementy: Lampa nad drzwiami, i klamka na drzwiach, metaloplastyka, kowalstwo... apropos, materiał na klamce jest zaj...awkowy

 

lampaib2.jpg

 

ehh jak ja lubię czysty rendreing w Zbrushu, bez ząbków (to prawda, da się) :)

klamkarn4.jpg

 

Rendery w Zbrushu bez Fotosklepa. Baza lampy oprócz skrzydeł w Wingsie

 

Czekam na komentejszyn :). Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

mały Apdejt- tym razem drzwi. Materiał grey rusted metal, baza w wingsie, sporo poniżej 1mln. poligonów.

 

drzwidn7.jpg

 

Co sądzicie?

Edytowane przez Axis Mundi
Napisano

Hehe dzięki floo. Mi też to przeszkadzało że klamka zasłania, aż se musiałem narysować :) Nie wiedziałem jak do tego podejść. Eh proporcje bardzo ważna rzecz. Przejrzałem parę zdjęć. Trzeba będzie przeskalować drzwi względem klamki i klamka będzie niżej. Spojrzałem na to względem modelu domu i okna, klamka musi być na wysokości trochę po wyżej pasa "lokatora". To nie są drzwi duże monumentalne bo wtedy klamka była by na wysokości klaty. Skala musi być taka żeby nekrus mógł zajrzeć oczodołami w kratkę. :). Pokombinuję

Napisano (edytowane)

Następny element- Pochodnia na kolumnie. (AntiqueBronze- świetny materiał jak dla mnie)

 

pochodniaen3.png

 

Wielkie dzienks for levus za Alfy :) tu jedna z nich użyta.

Edytowane przez Axis Mundi
Napisano

Materiał. Z przyjemnością się podzielę. Sam nie zrobiłem, zwyczajnie nie ma czasu na takie zabawy :) Zapodaję linka do Repozytorium Wykur.... super materiałów. Ludzie zapodają za free do wykorzystania, aż mi głupio że sam tam nic nie wrzuciłem.

Jest tam ten Materiał na którejś z pierwszych stron. Naprawdę świetną robotę zrobili ludzie. Szacunek dla nich:

 

http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=46175&highlight=matcap+repository

Tylko że to są MatCapy więc paleta Light nie działa dla nich w pełni bo mają swoje zapisane że tak powiem światło.

 

Ps. Przypomnę że większoś modeli mam zrobionych tylko jako taka obróka i wrzucanie na forum by jakoś to wyglądało.

Pozdro.

  • Like 1
Napisano

twoje upy to taki ochłapy dla głodnych psów. naprawdę kombinuję jak to będzie wyglądać a ty nam dajesz takie okruszki ;p zapowiada się świetnie ale co ja tam wiem.....ZA MAŁO WIDZIAŁEM !! ;]

Napisano (edytowane)

[Architektura w ZBrushu? Jasne, że się da]

Hehe, sam się nad tym zastanowiłem i zauważyłem że to tak wychodzi :) jak bym kazał czekać, no ale niestety, czas nie sługa. W sumie pozatym chciałem pokazać każdą część oddzielnie by można było się zastanowić nad nimi nie tylko nad całością, zresztą na całości nie będzie widać dobrze drobnych elementów.

Domek jest skończony, tekstura to raczej test próba wczuwanie się. Hm.. po dłuższym czasie stwierdzam że teraz bym go zrobił inaczej. Tak tylko sobie rozważam, jednak te modele a jest ich w sumie ponad 10 dały mi wiele doświadczenia

 

Wyobraźnia i wizje sięgają daleko lecz często nie chcą się spotkać rękoma...

to coś jak z fraktalami.. spróbuj znaleźć ich koniec..

 

Baza Wings 3D (bardzo prosta) reszta ZB.

095057d25231c2f9med.jpg

 

 

157526e870940635med.jpg

 

038abaacd7f32eefmed.jpg

 

następny jest bez rendera więc dlatego tak się cegły świecą

 

e7df8a88b2937ee9med.jpg

 

686e37895b2606a0med.jpg

 

14d0e884eb96f02bmed.jpg

 

fce03a46120d2ad2med.jpg

 

Zostały jeszcze skały i pokazanie całości.

Edytowane przez Axis Mundi
Napisano

Jak dla mnie, to klimatu właśnie brakuje. A raczej jest, ale klimat piernikowej chatki na kurzej stopce. Modele zapowiadały ciekawą pracę, ale domkiem i jego architekturą położyłeś całą scenę;) Oblukaj może jeszcze jakieś koncepty, ilustracje fantasy i popracuj jeszcze nad tym. Domek nekromanty wcale przecież nie musi wyglądać jak domek;)

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności